Hei taas, taustastalkkeri jaksoi kirjautua taas palstalle...
Iltaisin kyllä luen teidän kirjoitukset, mutta sitten kun pitäisi kirjautua itse sisään kommentoidakseen... ei vaan jaksa.
Jostain syystä tuo mun hemoglobiini jatkaa laskuaan, vaikka olen rautaa syönytkin kohta pari kuukautta. Nyt sitten jo kaksi tablettia päivässä menee rautaa.
Jännittää jo kovasti, koska synnytykset alkaa täällä porukalla tapahtumaan enemmänkin, onnittelut jo syntyneelle pikkuiselle vanhempineen. Itse en muista synnytyssupistuksiakaan olleen kauhean paljon silloin kun pojat syntyivät aikanaan viikolla 34+2 (mikä siis on minullakin tässä raskaudessa jo tällä viikolla).
Mä olen ostanut tosi vähän uusia vaatteita. Paljon tuli mummolasta, osa omien poikien vanhoja ja osa miehen veljen lapselta. Ihan tyytyväinen olen myös äitiyspakkauksen vaatteisiin, nättejä mielestäni. Sänky tuli myös mieheni kotoa, on yli 30 v. vanha, mutta siisti. Eilen käytiin katsomassa kavereilla vaunuja, Brio Happyt oli käytettynä, tosi siistit, joten ajattelin ostaa ne. Hänellä oli myös matkarattaat, sellaiset mihin saa turvakaukalonkin kiinni, merkkiä en muista. Mutta pyysi noista yhteensä (siis kahdet rattaat, vaunukoppa ja kaukalo) 400 €, mielestäni ei ollut paljon.