La Toukokuussa 2012

Nuunuu: Ei taida enää täällä puolen olla kovinkaan aktiivista tää keskestelu, kun ei enää kelvannut tää ketju, niin on perustettu uusia ketjuja..Ite kyllä käyn tähän aina päivittämässä omat kuulumiset, jos on jotain kerrottavaa.. :) Ja luen jos josku tänne jotain kirjoittaa. Mutta aika hieno juttu, kaksoset! Onnea! Itse jännitin, että miten omalla kohdalla käy, koska suvussamme on kaksosia, mutta tällä kertaa ainakin yhtä odotellaan. :)

Rakenneultra olisi  luvassa 12.12 ja odottelen sitä jo kovasti! Lisäksi kuumeilen vaunujen ostamista, mutta yritän hillitä vielä ainakin muuttoon saakkaa, joka tapahtuu parin viikon päästä. Hyvää viikonloppua kaikille!

 
Hei Pomppis, huomasin kyllä että näämmä jengi kirjottelee taas jonnekin toiselle palstalle kun ei täällä kovin aktiivista ole:)Mulla on vähän sama juttu että haluttas hommailla jo kaikkee....mutta ehkä tässä on oltava nyt maltillinen ja ootan kanssa kovasti 28.12 koittavaa ultraa jonka tosiaan tekee meillä nyt joku erikoislekuri...ois kiva tietää että jatkuuko poikasarja niin tietää sitten ottaako äitiyspakkauksen vai ei...nimittäin jos molemmat poikia niin sitten otan kun aika poika voittoinen näytti pakkaus olevan;)

Tsemppiä ja hyviä vointeja
 
Masu senkun vaan kasvaa ja hyvä niin! Laitoinkin sen kunniaks uuden kuvan. Hemis on ollut nyt 3 viikkoa poissa tai siis vuodot! Pikkuiset liikkeet tuntuu entistä paremmin, ihania "hipaisuja" ja "kutitteluja", joita on mahatavaa jäädä kuuntelemaan hetkeksi. emoticon Ekat liikkeet tunsinkin viikko sitten maanantaina. 3 viikkoa rakenneultraan...
 
Ihana vauvamassu sulla pomppis86. Itellä vasta 13vko täynnä, mut kumpu kans aika komia jo. Eikä mee sisään vaiks kui vetäs..
 
Heippa kaikille!

Olen uusi palstalainen ja ihan ulkona missä ihmiset juttelee ja vieläkö pääsee porukoihin mukaan? Onko siis jonnekin perustettu uusia keskusteluryhmiä tms.? Vaikka toinen raskaus on menossa niin silti sitä kaipaa samanhenkistä juttuseuraa ja kokemuksien jakoa.. Jokainen raskaushan on aina erilainen! :) Olisi kiva jos joku informoisi meikäläistä. :)

-Dulce + samusirkka 16+4
 
Dulce: Oot tervetullut lämpimästi mukaan! :) Tämän ketjun taisin perustaa minä itse silloin aikoinaan, ennenkuin edes sain plussan testiin, koska raskausoireet olivat aika "selvätkin" huhuilin tänne muita kanssaihmisiä ja pikkuhiljaa niitä plussia alkoi tullakin. Täällä sitten juteltiin kaikkea mahdollista raskaudesta ja mahtuipa joukkoon muutamia surullisiakin juttuja.

Joku aika sitten on kuitenkin perustettu uusi keskusteluketju: Uus foorumi odotusjutuille :) jossa on yleistä höpinää raskaudesta, jossa keskustelu näyttäää olevan vähän vilkkaampaa kuin tässä aikaisemmassa saman henkisessa ketjussa. Itse käyn kuitenkin lueskelemassa muita ketkuja, vaikka omat kuulumiset kirjoittelenkin tähän yhteen ketjuun, etten mene sekaisin, että olenkos jo jonkin asian kertonut vai en...vaikka aiemmin yritin kirjoitella eri ketjujen alle.

Sitten on se ketju, jonne voi ilmoitaa oman lasketunajan ja muitakin tietoja itsestään.. :) Ja onhan tuolla tehty keskusteluketjuja vaikka mistä aiheesta.. :D

Hyvää viikonloppua teille kaikille!

Itselläni on edessä nyt se muutto omaan asuntoon, huomenna alkaa armoton tavaroiden kantaminen (tai siis itse en kanna, koska olen ns. kiellossa sen hematooman, takia ainakin seuraavan ultraan saakka, vaikka hemis ei olekaan nyt kohta 4 viikkoon vuotanut! :)) Odottelen jo että ultrassa sanotaan, että hemis olis kuivunut pois,,,
 
Kiitos pomppis86 vastauksestasi! Taidanpa kirjoitella sitten sinne odotusjuttujen puolelle. :) Laitetaan peukut pystyyn, että hematooma ei sinua enää vaivais! :)
 
Takaisin
Top