La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei, Piutsu :( tsemppiä kovasti! Onneks ei vauvalla hengenhätää, mutta henkisesti varmasti raskas paikka teille ja pitää jo nyt alkaa valmistautumaan vauvan hoitoihin vaikka toinen ei ole edes vielä syntynyt :( onneks nää pienet on sitkeitä! Varmasti kaikki lopulta kääntyy parhain päin!

Näinhän se on. Hyvä, että tutkivat ja seuraavat, osataan sitte heti tehä tarvittavat toimenpiteet ja alottaa hoidot ym. mutta sitä aina vain toivoo, että kaikki ois pienellä hyvin ja kun niin ei oo, tuntee ittensä niin avuttomaksi... Mutta täytyy yrittää lohduttautua sillä, että asiat vois olla huonomminkin. Vauva kuitenkin kasvaa ja ilmeisesti voi hyvin. Olihan pienellä jo painoa 960g ja viikkoja on kasassa 26+1 :-)

Piutsu, Jaksamista teille! Kova paikka tuokin vaikka ei mitään hengenvaaraa olisikaan ja munuaisten kohdalla hoitokin on yleensä helppo eikä aiheuta jatkossa ongelmia. Mutta ajatus siitä, että oma vauva on sairas on vaikea eikä sitä varmasti helpota se, että mahdollisesti vauva viedään heti pois hoitojen vuoksi. Mut tosi hienoa, että tilannetta tutkitaan tarkasti jo nyt ja samalla saatte itse tärkeää tietoa tulevasta. Se auttaa varmasti omien ajatustenkin kanssa ja tilanteeseen sopeutumisessa.

Hurjasti voimia teille Piutsu! Varmasti ihan kamala tilanne, mutta kuten muutkin on jo todenneet, hyvä kun seurataan ja osataan varautua. Toivotaan että kaikki sujuu olosuhteisiin nähden hyvin ja pieni selviytyy mahdollisimman helpolla kaikesta mitä edessä on.

Oon ihan poikki tästä työpäivästä, onko täällä muuten muitakin joita särkee ajoittain tissiin/tisseihin? Mulla on ollu tänään sellasia hetkellisiä särkyjä vasemmassa tississä...

Mul särkee välil ihan kauheasti. Välillä liivien pois ottokin on ihan kamalan tuntuista. Ei onneks oo vielä ruvennut vuotamaan mitään.

Alinah täälkin on tissi kipua välillä. Kait jotain kasvukipuja ku rupee maitoo tuottaa :s

Joo oon miettiny et johtuuko se kasvusta vai siitä et alkavat tuottaa maitoa, mullakaan ei kyllä oo vielä mitään alkanut vuotaa. Toivottavasti ei vielä alakaan. :)

Piutsu, toivotaan että kaikki menee pikkuisella hyvin ikävistä uutisista huolimatta! <3 täällä ollaan herätty puol 4...NÄLKÄÄN! On varmaan kova kasvu käynnissä kun nyt jo toka yö ku joudun käydä jääkaapilla :D illalla saattaa väsyttää kun päivän shoppailee Tallinnassa! Huomenna onneks vapaa! 29+0 tänään :)

Tsemppiä ja voimia piutsulle ja jadalle! :)
Toivottavasti hoidot sujuvat hyvin ja pääsette nauttimaan pikkuisistanne ❤️

alinah: mulla särkee kanssa tissejä koko ajan kun on liivit päällä, kun liivit ottaa pois helpottaa särky, kerran erehdyin hieromaan rintoja kun särky oli pahimmillaan ja pari tippaa maitoa tuli

Tää kävi eilen illalla svo:lla.. Koko päivän supistelin niin kovasti, ei kipeesti, mutta niin pitkiä aikoja, että ohjeistivat tulemaan tarkistuksen. Kohdunkaulalla kaikki viikkoihin nähden hyvin. Pikkumies painoarvion mukaan jo 1300g ❤
Mulla on jo useamman viikon tullut maitoa pieninä tippoina, varsinkin lämpimän saunan jälkeen. Ihan normaalia tuo jomotuskin on. Rinnat valmistautuu tehtäväänsä. Mulla välillä samanmoista jomotusta kun imettäessä, kun alkaa olla seuraava imetys lähellä. :)

Okei. Ei oo näkyny vielä maitoa heruvan mut ne säryt ei oo kivoja.

Takaisin