Lapset pienellä ikäerolla

Meillä tulee ikäeroa aikalailla tasan 2vuotta. Vielä ei hirvitä kun esikoinen on ollut tosi helppo ja kiltti, tiiä sitten millanen on tuleva uhma, mut sitä ehtii murehtiin kun on ajankohtasta. Enempi jänskättää et voiko käydä niin hyvä säkä et kakkonenkin ois yhtä lepponen.
 
Vpi käydä :) mulla on kumpikin ollu tosi helppoja vauvana :) uhmaki meni hienosti esikoisella, tytöllä on vasta alkamassa... mut tähän asti ollu helppoja toki onhan jokasella välillä kiuukkukohtauksia jne. Mutta pääosin oon helpolla selvinny :)
 
Hei täällä oli teitä jolla jo ennestään kaksi pientä. Vaik ei oo ihan ajankohtanen, mutta haluan jo silti vähän miettiä. Niin mitkä on parhaat tupla vaunut? Oon miettiny bugaboon donkey, mutta onko muita samantyylisiä jotka ajais saman asian? Haluisin ehdottomasti sellaset tuplat mitkä on vierekkäin.
 
Mulla oli 2me losangeles, ne on vierekkäin istuttavat erillisillä istuimilla ja voit laittaa istuimet kummin päin tahansa, jos on vaunujen oma koppa niin se menee vain kasvot työntäjään ja on mukavan korkealla ja on suht tilava ja hyvä patja yms :) lapset ainaki viihty näissä rattaissa ja oli mukava työntää ja tilava tavarakori, mutta kyllä mä sanon et donkeyt on varmasti parhaimmat ja hyödyllisimmät, jos raaskii maksaa :) koska niistähän saa myös yksös rattaat toisin kun vissiin muista vierekkäin istuttavista ei saa :/ ite olisin donkeyt ottanut mutta oli puolet kalliimmat kun nuo 2me rattaat, mitään muuta en noissa ois kaivannut muuta kun sitä että ois saanu muutettua yksös rattaiksi, kaikki muut samat herkut siis löyty :)
 
Mun vanhemmilla lapsilla isommat ikäerot ja nyt tulee 1,5v. Silloin kaiketi olis hyvät tuplarattaa?
 
Kyllä mä ottaisin 1,5v ikäerolla tuplat, paitsi jos 1,5v kävelee kokoajan, eikä enää nuku päiksyjä/ väsähdä illalla niin.ettei voisi kävellä. Mutta suosittelen tosiaan semmosia tuplia mistä saa yksös rattaat ja seisomalaudan kiinni :)
 
Takaisin
Top