Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä takana 6 ivf-hoitoa omilla soluilla, joista ei tuloksena yhtäkään blastokystiä. Minä 30v mutta ei mitään todettua syytä tai ongelmaa, munasoluja ei vain taida olla paljon jäljellä tai eivät kehity normaaleiksi alkioiksi. Miehen siittiöt oikein hyviä. Ollaan nyt lahjamunasolujonossa, sillä halu saada lapsi on jo suurempi ja tärkeämpi kuin se että olisi täysin omaa geeniperimää. Jonotusaika, noin 6kk, on ihan hyvää aikaa järjestää ajatukset. Toivotaan ettei korona vaikuta lahjoittajien määrään tai viivästytä muuten hoitoja, ei kuulemma pitäisi. Toiveet on korkealla onnistumisen suhteen! Kuinka monta blastoa yhdestä lahjoituksesta yleensä tulee, voikohan sitä sanoa? Toivotaan tietysti että jo ensimmäinen kierros johtaisi toivottuun lopputulokseen :)
Mä olen luovuttanut munasoluja viiteen perheeseen. Kypsiä munasoluja on tullut keskimäärin 11 kpl/punktio, jotka kaikki hedelmöitetään. Mulle ei tän enempää tietoja ole kerrottu.
Kaippa se plastojen määrä on tapauskohtainen?
Meillä takana 6 ivf-hoitoa omilla soluilla, joista ei tuloksena yhtäkään blastokystiä. Minä 30v mutta ei mitään todettua syytä tai ongelmaa, munasoluja ei vain taida olla paljon jäljellä tai eivät kehity normaaleiksi alkioiksi. Miehen siittiöt oikein hyviä. Ollaan nyt lahjamunasolujonossa, sillä halu saada lapsi on jo suurempi ja tärkeämpi kuin se että olisi täysin omaa geeniperimää. Jonotusaika, noin 6kk, on ihan hyvää aikaa järjestää ajatukset. Toivotaan ettei korona vaikuta lahjoittajien määrään tai viivästytä muuten hoitoja, ei kuulemma pitäisi. Toiveet on korkealla onnistumisen suhteen! Kuinka monta blastoa yhdestä lahjoituksesta yleensä tulee, voikohan sitä sanoa? Toivotaan tietysti että jo ensimmäinen kierros johtaisi toivottuun lopputulokseen :)
Te ketkä olette käyttäneet luovutettuja siittiöitä/munasoluja, ootteko kertoneet asiasta neuvolassa tai lapselle itselleen tai ylipäätään sukulaisille yms?
Hei,
Mikä täällä tilanne? Me saatiin joululahjaksi munasoluja, 9kpl, jotka hedelmöitettiin miehen spermalla, ja 7 hedelmöittyi ja nyt 6 blastocystiä pakkasessa eilen sovittiin lääkärin kanssa et seuraavaan kiertoon lääkkeellinen pas. Odotukset on korkealla,ehkä liiankin....omilla takana kaks ivf hoitoa, saaliina 1. 2kpl, 2. 1kpl, mutta kun nuo omat munasarjat on ruppanat, niin onneksi tämmöinen vaihtoehto tarjolla, jopa kunnallisella nykyisin, ja vain 2kk odotuksella lahjasoluneuvonnasta...oltiin toisena pariskuntana vastaanottamassa, niin tuli vähän yllätyksenä. Niin ja ne pakastetut blastothan on meidän, aivan sama kenen geenit! Täytyy sit kertoa mahdolliselle ipanalle et lääkärit ja joku vieras täti autto, ja anto lahjaksi vauvan alkuja.
Sekavaa sepustusta, mut niin fiiliksissä, jospa tää tästä, ja ens jouluu vietetään kolmisin.
Hei, meillä ihan sama tilanne :)paitsi 6 hedelmöittyi ja vain 3 blastoa pääsi pakkaseen asti. Eilen klinakalle soittelin lääkkeellisellä tähän kiertoon ensimmäinen lahjasolu siirto ollaan yksityisellä hoidois. Ens viikolla saa tietää koska siirto