Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

36+5. ei apua, tuossa juuri koirien kanssa lenkillä mietin että voi olla hyvin mahdollista että on enää 10 päivää siihen että saan vauvan syliin halusi hän tulla sitten tai ei <3 tietenki sillä oletuksella että käynnistävät sillon (eli kasvu ei oo maagisesti hidastunut tässä 2 viikon aikana) ja että se todella käynnistyy. VOI APUA :D oon tuskaillu näiden viikkojen kanssa ja yhtäkkiä niitä ei enää ookkaan!

Oon pohdiskellu tota just että ku vastahan fiilisteltiin puolväliä ja nyt kohta pitäs synnyttää ?? :o emmä sano et se yhtään huono juttu on.. :happy093

35+0 jo täälläkin :)
Enää viisi viikkoa laskettuun! Hui!

36+0:smiley-angelic003.. kokoarvio tänään, mua taitaa jännättää enemmän nähdä muksu piiiitkästä aikaa! Melkein ujostuttaa, niinku silloin pienenä kun tuli vieraita ja niitä tartti tutkailla äidin jalan takaa..:smiley-ashamed005

35+0, hurjaa ajatella että vauvan syntymään voi olla alle kuukausi aikaa! Tai sitten vielä 7 viikkoa...

35+2, vauva kääntyny jo pääalaspäi ja masu tipahtanu kämmenen leveyden verran. Ennakoivat supistukset alkaa tuntumaan kovemmilta. Huomena neuvolalääkärille painoarvioon ja streptokokki näytteeseen. Hirveesti pelottaa verikokeiden tulokset kun epäilllään raskaushepatoosia..

35+0, mut eiköhän tässä olla kasassa vielä ainakin sinne rv 40+ jotain asti. :laughing002

Takaisin