La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ehdoton halu, että haluan lapsen kasteosuuden tapahtuvan kirkossa ja kirkosta siirrytään seurakuntatalolle tarjoiluihin ja enemmän sitten juhliin :) Meillä on niin hyvä kun kirkko ja seurakuntatalo on ihan vierekkäin, että talvellakin tarkenee sen 80m kävellä :)

Meillä ei oteta MRSA-seulontanäytteitä vaikka olisi paljonkin hoitanut (kuten esim minä olen). Ainoastaan jos on itse ollut hoidettavana tms. Ollaan joskus naurettukin, ettei työnantaja halua testata meitä synnyttämään tullessa kun joutuisi ongelmiin jos todettaisiin ;)

SI: täytyy myöntää että itse en ole asiaa miettinyt ihan tuolta kannalta, siis nimenantoa ja kastetta.. Eli en ole tuntenut omaa uskontoani niin hyvin.. :sad001
Tai johtuu varmaan siitä että kaikki lapset joita sukuun tai muualle tullut, niin nimet on paljastettu vasta kasteen yhteydessä..
Itse kyllä sanoin miehelleni että tulokasta voisi kutsua sitten hänen omalla nimellään kun se on päätetty, vaikka jo ennen ristiäisiä.. Me molemmat kuulutaan kirkkoon, joten ristiäiset meille tulee..

Meillä on nimi jo päätetty, mutta ei vielä julkisteta sitä tai kutsuta lasta sillä nimellä, kun jos vaikka justiinsa ei olekaan nimensä näköinen ja luontoinen ja jos vaikka ei olekaan tyttö, kun en nyt ihan 100% luota siihe ru:n, vaikka se suht varmaa onkin

Myökin pidetään ristiäiset ja kotona ois suunnitelmissa pitää. Nimiä ei olla vielä luöty lukkoon,mutta tytölle sekä pojalle on pari etunimi vaihtoehtoa.

Meilläkin on ajatus pitää ristiäiset ja ihan kotona pienellä porukalla. Nimi on vielä mietinnässä ja lopullisesti päätetään kun vauva tulee, mutta vaihtoehtoja ollaan kuitenkin jo mietitty.

En ole taas aikoihin kirjoitellut mitään, mutta lukenut olen suht aktiivisesti muiden kuulumisia.
Itsellä oli eilen sokerirasitus ja seurantaan jouduin. En tiedä vielä tarkemmin asiasta, mutta huomen aamulla on neuvola missä ohjeistetaan asiassa eteenpäin.Ajatus tarkasta ruokavaliosta ja tarkoista ruokailuajoista kuullostaa hankalalta sovittaa työelämään, mutta ei varmasti tee pahaa vähän miettiä miten syö.. Muuten kaikki on mennyt ihan kivasti. Masussa tuntuu kasvavan varsin aktiivinen pikkuinen.

Meillä varmaan kirkossa tulee olemaan kun on suht isot suvut kummallakin.. Tai sitten seurakunnan tiloissa en tiedä, on tässä aikaa miettiä. Ei olla nimeäkään vielä mietitty.

Me pidetään ristiäiset ihan kotona. Tai ainakin niin on suunnitelmissa. :)

Me olemme miettineet nimet jo tytölle ja pojalle (josta ollaan yllätttävästi 100% samaa mieltä), joten nyt ei auta vaikka käärö ei nimeltä näyttäisi tai vaikuttaisi :). Ei vaan, emme ole nimiä julkistaneet, sillä eihän sitä tiedä vielä lopullista mielipidettä. Kypsytellään kypsytellään

Onko Piutsu kertoillut, miten ultrassa meni? Omaan silmään ei osunu. Kaikille toivoo kaikkea hyvää, niin täällä toki miettii, miten menee.

Me pidetään nimiäiset. Lapsi saa sitten isompana itse päättää mihin uskontoon haluaa kuulua jos haluaa kuulua mihinkään.

Nimet on raakattu pariin vaihtoehtoon ja katsotaan sitten syntymän jälkeen sopiiko nimi naamaan:joyful:

Jada ei oo piutsu kirjottanu sen 8 lokakuuta jälkeen :( toivottavasti on saanut ultrassa hyviä uutisia.

Mä sain nyt aamulla vihdoin kuulla tulokset siitä eilisestä sokerirasituksesta. Kaikki arvot alle raja-arvojen Woop! Voin jatkaa yhtä hyvin/huonosti syömistä kuin tähänkin asti. Kaikkein eniten pelotti se, että jos radi diagnoosi olis lävähtäny, niin olis joutunu karsiin niin paljon normaalista ruokavaliostaan.

Mäkin juuri yksi päivä mietin, mitähän Piutsulle kuuluu. :Heartred

Huonoja uutisia tuli... :sad001 Meijän pikkusella on luultavasti munuaisessa kasvain... Lähetteen sain jatkotutkimuksiin OYSsiin. Hengenvaaraahan vauvalla ei oo, mutta huolestuttaa kuitenkin ja surettaa...

Voi että Piutsu! :( Tsemppiä tilanteeseen! Ymmärrän huolesi hyvinkin, meilläkin rakenneultrassa tuli löydöksiä, jotka on kaks kertaa varmistettu sen jälkeen ja hoidot edessä ensimmäisistä päivistä lähtien. Voimia asian käsittelyyn! Toivottavasti saatte tarpeeksi lisätietoa pian.

Voi Piutsu :( Ikävä uutinen, mutta onneksi löysivät nyt jo ja pikkuinen saa parasta mahdollista hoitoa ensi hetkestä alkaen.

Voimia Piutsu <3 Toivottavasti saatte lisätietoa ja vauva on kyllä hyvässä hoidossa heti syntymästään lähtien. :Heartbigred

Takaisin