La Toukokuussa 2012

Onnea Miikka ja Tyttö !!!!

Täälläkin tehty clearblue tänään ja tulos - raskaana! iiik <3 Nyt ootellaan, että pääsis ensimmäiselle neuvolakäynnille (onko se viikolla7?) ja toivotaan hartaasti, että kaikki sujuu hyvin.  Laskureiden mukaan laskettuaika olis siis 4.5
Niin ja suosittelen myös tuota clearbluen testiä, ei tarvii jättää mitään arvuuttelun varaan!
 
Heiii! Ilmottaudun joukkoon. Tein testin tänään ja plussaa näytti LA ehkä 8.5. Jotai sinne päin. Meinaan käydä vielä lääkärissä. Tämä on mulle toinen lapsi. Mun esikoinen syntyi tuossa huhtikuussa. On vasta 4kk ikäinen vauveli. :) 
 
Hei ja valtavasti onnea kaikille plussanneille! emoticon Ja tsemppiä niille, jotka eivät ole vielä plussaa saaneet!
 
LA 2.5! Vielä en kuitenkaan juhli, koska edellinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 7. Mutta hiljaa voin kuitenkin kuiskata... jipii!
 


Morjensta tyypit

mitäs kuuluu?

täällä alkaa olla ilmassa pientä pahoinvoinnin poikasta! tosin se iskee vasta iltasella, ihan niinkuin edellisessäkin raskaudessa. esikoisen 1 v synttärit on nyt vietetty ja uudet lelut jaksaa vielä kiinnostaa :)

Sipriina79 onnea sinulle! keskenmenot jättää kyllä jälkensä, mulla takana niitä 2 tai 3. eka viikolla 12, toinen joskus viikolla 5/6 ja nyt viime raskaudessa toinen kaksosista meni kesken, ihan alussa tosin. Pitää kai vaan toivoa parasta ja antaa ajan kulua, vaikka se pelko takaraivossa välillä jyskyttääkin.. :)

pittääpä tästä lähteä laittamaan tuo meitin pikku sihteeri nukkumaan :) (ojentelee mulle tässä paperilappuja, joihin on piirrellyt jotain ilmeisen tärkeää, ja järjestelee pöydän tavaroita  haluaisi kai terveisiäkin kirjoittaa, mutta jätetään se vaikka ens kertaan :) )

heipat teille!

Starry 4+4 muistaakseni
 
Moi !!

Tänne kuuluu ainakin toistaiseksi vielä hyvää
Siis ainakaan pahoinvoinnista en vielä kärsi mut väsymys on jotain lamaannuttavaa, blaah emoticon
Ja tää ei oikein päivisin pysty lepäilemään kun on tuo taapero seurana ja sillon kun tyttö päikyillä ni hoitelen nää koirat ja haluu sen oman hiljasen hetken... kait tää tästä. Ja turvotusta löytyy kanssa vaikka muille jakaa ja rintoihin välistä vihloo sikana... Tänään jos soittelis neuvolaan ja varailis aikaa, sais puhuttuu itellee vaikka sen varhaisultran ajan lääkärille ni ois kiva

Hyviä vointeja mammoille ja onnea uusille plussanneille!!!!
 
Moi!

Täällä kanssa onnellinen vappuvauvan odottaja <3 LA siis 1.5.2012.

Plussasin 25.8 kp 30 ja laskurit näyttävät että kuudes viikko alkoi.
Tänään on ensimmäinen neuvolakäynti sen takia että viime raskaudessa sairastin
raskausdiabetesta ja sama siis odotettavissa nytkin.
 
Moikka Puntsi!! Onnea onnea!! :) sulla jo eka neuvola, hyvähän se että alusta asti seurataan, jos riskit on :) onko tämä tuleva vaavi sun toinen? Tiisku, hyvä että kuuluu hyvää! :)) onko sulla jotain epävarmuutta viikoissa tms? En nyt tähän hätään muista ootko kertonu.. :) kun varhaisultrasta puhuit? Tänne ei kummempia, neitillä olis ruoka aika, niin syöttöpuuhiin tästä suuntaan :)
 
Aika varma oon viikoista mutta tän diabeteksen takia pääsin esikonkin kanssa vkolla 7 käymään ultrassa, iha oman mielenrauhan takia ja tietty kun pitää niin tarkasti taas mittailla kaikkia arvoja ni tietää että tosissaan siellä jotain olisi
Itsellä kanssa neuvola jo ens viikolla, laittavat lähetettä äitiyspolille kun siellä joutuu seurannassa sitte käymään niin siks näin ajoissa sinne pääsee.

Onnea uusille plussalaisille
 
Tiisku, ookkei :) sulla tais keskenmenojakin olla, jos en ihan väärin lukenu tosta edelliseltä sivulta? Ohan se hyvä et varmaksi katotaan ja saat mielenrauhan :) alkuraskauden ultra sais kyllä tulla ihan yleiseks käytännöksi, sanon mä! On se kyllä kumma kun uutisia oon kattonu, niin jossain oli uus hieno musiikkitalo rakennettu, oikein hienot akustiikat ja kaikki, ja toisaalla sitten synnytyssairaala umpihomeessa ja etitään remonttirahoja!!!! :( niin siinä taas näkee tän maailman menon.. onhan se toki hienompaa kun pääsee laulajat kiekumaan tilaan missä akustiikka on erinomainen, kun että äidit synnyttävät uutta elämää jossain homeläävässä, tai pahimmassa tapauksessa tienposkessa ambulanssia odotellessa kun synnäreitä ei enää lähellä ole!!!! Ärsyttävää, ja niin väärin...
 
onnea plussista!

täällä vielä jännä olotila. miehen kanssa puhutaan vieläkin, että JOS se vauva meille tulisi niin..
tokihan se on sieltä tulossa, jos vain kaikki on hyvin, mutta vaikea vielä uskoa kun todisteena ei ole "kuin" kaikki nää fyysiset oireet ja plussatestit. meille tulossa ensimmäinen, ei siis aikaisempia raskauksia tai keskenmenoja..

kuukautisia ei siis oo näkynyt, rinnat arat ja varsinkin aamulla TODELLA arat, vatsa tuntuu hassulta/erilaiselta, nälkä on koko ajan ja etoo koko ajan - hyvä yhdistelmä, päässä huippaa kovasti varsinkin aamupäivisin, vessassa saa käydä tämän tästä, vatsa on järkyttävän lujaa turvonnut - normi housut ei mene kiinni ja mieliala heittelee kyllä aika lailla. nyt siis omien laskujen mukaan olis jotain 4+4.  noi mielialan vaihtelut saattaa kyllä johtua aivan täysin siitä, että pikkuhiljaa alkaa uskoa, että meille tulee vauva, mutta toisaalta taas ei uskalla vielä liikaa uskoa, sillä ollaan vasta niin alussa.  ajattelin loppuviikosta varata neuvolaan ajan. oon saanut sen käsityksen, että täällä päin pääsis jo viikolla 7, joten sille yritän. voisko jo viikolla 7 saada ultrasta kuvan?!
 
Ekat raskaudet vuosia sitten päättynyt keskenmenoihin, osaltaan varmaan näitten sairauksieni takia koska silloin ei tullut juurikaan itestään huolta pidettyä... enkä kummalakaan kerralla heti ees tajunnu testiä tehdä

Mutta ne oli niitä hurjia nuoruusvuosia, ne kokeneena osaa olla vanhemmiten fiksumpi, toivottavasti
 
Tiy* meillä ainakin on eka neuvola vaan semmonen juttelukäynti, saa läjän lappuja ja puhutaan vaan. Sydänääniäkään ei kuunnella, kun todennäköisesti ne ei vielä kuulu niin aikaisin. Oon kyllä kuullu että joissain neuvoloissa olis ultra, mutta se taitaa olla aika harvinaista. Varhaisultraanhan pääsee jo Kai noilla viikoilla, mutta siihen tarvii aina syyn, tai sitten yksityiselle, mutta se taitaa olla vaan aika kallis? En nyt tiedä tarkoititko ihan tota mutta vastasimpa nyt jotain :))
 
Hei!
onnea kaikille plussanneille :)
Täälläki ilmeisemmin ootellaan pienokaista ja laskurin mukaan la olis 9.5
oireita ollunna jo pari viikkoa ja pari päivää oon ollu menossa ostamaan testiä mutta en vieläkään ole saanunna aikaseksi :D
johtuen siitä etten usko että olisin raskaana.en uskonut ensimmäisestäkään lapsestani että oisin raskaana vaikka oksentelin aamuin illoin. poika syntynyt 18.3.11
varmaan nyttenki venytän testin tekoa niin kauan kuin on mahdollista.mutta jos ei tässä viikon sisään kuukautisia kuulu eikä näy niin pakko se varmaan on se testi jo tehä.
 
Minä sain varattua maanantaina ekan ajan neuvolaan ja se olisi ma 19.9. :) Tuntui taas jotenkin todellisemmalta tämä juttu, mutta varmaan sitten kun joskus toivottavasti kuulee pikkuisen sydän äänet, niin tajuaa asian vielä paremmin! :)
 
kuinka moni ajatellut käydä yksityisellä ultrassa ennen kun neuvonlan kautta on siihen mahdollisuus? itse ajattelin, että jos yrittäis päästä yksityisen kautta rv7 tai rv8, että näkis konkreettisesti sen, että onko siellä oikeesti jotain ja jos on niin onko se oikeassa paikassa ym. tänään on raskausviikkoja takana 5 ja vieläkin niin epätodellinen olo. voiko siellä oikeesti olla jotain? kova pelko siitä, että jotain on tai menee pieleen :/  pää välillä ihan sekaisin, mutta eipä se oo ihme, kun ainut todiste pikkuisesta on merkki tikussa...
 
Jaaha, kirjoitus hävisi jonnekin, argh.... No uus yritys :) eli morjensta vaan kaikille tasapuolisesti!! Se onkin sitten syyskuu!!! Ja kylmä kun mikä! Vettäkin tihuttelee, äsken tultiin vasta kotiin likan kanssa kun oltiin asioilla. Jaah, hiljasta se on täällä vieläkin! Taitaa kaikki toukokuun tulevat mammat olla vielä niin pökerryksissä tulevasta äitienpäivälahjasta, ettei kirjottelustakaan tuu mittään ;) mutta niin ollaan täälläkin vielä, ihmetellään että ollakko vai ei! Oireita ei oo nimeksikään, kai nyt jotain vois olla, että uskois todeksi. Varhaisultraan joo, olis kiva mennä, mutta eipä taida siihen lystiin olla varaa.
 
Terve! Uskaltaudun nyt kirjoitteleen varovaisesti tänne palstalle. Plussa tuli ruokakaupan testillä 3+1 (haamu), toinen vahvempi haamu 3+3 ja tiistaina tuli kunnon punaiset viivat! Nyt siis 4+3! Toinen tulossa, katsoin että la olis 8.5. Oon aivan onneni kukkuloilla, ekasta kerrasta tärppäs mikä on uskomatonta. Tosin ensimmäistäkään ei yritetty kuin 3kk. Vielä ei oo oireita, mutta jos samoin käy kun edellisen kanssa niin pahoinvointia on ens viikosta alkaen luvassa kaikki aamut ja aamupäivät! :D En oo vielä varannut neuvolaa, mutta 7.9 meillä on esikoisen 1,5v neuvola niin odotan sinne saakka ja uskaltaudun sitten vasta varaamaan. Aijon pyytää että pääsisin neuvoloimaan vasta viikolla 9, jotta sydänääniä kuunneltais ja mielenrauha tulisi. Viimeks kun oli viikko 8+ niin ei kuunneltu ja se jäi vaivaamaan kun joutui sitten oottamaan sinne viikolle 18+ että sai kuulla pienen sydämen. Toki ultrassa syke näkyi, mutta ei sitä ihanaa kopinaa kuulu siellä. Voi että oon niin onneissani. Mies sanoi että uskoo kunnolla vasta ultrassa käytyä.. onhan hänkin aivan onnellinen mutta ei uskalla iloita vielä paljoa. Onnittelut plussanneille ja turvallista odotusta! <3 ps. yritän saada tuon tickerin ajantasalle..menee näköjään esikoisen la mukaan  pari vuotta jäljessä.. :D voisko joku neuvoa unohtanutta.. miten saan nykyisen lapsen tickerin ja tämän masu-asukin näkyville??
 
Tänä aamuna sain vahvan haamuplussan, toivottavasti se olis oikeessa. Mahaa on kiprustellu viikon ja turvonnu masu+ hirveet ruokahalut :D Mukava et tiy* pääsit kans heti tänne. On vaan niin uskomaton tunne jos tää nyt on totta että voi ekasta yk:sta plussata... mut huomenna teen varmaan vielä toisen testin (clearblue) ku tuo oli markettitesti millä tein niin pakko saada vähän lisää  varmuutta..
 
Täälä LA 2.5, pikkukakkonen tulossa. Esikoispoika nyt 10½kk. Kyllä on muutaman päivän pyörinyt kaikki tärkeä ja vähemmän tärkeä päässä. (mm. miten me mahdutaan sitten meidän autoon jne) :D Mie kirjotan sit enempi ko sisäistän tän asian, siihen saattaa mennä tovi! Onnittelut teille kaikille! :) 
 
Takaisin
Top