La Toukokuussa 2012

Miikka, sanasi antoivat voimaa! Ihan mahtavaa kuulla että teillä on voimaa jaksaa hoitoja eteenpäin. Toivottavasti teidän Nöpö pysyy kyydissä ja saatte toukokuussa ihanan nyytin syliinne!

Mietin kanssa aamusta että nyt on varmaan kohta etten enää itse omalla päällä pärjää ja tukeudun psykologin apuun. En jaksa enää synkistellä mutta nyt on palaset vielä hukassa millä sitä tulevaisuutta rakennetaan.

Ja ihanan jännittävän kutkuttavaa odotusta kaikille! Masuissanne on ihania aarteita! :)
 
voi,osanotot roosa!voimia sinne!!omakohtaisesti en osaa sanoa oikein mitään noista hoidoita joissa olette käynyt,mutta toisaalta niin kauan kuin teillä on soluja,niin niin kauan on myös toivoa!ainakin ajattelisin niin.kyllä ymmärrän että hoidot on rankkoja ja aina pettymykset todella suuria,ei sitä loputtomiin jaksa,mutta toivon teille kaikkea hyvää.joko adobtio onnea tai mahd.uutta yritystä!kaikki lapset ovat lahjoja!!
 
Te ette usko tätä naiset! Tää ei vaan oo totta!!!

Mulla siis alkoi kovat krampit toissa yönä ja ke aamulla tulikin jo vuotoa. Vuoto voimistu eilen illalla niin että homma oli aika selvää. Siihen päälle vielä megakrampit ja pöntössä hyytymät. Nukkumaan kipulääkkeen siivin. Soitin aamupäivällä klinikalle että miten lopetan lääkityksen. Siellä sanottiin että kyllä keskenmenolta kuulostaa. Lääkäri soitti mulle pian sen jälkeen ja pyysi mua pikaisesti ultraan ennen kuin lopetan lääkkeet. Kävin siellä just. Monitorissa näkyi alkio oikeassa paikassa ja vastasi kooltaan viikkoja. Siis mitä?!!! Olen ihan sekaisin täällä että miten mun pitäis olla. Lääkäri sanoi että voin olla optimistinen mutta riemuun ei vielä aihetta. Huh, mä en kohta enää kestä tätä menoa!

Ja just kun ehdin sanomaan että ihmeet tapahtuu vain muille.


 
Voi Roosa IHANAA !!!!
Jos se vauva sielä vielä köllötteli niin kyllä se siellä pysyy :) voi kun oli mukava uutinen, piristi ihan omaakin päivää :)  ja antoi toivoa!
 
Roosa: aivan mahtava uutinen! Eräälle tuttavalleni kävi vastikään niin, että hänelle tuli valtavat vatsa kivut ja krampit ja oli vuotanut verta runsaasti. Hän oli jo niin varma, että raskaus oli mennyt kesken, koska oli kokenut vastaavia jo useita. Selvisikin, että hän oli aluksi odottanut kaksosia, mutta toinen ei ollut valmis tulemaan tähän maailmaan...
emoticon
Tiy: Pidän peukkuja ja toivon sydämestäni, että pikkuisellasi olisi kaikki hyvin.
emoticon

Itsellä alkoi eilen oksetusolo, jonka huomasin tulevan aina, kun olin ollut syömättä jonkin aikaa. Olo helpottui heti, kun söin. Tänään heräsin aamulla huonoon oloon, mutta syötyäni helpotti heti, olenkin nyt pitkin päivää syönyt tasaisin väliajoin, ettei pahaolo yllättäisi.
 
Roosa megahieno uutinen! Kyllä ne lääkärit tietää!
Mitä lääkitystä sulla muuten on päällä? Itse käytän tukena näitä Fragmin pistoksia yksi per päivä, joilla pyritään estämään istukkaveritulpat.
 
Miikka, mulla on käytössä Zumenon ja Crinone.

Olen jäänyt aivan koukkuun tälle palstalle! Joten parasta jos te kaikki kirjoitatte paljon kuulumisianne! Ihanaa odottaa teidän kanssa, mitä tahansa nyt sit edessä onkaan.
 
Pahoitteluni surullisista tapahtumista täällä ja onnittelut uusista raskautumisista. En olekaan kerennyt vähään aikaan käymään kun tuo juuri aloitettu yliopisto vie kaiken aikani.. Mies kotona hoitaa meidän vanhempaa, 10 ½kk lasta kun minä opiskelen. Soitin tänään neuvolaan ja sain ekan ajan viikolle 10, vasta 3.9. Noh, eipä siellä tehdä muuta kun jutellaan ettei niin kiire ole päästä kuin ekan kanssa .) Neuvolan täti sanoi että tänään 6+3 mut kaikki laskurit mitä itse katon näyttää eri päiviä :) Tiedä sitten mutta vappuvauvaksi minä tätä ajattelen :) 
 
Uusi toukokuulainen.
La mulla jossain kohtaa alkukuuta,varmistunee sitten myöhemmin
 
Onnea kaikille,erityisesti Roosalle!!!Ihmeitä tapahtuuemoticon
 
Tää poistuu joukosta :(
Eilen illalla alkoi verinen vuoto ja tänään ultralla varmistettiin. Viikot vastasivat 3-4 ku pitäs olla 6-7. 
Ens viikolla vielä varmistusultra että on tyhjentyny.

Pienen toivonkipinän yritti antaa että hedelmöitys ois tapahtunu myöhemmin mutta en jaksa uskoa siihen mahdollisuuuteen.

Mutta hyvää osotusaikaa teille muille :)

 
Voi surku Puntsi, lämmin halaus sinne. Toivotan jaksamista, minulla oli kesällä tuulimunaraskaus ja itkun paikka ja suuri pettymyshän se oli. Toivottavasti kuitenkin teillä jatkuu yhtä valoisasti kuin meillä kävi, eli raskauduin heti seuraavasta yrityskierrosta keskeytyksen jälkeen. Ei kai se pelkkää urbaanilegendaa ole, että keskenmenon jälkeen raskautuu ehkä pikkuisen normaalia helpommin.

Onhan se tietysti mahdollista, että hedelmöitys olisikin tapahtunut myöhemmin, mutta sitten raskaustestiin olisi pitänyt tulla plussa vasta ihan äskettäin, milloin teit positiivisen testin?
 
No voi että. Eipä se kai sitten taida olla mahdollista, että hedelmöitys olisi tapahtunut myöhemmin. Jos olisit viikoilla 3-4 niin hedelmöityksenhän olisi silloin pitänyt tapahtua noihin aikoihin kun teit positiivisen testin ja testissä ei kyllä silloin vielä mitään näkyisi. Kovasti voimia sinne.
 
voimia ja halauksia puntsille!kurja juttu.. itse neuroottisena soitin naistenklinikalle ja pääsen varhaisultraan 26.9.sittenpähän näkee onko kaikki ok vai uusi kohdunulkoinen raskaus..
 
Voi Puntsi miten ikävää! :( Paljon voimia sinulle ja teille! Kuten Kevätpörriäinen sanoi, toivottavasti uusi raskaus alkaa pian ja uusi solunen tarraisi kovaa kiinni! Nämä on vain niin ikäviä juttuja. Ensin saa iloita, mut sit taas pettyä. Tulee välillä sellainen olo että kuka näillä meidän pelimerkeillä leikkii. Kohtuutonta välillä tämä murhe!
 

Perjantaita!

Olen sivusta seurannut tapahtumia ja ajattelin välillä päivittää kuulumisia. Menee jotenkin vieläkin ihmetellessä ja totutellessa ajatukseen. Oon raskaana? Tunteita on liikkunut laidasta laitaan, niin minulla kuin miehellä. Mut kyl hyvältä tuntuu! Mul uutena oireena pahoinvointi.. Jos olen syömättä pidempään, niin tulee huono olo ja välillä huimaa. Vessassa oon kans joutunut käymään parin viime yön aikana. Luulin, et vessassa aletaan öisin ramppaan vasta raskauden lopussa..?!? Muitakin loppuraskauden oireita on jo tässä vaiheessa!?! Johtuneeko siitä et oon uudelleen synnyttäjä? Kroppa herkemmin reagoi raskauteen? Ja onhan se niin, et jokainen raskaus erilainen.. Eroa esikoisen odotusaikaan on se, ettei oo ihoni yhtään kukkinut. Häntä odottaessa olin pahemman näköinen kuin murkkuna.. :) Huomasin, että Carpicorn on siirtynyt tänne puolelle! Kiva nähdä tuttuja tuolta haaveilijoiden puolelta! Onnittelut plussasta! Eipä kai muuta ihmettä.. Kuullaan taas ja hyvät viikonloput!

 
Mä oon kyllä ymmärtänyt, että vessassa ramppaaminen on ihan yleinen alkuraskauden oire ja johtuu vilkastuneesta aineenvaihdunnasta. Minulla on tuo oire myös ja öisin pitää tosiaan käydä vessassa pari kertaa, pahimmillaan kolmekin. :) Lisäksi janottaa enemmän kuin normaalisti. Luulisin, että se liittyy myös lisääntyvään verimäärään, siihenkin kai kroppa valmistautuu vaatimalla normaalia enemmän nestettä.
 
Hei,

Täältä ilmoittautuu yksi uusi hämmentynyt toukokuun odottaja.
Ensimmäinen raskaus, tunteet ovat jotenkin sekaisin.. voiko tämä olla totta? Jätin pillerit pois 2kk sitten, yli kymmenen vuotta tulikin niitä syötyä. Yllättävän nopeasti tuntui tärppäävän, tein postiivisen testin 13.9. ja LA olisi laskureiden mukaan 12.o5.12. Nyt siis rv 4+6.
Ensimmäinen lääkäriaika on varattu kuun loppuun, kaipa siellä sitten viimeistään tämä kaikki varmistuu todeksi.

Toivottavasti meillä kaikilla on kantavat haikarat olkapäällä..

 
Takaisin
Top