laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi elämän kevät, tuleeko tää nyt sit jo lokakuussa :O Täytyy alkaa oikeesti valmistautumaan! :D

Tumelo ite mietin ihan samaa et joko lokakuussa pullahtaa pihalle! Mut sit taas toisaalta mietin et mun kohdalla oon kuitenki sit käynnistyksessä ku sitten ku alkas olla lupa tulla ulos niin ei suostu tulemaan xD

Mulla limatulppa tuli toisiksi nuorimman aikana ainaki kk ennen ja ei mulla samoilla viikoilla oo syntynyt muksut. Vanha täti joka ultrasi oli sitä mieltä kans,mut kaikki muut sanonu ettei pidä paikkaansa :-). Jokainen raskaus on erilaisia. Mulla kuudes muksu ja aina tunne,et olis ekaa odottamassa. Aina jotai uutta. Neuvolassa huolissaan munkin kohdalla, mut enää viikko ja eivät enää estelle jos syntyy,nii ite en oo isommi huolissaan enää. Mut mitä pitempään pysyy sen parempi :-). Vaikka alkaa jo itelle piisaa..

Täälläkin uskoisin että poikanen tulee jo lokakuussa, tavalla tai toisella, joko sektiolla tai ei ainenkaan tulis laskettuun aikaan pysymään, jotenkin sellainen tunne mulla on ollut ihan koko ajan. Mutta toisaalta mistäs sitä tietää :)

Ihan sellanen tuli mieleen, että onko joku ottamassa influenssarokotusta. Oon pohtinu sitä ja kun vauvan LA on 25.11., niin tarttiskos se ottaa.o_O Neuvolassa suosittelevat tietty kun ollaan riskiryhmässä, mut en sit tiedä.

Oon minä sen influenssarokotteen ottanu viime vuonna ja oon myös esikoiselleki sen ottanu. Ihan osittain myös sen takia ku mun isällä ollu syöpähoitoja sillon etten sit sitä tartuttelis niin helposti. Nyt meinasin kanssa ottaa ku tuntuu et flunssaa pukkaa jatkuvasti:sad001

Mie en ole influenssarokotetta koskaan ottanut eikö ole mieskään. Poikaa emme vielä ainakaan ole rokottaneet myöskään eikä taideta nytkään ellei vauvan tila tai vointi sitä vaatisi. Tosin ei näistä ole meille neuvolassa puhuttukaan?

En tiedä otetaanko, mut toisaalta vuosi sitten otettiin eikä siitä mitään haittaakaan ollut. Siis miehen kanssa, et vähän voidaan suojata lapsia, ettei tulis meidän mukana. Tosin eipä nuo rokotteetkaan ole 100% suoja, niin katsoo nyt...

ei oo koko influenssarokotteesta ollut neuvolassa puhetta mutta en oo sitä koskaan ottanut enkä ajatellut nytkään ottaa.

Kiitos mielipiteistä
Täytyy tätä nyt vielä sitten miettiä. Ei siitä mullekaan oo koskaan mitään haittaa tullut, pari kertaa oon sen ottanut.

Tänään supistellut runsaasti, eivät ole olleet säännöllisiä. Noh, vessareissun yhteydessä hulahti kirkasta verta melkoisesti ja eikun pikapikaa sairaalaan!
Täällä annettiin vauvalle keuhkoja kypsyttävää ja kohdunkanava lyhentynyt 2cm.
Pitävät yön yli tarkkailussa ja menkkamaista jomottelua havaittavissa.
Hieman hirvittää ja perätilassa tulossa. :sad001

Miitu: tsemppiä. Onko ensimmäinen? Kyl ne katsoo mahtuuko tuleen perätilassa ja voivat koittaa kääntää. Jospa vielä pysyisi kuitenki ja kääntyisi itsekseen supistuksia.. Millo La? Mulla supistellu kolme pvää kovan stressin takia. Säännöllisestikkin ja jopa kipiästikki,et pitää keskittyä hengittämiseen,mut hiipuvaat sitten kuitenki jossai vaiheessa.

Kiitos! :) Kyllä on ensimmäinen. Laskettu aika olisi 5.11.
Pelottaa tuo menkkajomotus että jos tuolla nyt jotain tapahtuu niin se on menoa kohta!
Huomenna ollaan sitten kai viisaampia.

No olet jo iha hyvillä viikoilla :-). Eivät estele jos haluaa syntyä. Kääntäminenki pitäis onnistua vielä aika hyvin ja varmasti oot hyvissä käsissä :-). Mulla jomotellu yms jo monta viikkoa ja nyt vasta alkanu tapahtuun. Kyl ne saattaa aukaista paikkoja. Nyt vaa koittaa olla stressaamatta joka pahentaa tilannetta. Ainaki mulla stressi pahentaa tosi paljo. Ilmoitteleppa miten käy :-).

Takaisin