Naps93, mulla oli esikoisen kanssa sama juttu, maito nousi jo aikaisin. Silti sektio vetäisi jotain sekaisin ja varsinaisen maidon nousu alkoi vasta niin myöhään, että neiti ehti jo tottua pullolle. Joten tiiviisti tuli vietettyä aikaa pumpun kaverina. Ehdin jopa yhden sähköpumpun rikkoa, kun en niin seurannut paljonko maitoa kertyi. Tuli sitten pullosta yli ja suihkusi jostain pumpun syövereistä pihalle. Ei se pumppu oikeen enää siitä sitten toipunut ;-)
Mut en mä mitenkään maitoon sinällään hukkunut, sitä tuli ihan hyvin. Osan sai pakastimeenkin, mutta varsin tehokkaasti sai sitä säännösteltyä kuitenkin. Jos ei pumpannut yöllä ollenkaan, maidon tulo väheni, jos tartti enemmän, pumppasi vähän pitempään ja nousi yöllä yhden ylimääräisen kerran lypsylle :-D Semmosen kuitenkin sanon, että vaikka se on kiva että mieskin saa osallistua, niin jos imetys vaan onnistuu, niin älä kokonaan siirry pumppaamaan. Meillä ainakin mä olin pumpun vankina ja mies sai sitten ne kaikki kivat hetket vauvan kanssa, kun hän sitten syötti. Toki miehellä sitten kasvoikin ihan uskomaton läheisyyssuhde neitiin (edelleen on kovasti isin tyttö) mutta musta aina välillä tuntuu, että mä jäin vähemmälle. Nyt olenkin päättänyt, että tälle kakkoselle EI anneta laitoksella pullosta maitoa, vaikka olisi mikä. Hörppyyttämällä sitten lisämaito jos sille tarvetta on :-)