La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tulee huomenna viikkoja 24+0 eli LA 27.1. Viimesten joukossa siis tullaan :) Muakaan ei synnytys pelota, juur varmaan sen takia että ei tiedä miten asiat tulee kulkeen ja luottaa et ne menee omalla painollaan :)

Tammivauva, itkua pidättelen täällä sokerirasituksessa, kun luin tota artikkelia. Arvokasta työtä tosiaan, hyvä teksti.
Sokerilitku oli ihan hyvän makuinen, eikä vielä tunnin kohdalla oo pahaa oloa. Mun litku oli paksua läpinäkyvää sokerilientä.
Tänään myös lääkäriin selkävaivojen takia. Toivottavasti sais ees sen kolme päivää sairaslomaa, mä haluisin niin vaan levätä.

Mie en kans sitä synnytystä niinkään pelkää. Ainut mikä vähän jännittää on et kerkiän sairaalaan. ☺ Edellisillä kerroilla ei kamalasti oo ylimääräistä aikaa jäännyt.

Pikkunen on 6 asti myllänny kyl koko ajan parhaimillaan 5 minuutin taukoja :D ja yön kanssa mut silloin onneks oli pitkijäkin taukoja mut huomaan et viikkojakin alkaa olla jo 27+4 et reilu 12 viikkoa jäljellä :D

täällä mennään jo 27+5 jos laskut pitää kutiaan..:D ja minä oon tosiaan yks niistä joka pelkää synnytystä enemmän ku laki sallii.. Jotenki on niin paljon ollu tuttavapiirissä kuolemia yms., että ei vaan jaksa luottaa että kaikki menis hyvin.

Mulla on la 25.1 :) aluksi oli 31.1 mut siirtyi sitten, mut eihän sitä tiiä tuleeko etuajassa vai yliaikaisena.. :)

Ainiin, hyvin nukuttu yö takana. Vaikka heräsinkin muutamia kertoja vessaan, mutta silti! Heräsin kyllä tunti ennen kelloa.. Tänään olisi 12-20 vuoro tiedossa.. :)

Täällä kans tänään 27+0 ja mulla on pää ihan pyörällä ku tuntuu että kokoajan raskausviikko on vaihtumassa :) Eli aika kulkee nopeeta!
Loma loppuu, huomenna töihin ja iltapäivällä neuvolaan. Voisin kyllä jäädä lomaileen vielä pidemmäksi aikaa :)

Muokattu viimeksi:
Mulla 5.1. Ja tiedän taas että tulee ennen sitä kun mulla lääkehoitoinen radi, niin käynnistetään muutamaa päivää ennen la:ta jos ei itekseen synny aikasemmin. Kyllä mäkin niin toivon, että lapsi syntys kuitenkin tammikuun puolella :D

Tääl 7.1 :)

Äiti oli etsinyt minun neuvolakortin ja minun la ollut 5.1 ja olin viihtynyt sen pari viikkoa yksiössäni, toivottavasti tää kaveri ei ole äitiinsä tullut siinä asiassa... (eikä isäänsä..joka tuli sit 6vkoa etuajassa) :D

Mulla on virallinen la 24.1. mutta ultran mukaan la olisi 27.1. kuten mun oman tiedonkin mukaan (tiedän koska on saanut alkunsa). Vahvasti uskon, että yli menee ainakin virallisesta lasketusta ja todennäköisesti kirkkaasti helmikuun puolelle. Mun lapset kun kiusaa mua supistuksilla jo varhaisista viikoista asti ja pistää sit kuitenkin hautomaan loppuun asti ;)

Mun tän päivän leponi vaihtuikin antibiootista ripuloivan lapsen hoitoon. Taidan siis pitää myös pyykkipäivän jne. Huominen meneekin (jos tyttö on nukutuskunnossa) työmaalla lapsen tähystyksen vuoksi.

Mää kans aamulla luin tuon onnettomuus jutun :(

Mulla la 5.1. Ultran mukaan jo neljä päivää aiemmin, mutta la ei siirretty neljän päivän takia. Olen päättänyt synnyttää uutena vuotena nimenomaan puolen yön jälkeen rakettien paukkuessa taivaalla ;D Toivottavasti vauva viihtyy vatsassa vuoteen 2016 asti, mutta jos päättää tulla aiemmin niin minkäs sille mahtaa :)

Takaisin