La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laitoin ite sähköisenä viime viikon keskiviikkona, samana päivänä kävin jättämässä sen raskaustodistuksen kelaan. Perjantaina oli jo kelan palvelusivuilla viestiä että äitiysavustus myönnetty ja postitettu, tiistaina tuli sama viesti kirjeitse ja keskiviikkona tuli viestiä matkahuollolta että paketti on noudettavissa! :) saisi alkaa tulla sokerihuurre sullekin se pakkaus! Pitäis kyllä käsitellä kaikki hakemukset yhtä nopeasti mun mielestä.

Kyllä mäkin noita äp:sen vaatteita voisin tytöllä käyttää, mutta kyse oli siitä, että tytölle meillä on jo kaikki vaatteet valmiina kun esikoinen on tyttö :)

Meille kanssa esikoistyttö tulossa ja pakko myöntää että aika poikaväri voittonen on tän vuoden äp, mutta eiköhän niitä silti käytettyä tuu :)

Mutta tiesittekös, että Kelassa eivät kuulemma ole vastuussa omista sanomisistaan ;) Mä sain joskus tuon vastauksen kun ihmettelin miten päätös voi kertoa ihan toista mitä minulle oli sanottu aiemmin. Menin hetkeksi ihan hämilleni, mutta sain sit sanottua, että ehkä mäkään en ole vastuussa siitä tekemästäni ja allekirjoittamastani hakemuksesta sitten :D Taisi sen jälkeen virkailija tajuta miten hölmösti oli asiansa ilmaissut..

Meidän pakkaus odottaa edelleen siellä "lähi-Siwassa" joka on siis varsin kaukana meiltä ja vielä siellä suunnalla minne ei ole mitään asiaa muuten. Mies kyllä lupaili, että viikonloppuna voitaisiin ajella siellä käymään. No, pitäköön siellä varastossa kun kerran on pakko postinumeron mukaan laittaa lähimpään eikä saa esim itse valita sitä oikeasti lähintä tai helpommin saatavilla olevaa toimituspaikkaa ;)

Mä jätin hakemuksen 30.9. sähköisesti, todistuksesta otin kuvan ja liitin samalla kun hakemuksenkin. Päätös tehtiin 2.9. ja eilen 7.10. tuli saapumisilmoitus ja haettiin paketti samantien. Tosin ei meillä tule käyttöön, lähetetään Ruotsiin suomalaiseen perheeseen. Meillä on niin paljon esikoiselta jäänyt tarvikkeita ja vaatteita, että ei itse koeta tarvitsevamme.

Munki pakkaus tuli "lähi-siwaan" 1.2km päähän kun olis ollu toinen siwa tyyliin 200 metrin päässä. Mut eihän tuo päälle kilsan matka tuntunu missään laatikkoa kantaessa...

Meidän pakkaus tuli lähi-Siwaan, 40 km päähän! Ja juurikin siihen suutaan, johon ei ole YHTÄÄN mitään asiaa! mies kävi valtakirjan kanssa sitten ajelemassa huvikseen 80 km... Iiiiihanan halpaa...

Juu no meidän "lähi-siwaan" on vaan sellaiset 5km mutta ärsyttää silti kun ns väärään suuntaan. Oikeasti lähin kun on kuitenkin n. 2km päässä ja ohikulkumatkalla. Ja matkahuollon omasta toimipisteestäkin olisi helpompi hakea ohikulkeissa. No, meillä sentään on auto. Ilman autoa tuonne pitäisi mennä kahdella bussilla.

Ite sain äitiyspakkauksen tänään, tuli kahdessa viikossa. :-) Odotan tyttöä ja mun mielestä vaatteet käy ihan hyvin tytöllekin...

25+0 tänään ja liitoskivut vain kovenee... kohta en vissiin pääse enää liikkeelle :-( Ens viikolla taas ultra, kun ru.ssa ei kaikki ollutkaan hyvin... toivottavasti nyt parempia uutisia

Piutsu80: tsemppiä ultraan, toivottavasti huomenna uutiset on parempia :Heartred

Tsempit piutsulle täältäkin ultraan!

Muokattu viimeksi:
Takaisin