laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sasiko liittyä joukkoon mukaan?
Tänään useampip haamuviiva ilmestynyt raskaustestiin.. taisin 3 testiä tehdä ennen kuin uskoin :happy:
Huomenna taas lisää.
Laskettu aika on näillänämkymin 21.11.2015.

Kauheesti tekee mieli jutella raskaudesta jne.. mutta ei ole ketään kelle puhua..

Täällä alko vuoto. Tiputtelee ja on välillä aika kipee tuo vatsa. Keskenmenolta vaikuttaa, kun niitä on useampi takana... Aattelin kuitenkin sinne ultraan mennä, mutta sekin on vasta viikon päästä maanantaina..

Tervetuloa Tinttarilla tänne puolelle ja onnea vielä kerran. :)

Junibea onnea plussasta. :)

Viipsukka voi ei, toivottavasti vuoto on harmitonta eikä pahin tapahtuisi. :( Paljon voimia sinne. <3

Tervetuloa tinttarella ja onnea!

tervetuloa myös junibea ja sulle myös onnea, kyllä se viiva siitä vahvistuu. Tänne vaan jutskailemaan :)

Voi ei viipsukka :sad001 tsemppiä kovasti, varmasti kamala odotella nyt sitä ultraa epätietoisuudessa, toivottavasti ei nyt olis keskenmeno :hug013

Tuntuu, että tää oli tässä. Kivut lisääntyy ja vuoto on runsaampaa. :( Mullahan on ollu noita kaksosraskauksia, kuopuksen aikana toinen ei jaksanut... Mutta en mä uskalla toivoa, että kaikki olisi hyvin. Menen kuitenkin sinne ultraan, sekin on kyllä vasta viikon päästä maanantaina...

Voisin liittyä tänne kans, mikäli mukaan pääsee :happy:
Mulle aivan uusi kokemus tää raskaus ja tunteet pyörii kyllä laidasta laitaan. Tein toissa viikolla muutamat testit, jotka osoittivat plussaa ja laskettu aika olis näillä näkymin 4.11. :smiley-bounce012 Ehkäisy jätettiin pois varmaan jo 2 vuotta sitten, joten tulos yllätti, mutta tosi positiivisesti :Heartred On tätä odotettukin jo! Ensimmäinen neuvola olisi 31.3 ja jotenkin toivoin, että siellä olisi ollut jo eka ultra, mutta taidan toivoo turhaan? Oletteko muutkin ihan hirveen malttamattomia tämän asian kanssa? Mä haluaisin toitottaa jo koko maailmalle! :)

Mää oon ite vielä vähän epäuskon fiiliksissä ja pää pyörällä mutta onnellinen:) eka ultra on tosiaan vissiin siinä 12 viikollla vasta.

Täällä vähän yllättynyt olo. Hormonikierukka poistettu 2.2. ja ekat menkat sen jälkeen alkoi 4.2. Kierrosta ei ollut hajuakaan, kun kierukan kanssa ei ollut menkkoja ollenkaan. Viimiset pari viikkoa on huimannut, olen hengästynyt pienestä, alavatsaa nippaillu ja pienesti kramppaillu. Maaliskuun alussa tuli muutaman päivän rusehtavaa valkovuotoa menkkajomotusten kera, mutta menkkoja ei näkynyt eikä kuulunut. Nyt viime kaksi päivää ollut ajoittain etovaa oloa, joten tein tänään testin digimittarilla, ja tuloksena raskaana 2-3 viikkoa! LA olis 11.11., jos lasketaan 28 päivän kierron mukaan.

Voi ei viipsukka, voimia teille ❤ toivotaan kuitenkin että siellä olisi matkalainen vielä mukana!

Takaisin