Täällä on taas kokemus erittäin vähän jälkiä jättäneestä synnytyksestä :) 2 päivää synnytyksen jälkeen olin jo koiran kanssa kävelyllä ja viikon päästä synnytyksestä petipuuhissa. Melkein nelikiloinen neiti siis plumpsahti ulos täysin jälkiä jättämättä. Plumpsahti on ehkä vähän huonosti sanottu, kun synnytys kesti 21 tuntia, mutta palautuminen oli siis todella helppo ja nopea :)
Pautu, sinulla on hieno asenne! Kaikkea hyvää tähän raskauteen!
Täällä ollaan edelleen sohvan vankina :/ Nyt olen alkanut jo hyväksyä ajatuksen siitä, että tässä voidaan joutua köllöttelemään useampikin viikko. Supistuksia tulee edelleen liikaa ja ovat liian kipeitä, mutta pahimmat pelot ennenaikaisesta synnytyksestä ovat alkaneet helpottaa, vaikka tilanne ei ole sen parempi kuin pari viikkoa sitten kun tämä alkoi. Eihän tämä tästä panikoimalla miksikään muutu.
Aika jännä juttu muuten, että painoa on tullut nyt sohvalla makoillessa hitaammin kun ennen lepoa. Sinänsä ei haittaa, sillä nyt rv 26+6 painoa on tullut jo 8 kg lähtöpainosta, ja olin ennen raskautta ihan normaalipainoinen, en alipainoinen. Kuitenkin mietityttää, että eihän tämä painon nousemattomuus tarkoita vaan sitä, että vauva ei kasva kunnolla, sillä omat syömiset eivät ainakaan ole vähentyneet.
Aurinkoa ja iloa jokaisen päivään!