Hempuliini
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ajattelin tehdä tälläsen ketjun kun mitä vähän kattelin, että monella on pieni ikäero tulossa lapsille. Onko teillä jo heränny huolia jaksamisen kanssa tai muita ajatuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Meidän esikoinen on nyt 7,5kk ja kyllä mietityttää jaksaminen. Ikäeroa näille tulee siis 1v 3kk ja meillä mies on töissä 10-16h/pvä. Miehen sukulaisista ei oo yhtään apua, vaikka asuvat kaikki tässä 15km säteellä.... Mun oma suku asuu 450km päässä, joten ei heistäkään apua ole. Meiltä puuttuu siis tukiverkko aivan täysin. Tiesin sen kun tänne muutin ja lapsia alettiin yrittää. Se on vaan pakko yksin jaksaa. Miehestä apua sentään viikonloppuisin, sen mitä hän jaksaa töiltään.... Silti kuitenki halusin pienellä ikäerolla nämä, koska mulla on mun omiin veljiin ikäeroa 6v, 8v ja 10v...niin eipä meillä paljon ole ollu yhteisiä leikkejä tai nyt aikuisenakaan samoja elämäntilanteita. Välillä kyllä miettii, että jos asuis lähellä omaa sukua, niin kaikki olisi 1000 kertaa helpompaa. Mutta. Se on vaan nyt pärjättävä.
Tämä pienokainen sai alkunsa hyvin nopeasti, mutta yhtä hyvin siihen tärppiin voi mennä vuosikin tai toista ei koskaan saa. Saa nähdä! Toki olisi ihana/helpompaa kun vanhempi lapsi olisi isompi. Mutta mitäpä näitä vielä miettimään, kunhan tämä eka saataisiin nyt kunnialla maailmaan 
Hempuliini ei oo ku joulukuinen :)
Mä luulen et kummassakin on omat hyvät ja huonot puolet mut kyllä mä oon tyytyväinen että noilla se 11kk ikäeroa ja että vaavi ei tuu ihan noin pienellä vaan sit vauvalla on se 2v7kk ja 3v6kk näihin toisiin, toki ois kiva et vau allakin olis joku leikki kaveri, mut eiköhän vauva pääse näiden leikkeuhin sitmyöhemmin mukaan :)