La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon alinah täysin samaa mieltä! Sais alkaa jo syntymään. Huomenna la ja yöt on nyt ollu niin surkeita että oksat pois... Ei tuu nukkumisesta mitään vaikka kuinka väsyttää. Joka paikkaan sattuu ja kun löytyy hyvä asento niin eikö ala pakottaa jotain paikkaa hetken päästä, sit supistaa ja on noustava pissalle. Muutenki tää koko raskausaika on ollu yhtä kipua ja vaivaa, että soisin tän jo viimein päättyvän.
Anteeksi valitusvirsi heti vuoden alkuun...

Moikka, en oo aikasemmin kirjotellu tänne, mutta seurannu tätä keskustelua ihan viime kesäkuusta saakka kun sain tietää odottavani esikoistani. :) en vain ole rohjennut kirjottelemaan tänne, mutta ahkerasti olen seurannut keskustelua :) Ja onnea jo synnyttäneille ♡
Minulla oli siis laskettu aika 26.1.2016 mutta poika päätti syntyä sektiolla 30.12.2015 klo 14.58 ja paino 2.8kg ja pituutta löytyy jätkältä 45cm ❤ pieni rakkauspakkaus☺

Mä voisin kans lähtee synnyttää vaikka heti... Zuikkelin teksti on ku mun näppiksestä. Mä oon vaan kärsinyt näistä oloista jo toista kuukautta, alan olla totaalisen loppu! Lisäks mulla ahdistaa henkeä ihan koko ajan ku vauvan pylly painaa rintalastaa, joten en tahdo pystyä istumaankaan. Kylkiasento ois muuten hyvä mut sit alkaa lonkkia pakottaa ihan hirveesti ku vauvan pää on jo niin alhaalla lantiossa. Luojan kiitos mulla on ylimääräinen käynti siellä äippäpolilla ens To niin aion kyllä kysyy jos vauva on vähänkään suuremman puoleinen et eikö synnytystä vois käynnistää! Mä en enää kohta enää kestä näitä kipuja ja lisäks vielä hemmetin huono omatunto siitä ku ei jaksa/pysty isompien lasten kanssa tekemään mitään. Tätä menoo nekin saa jo kohta jotain traumoja ku äiti vaan makaa koko ajan!

Onnea natuzak!

Mä niin vannon ton ctyynyn nimeen. Sen kans on hyvä nukkua :)

Ai Sandrax sulla on sitte perjantaina se sektio. Saas nähdä oonko vielä osastolla vai pääsenkö jo silloin kotiin. Neuvolantäti sanoi et jos ei tuu mitään ihmeitä niin jos ma leikataan ni pe yleensä kotiutuu.

Kääk! 3 yötä sektioon, apua... Mua kyllä hieman pelottaa toi sektio. Vähemmän pelottas lähteä vaan synnyttämään...

Tervetuloa Natusak :) Lisäsin sut tonne synnyttäneiden listaan. Ja koskaanhan ei ole liian myöhästä liittyä juttuseuraan :wink

Heippa.. Täällä esikoista odotellaan. La 16.1. Radia ja korkea BMI. Raskaus mennyt hyvin ja vaivattomasti. Kontrollikäynti äitipkl 12.1. jossa mahdollisesti aloitellaan käynnistelemään, kun keskiviikon käynnillä näytti että alkaa kiihdyttämään kasvuaan. Sai painoksi 3172g ja viikot siis 37+4, kun tuo mitta saatiin.

nyt muutamina öinä joko alkuyöstä tai aamupuolella herännyt menkkamaiseen kipuun ja viime yö oli kaikista kamalin. Ilmeisesti jotain siellä jo tapahtuu, mutta ei käynnisty kunnolla kuitenkaan.. Näinköhän tarvii edes käynnistykseen asti ootellakaan..

Päijät-Hämeessä syntyi vuoden viimeisenä päivänä kuusi ihmislasta.
Me pysyimme vielä kokonaisena, vaikka toisaalta Ötökälle annettiin lupa tulla jo. Ainakin sellainen alustava..

Onnea Natusak perheenlisästä!

Huh ompas päivä! Yhtään ei pysty istumaan kun koko maha on ihan pinkeä ja sattuu... seisominen on ok ja makaaminen sikiöasennossa mutta istuessa tuntuu että kylkiluut puhkoo kohdun! Selkäänkin vihloo jo kolmattapäivää eikä mikään asento tunnu hyvältä! Onneks ei oo montaa päivää seuraavaan äippäpoli aikaan :) voiskohan selkään saada jonkun rentouttavan piikin? Mitkään kaurapussit tai panadolit kun ei nyt auta...

Takaisin