La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi onnea synnyttäneille! :) jokohan me kaikki ollaan kohta kahtena kun tätä vauhtia syntyy uusia :D

Apua miten ihania uutisia täällä on! Onnea kaikille nyytin syliin saanneille! :love7:love7:love7

Täällä on jo pidemmän aikaa koettu kivuliaita supistuksia, mutta sit ne aina siitä laantuu. Saa nähdä tuleeko ennen vai jälkeen lasketun ajan, johon on huomenna tasan viikko. :)

Nyt meinaan mennä saunaan pitkästä aikaa, jospa se sais aikaiseksi jotain. :)

Kolmen S:n sääntöä en kyllä pysty noudattamaan! :happy118 olenkohan ainoa täällä kuka ei nyt pysty kuvittelemaankaan mitään peiton heilutusta.. mahaan sattuu ja supistelee lähes koko ajan ja muutenkin vähän tukala olotila niin ei kamalasti hotsita! Onneks mies ymmärtää! :)

Ihanaa Uutta vuotta kaikille! :)

Ei ole mustakaan enää peitonheilutus hommiin. En taivu mihinkään suuntaan, ja vauva on niin alhaalla et en uskalla kokeilla, välillä tuntuu et ois puoliks jo ulkona...Vaikka tekis mieli testata et käynnistäskö se synnytyksen :D rv 36+6 tänään.

Ja tosiaan, onnittelut multakin kaikille synnyttäneille :love017

Ja hyvää uutta vuotta kaikille! Saa nähdä kuka täältä saa vuoden viimeisen ja kuka ensimmäisen vauvan :)

Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena.. Kissan viikset mää sanon kans että eipä tullu aamuisista supistuksista mitään. :D kolmea ässää on tässä kokeiltu ja pitkää kävelylenkkiä eikä tunnu missään.. Ei ikinä eroon tästä mahasta. :(

Mä en oo viel kokeillu kun siivousta, lenkkiä ja shoppailua... :) Ehdotin miehelle tota nännien hierontaa ja siitä vois vähä testaa kivaa ässää :P Huomenna lenkille ja kiipee mäkiä :D

Meillä jäi ässät tältä illalta, kun mies nukahti sohvalle ennen kuin edes saunaa saatiin päälle :D

Mä esikoisen aikaan käytin kaikki ässät ja kaikki oikein pitkän kaavan mukaan, mutta ei mitään hyötyä ollu :D sain vaan itteni kipeeksi. Mut jos nyt ois enemmän valmiuksia vauvalla mahtua itekseen ulos.

Mä kans väsähdin... Siirtyi ässät huomiselle! Nyt olis laskettu aika... Kyllä odottavan aika vaan on pitkä!!
Aphrael, ihan hullu turvotus :o onneks se on vaan nestettä!

Ollaan miehen enon luona ja en jotenki saa unta vaikka oikeesti väsyttää, mulla on tämmönen lättänä tyyny kun itellä on kotona 2 semmosta kunnon tyynyä niin jotenkin ei oo tottunu tämmöseen tyynyyn... Sit oli tosi kiva kun unohdin Panadolit ja vitamiinit kotiin, no ei voi mitään nyt sit ton vitamiinin kanssa mutta onneks täällä on Panadolia et jos alkaa särkee tms niin saan sitten ottaa... :)

Mies pelaa enonsa kanssa alakerrassa pleikkaria ja mä sain miehen enon ja sen emännän sängyn ja sen emäntä meni nukkuu lasten huoneeseen lattialle... :D kun lähtee aamusta töihin.. Ja noi niitten tytöt nousee kuiteskin 9-10 aikaa ylös kun mä todennäköisesti nukun vielä silloin.. Huh.. Kyllä se oma sänky on silti paras.. :)

Hyvää uutta vuotta tammimammat! <3

Vois tää lapsi sit alkaa pikkuhiljaa syntyy! :)

Takaisin