La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tammimasujen lista on pukannut pahasti täyteen, poistelin listalta ihmisiä, jotka eivät ole olleet pitkään aikaan aktiivisia. Kirjautumisen takarajaksi pistin 1. syyskuuta (1 kuukausi.), sitä ennen kirjautuneet poistuivat listalta. Takaisin kyllä pääsee, jos vain haluaa, mutta moni ei-aktiivinen käyttäjä valitettavasti vie tilaa uusilta mahdollisilta aktiivisilta käyttäjiltä, jotka haluaisivat salaiseen ryhmään päästä.

Tässä käyttäjät jotka poistin;

Mamssu, paikalla viimeksi 24.kesäkuuta.
ss-, paikalla viimeksi 22.elokuuta.
Lucija, paikalla viimeksi 30.heinäkuuta.
Unelma2016, paikalla viimeksi 30.elokuuta
MINS, paikalla viimeksi 26.heinäkuuta.
Tarutuikku, paikalla viimeksi 18.heinäkuuta.
Emama, paikalla viimeksi 22.elokuuta.
iinamikaela, paikalla viimeksi 25.elokuuta.

Ja näistä käyttäjistä toivoisin kuulevani pienen ns. äänimerkin/ilmoittautumisen, että aktiivisia ollaan, koska profiileissa ei joko lukenut, tai ei ollut julkisena tieto, koska on viimeksi ollut paikalla. Laitan vielä yksityisviestillä kuulutuksen heille, että etsiskelen heitä täällä ! Jossei tämän listan ihmisistä kuulu kenestäkään kuukauteen mitään, poistan myös heidät.

anní
Titi
Meli
Venla1983
šiva
hymy
vuanne

Osoite listaan: http://forum.vau.fi/threads/tammimasujen-lista-3.1583610/page-16

Muokattu viimeksi:
Hyvä, kiitos tiedosta :) kun sun profiilissa ei tosiaan näkynyt että koska oot viimeksi ollut paikalla. Ilmeisesti ei näy jos puhelimella foorumi koko ajan auki :)

Lauruskaah oonhan minäkin koko ajan puhelimella :s vai etkö ees kattonu mua :'D

Nyt on pullaa maha täynnä ja huono omatunto mässäämisestä!
Olihan ne nyt hyviä mutta kamalan ruman näköisiä :D
Eikä ne sovi pakastimeen joten nyt lähinnä ketuttaa!

Tämä änkeis tänne vihdoin ja viimein :) Paljon oon käyny alusta asti lukemassa, mutta nyt vasta sain tehtyä tänne nämä tunnukset :)

Elikkäs LA onpi 8.1.2016 ja ensimmäinen tulossa. Tytöksi RU:ssa paljastui ja IVF-alkuinen raskaus kyseessä, kaikenkaikkiaan yritystä on vuodesta -08.

Oliko täällä jollain sl-nivelen vaivoja?
Kuvailin neuvolaterkalle selkäkipuani puhelimessa, jota on ollut kohta kolme viikkoa, hän meinas et ei välttämättä ole sl-nivelestä johtuvaa kipua vaan tavallista lihaskipua. En edes tiedä mitä on sl-nivelvaivat! Huomenna kuitenkin lääkärille, ehkä siellä selviää mistä selkäkipu johtuu? Koko selkää juilii, mutta terävä kipukohta tulee oikealle alaselälle kiertäessä tai taivuttaessa selkää.. Auts..

Sandra, Mulla on ainakin si-nivelen kanssa ongelmaa ja se nyt on yhteydessä lihaskipuun. Jompi kumpi aiheuttaa toista.. Tietynlaiset liikeharjoitukset saa mulla normaalitilanteessa kivun laukeamaan, mutta tän mahan kanssa niitä ei enää pysty tekemään kunnolla. Mitään varsinaisesti parantavaahan tuohon vaivaan ei ole. Nivelen manipulointi saa mahdollisen lukon auki kyllä, mutta lihaskunto ja tosiaan tietyt liikeharjoitukset on ainoa keino ylläpitää tilannetta hyvänä.

Mulla oireilu johtuu yliliikkuvista nivelistä ja aikoinaan onnettomuuden vuoksi paikkaillusta selästä ja lantiosta joka ei siis todellakaan ole yliliikkuva eli on vaikeampi saada pysymään kunnossa. Mutta ilman raskautta pystyn tosiaan hallitsemaan tilannetta jossain määrin.

Kiiamaria, Mä veikkaan, että sä et synnytä silloin mut joku muu ehkä ;) Aika harva kun synnyttää laskettuna aikana. Joskin miehen serkku on onnistunut saamaan kaksi lasta laskettuna päivänä ja ihan spontaanisti käynnistynyt synnytykset.

Mä olen tänään käynyt töissä pyörittämässä papereita eli nyt on sit mun osalta hoidossa raskauteen ja vauvaan liittyvät asiat sekä töihin että kelaan. Ja muistinpa jopa liittoonkin ilmoittaa äitiyslomani. Nyt ei tarvi enää miettiä paperihommia ennen kuin synnytyksen jälkeen isyyden tunnustus, nimipaperit ja jälkitarkastuksesta saatava todistus. Jee!

Niin ja aloitinpa kirjoittamaan puhelimeen listaa hankinnoista mitä vielä pitää tehdä ja listaa ns sairaalakassiin tarvittavista tavaroista. Jälkimmäistä täytyykin ajatella eri tavalla kuin aiemmin jos päästään potilashotelliin. Siellä kun on sekä vauva, että äiti omissa vaatteissa jne.

Mulla oli vissiin ehkä sitä SI-nivel vaivaa, en siis edes tiedä oliko se sitä, kun lääkäri oli tosi ummikko silloin.. Mutta musta tuntu välillä, että jalat lähtee alta kävellessä, kun tuikkas tuonne. Ja ei kyllä ollut ainakaan issiaksesta johtuvaa, kun mulla sekin on joskus kenkkuillut.
Mutta sain siis lähetteen siihen tukivyöhön (siis se korsettimainen) ja on kyllä auttanut. Mutta sitä en kyllä itse pysty töissä aina pitämään, kun täytyy kyykkiä ja nostella, mutta sellaseen vähempään kumarteluun ihan hyvä ollut. Ja itsellä kun on seisomatyö, niin vähän siinäkin sitten auttanut sen ryhdin kanssa :)

Aphrael. Saa nähdä miten käy. :) Itselläni on ollut koko ajan tunne, että synnyttämään menen muutamia päiviä aikaisemmin kuin laskettu aika on. :D

Kaveri synnytti toisen muksunsa tasan laskettuna päivänä. :) 11.9

Kiiamaria, Mulle on kahdessa raskaudessa hoettu kuinka varmasti synnytän etukäteen (no nytkin jo vähän kun supistelut taas riesana).. Esikoinen syntyi 41+4 tms ja nuorempi 39+6 :D No olihan tuo nuorempi toki etukäteen, mut :D

Meillä mies ennusti eilen, että lapsi syntyy joko joulupäivänä tai tapaninpäivänä. Saa nähdä, ite kyllä toivoisin että odottelis ensi vuoden puolelle...

Aphrael, kiitos muistutuksesta, liittoon en oo muistanut ilmoittaa vielä mitään!

Takaisin