Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä muistan aina päivän rai pari ja sit unohtuu useammaksi viikoksi. Pitäs saada varmaan yhdistettyä johonkin muuhun toimintaan niin vois muistaa tehdä riittävän usein
Siis miten te näitä oikein jumppaatte, yhdistättekö johonkin muuhun tekemiseen? Kauanko tähän menee kerralla?
Joo kannattaa. Vaikka siivoomiseen tai johonki. Mulla on toiminu rappuset tosi hyvänä muistutuksena. Niitä tulee muuteki joka päivä käveltyä.
Eaikoinen vasta tuloillaan, joten ei ihan vielä ymmärrä miltä väljyys tuntuu. Geishakuulia löytyy eri painoisia, jotka kaikki pysyy kyllä hyvin paikallaan vaikka loikkisi trampoliinilla. Toisaalta aktivoin lihaksia aina myös seksin aikana, koska tuntuu paremmalta ja seksiä on melkein joka päivä, joten ehkä sitä treeniä tulee siinäkin Odotan synnytyksen jälkeistä aikaa, kun joutuu oikeasti tekemään töitä niiden kuulien kanssa
Moikka!
Semmosta, että oletteko treenanneet aktiivisesti lantionpohjanlihaksia? Onko jotain kikkoja tai vinkkejä että muistais paremmin?
Minusta se on kamalan tylsää puuhaa pelkästään tehdä niin alotin sisällyttämään muihin tekemisiin sen. Eli treenaan esimerkiks sillon, kun kävelen rappusia, tiskaan tai teen ruokaa. Ja tietysti jos on muuten jumppahetki ja nyt olen lisännyt treeniä myös ulkoiluun. Sen verran hyvin toiminu tämä kaava, että pystyy helposti hyppimään trampoliinilla.
Siis miten te näitä oikein jumppaatte, yhdistättekö johonkin muuhun tekemiseen? Kauanko tähän menee kerralla?