La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea hemmutar!! :)
Täällä alko eilen taas närästys korventaa oikein kunnolla, se olikin muutamia päiviä teillä tietämättömillä. Mutta nukuin hyvin pari yötä ennen viimeöistä korventelua että eipä nyt vielä on hätää, mutta kyllä taas meinaa järki nyrjähtää :) pötsiki on tipahtanut tälläviikolla, ja toi jonkinverrAn arpia rojahtaessaan. :( toivottavasti vuoden vaihduttua lapsi tulee mahdollisimman pian! Mitä kaikkia poppakonstia ootte sen perinteisen kolmen ässän lisäksi kuulleet?
Mun veljenpojalle diagnosoitiin taaperoripuli ja sanottii et kyllä se abaut kouluikään mennessä lähtee.. Vaan sittenpä jäi vyöhyketerapeutin vastaanotolle se vaiva kun sitä kokeilivat :)
Mukavaa vuodenvaihdetta mammat! :)

Eilen alaselkää rupesi pakottamaan. Ja siinä samalla sitten tiukka hetki kärvisteltiin mahan kovuuden kanssa. Siis ilmeisesti jonkinasteinen supistus oli. Oisin kaivannut miestäni sillä hetkellä kotiin hieromaan ristiselkää ja muutenkin olemaan läsnä. Hän oli saunaillassa "leijonien renttusiiven" kanssa. No, tänään on kanssa hieman tuota ristiselkää jomottanut, mutta ei vielä muita oireita... Yöllä en kylläkään saanut unta kuin joskus puoli kahden aikaan.

Paljon onnea Hemmutar koko perheelle pikkuisesta! ❤

Vyöhyterapiasta Vilttitossu kyseli. Mä oon käynyt vuosia itse ja oon todennut hyväksi. Kakkosta kun ootin niin kävin lopussa just sen takia et josko käynnistyi. Ja uskon et siitä oli apua, ainakin synnytyksessä oli apua siitä ku tiesi vähän et mistä hieroa rentoutuakseen jne. Ja samaten kakkosta käytin ihan vauvana kolmesti vyöhyketerapiassa ku sen maha toimi tyyliin kerran kahdessa viikossa. Tämän jälkeen massu toimi joka neljäs päivä mut tyttö ei enää oireillut mahaansa. Et oli paljon apua (neidillä, nyt melkeen 8v on edelleen hidas suoli ☺)

Onkohan niistä seksin aiheuttamista supistuksista mitään "hyötyä" synnytyksen kannalta? Siis aiheuttavatkohan mitään muutoksia? Meillä eilisten touhujen jälkeen vähän aikaa supisteli, mutta rauhoittui sitten.

Tiitalle tsempit täältäkin. Ehkäpä pääset synnyttämään rakettien toivotellessa pienen tervetulleeksi.

Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta 2016 kaikille!

Onnea Tiita!!! Kerro mittoja jne. sitten kun joudat ei ole kiirettä :)

Takaisin