La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ai niin mullahan poksuu tänään jo 26+0 ... enää 14 viikkoa jäljellä, uskallan sanoo noin kun jotenkin vaan luotan siihen taas ettei lekurit anna tämän mennä yliaikaiseksi kun mullon radi ja vaikka sokerit pysyy aisoissa niin vauva on 2 vkoa edellä kasvussa viimeisen mammapolin ultrauksen mukaan.

Kellään kokemusta plantaari faskiitista ja hyviä vinkkejä sen hoitoon? Panadol ja kylmä ei auta. Eikä paljoa naurata kun muut kipulääkkeet pois pelistä. Nyt kaikki hyviksi havaitut vinkit jakoon jos niitä on.

Sandrax, täällä yks si-nivel ongelmainen. Töissä pystyi olemaan kesälomien jälkeen (elokuun aikana) kaikenkaikkiaan 6 päivää, saikkua vaan.
Nostelua paljon ja maalihuuruissa olemista niim pääsin jäämään jo 3vkoa sitten mammalomalle :)

Tasaisella kävely edelleen yhtä tuskaa, metsässä saa 5kilsaa ja yli kävellä niin ei mitään oireita, lääkäri määräsikin pehmeällä alustalla kävelyä ja suorassa istumista, piti raahata nojatuoli olkkariin kun erehdyin sohvalla rönöttämään niin en meinannut yöllä saada kylkeä käännettyä.

Ja se kipu.. kuin puukolla työnnettäisi kannikan keskelle jonnekkin sinne luun sisään.. enemmän oikealla puolella, vasen puoli ei oikkuile vielä..
Kaikkea muuta kun ihana tunne :(

Särkylääkkeet ei auta, ei tukivyöt.. ei venyttely.. ainakaan minulla ne ei auta :(

26+4

Mullakin "vasta" 26.1 :) mutta luulen että synnytän vähän aikasemmin.

Onhan meitä sitten :) saapas nähä millon sitä loppujen lopuksi ollaan synnyttämässä, kenellä menee yli ja kenellä alle lasketun ajan :)

Muokattu viimeksi:
Täällä rv26+3 jo. Alkaa jänskättää mitä lähemmäs mennään rv30. Kohta koko raskauskin on ohi. Pelot vaan kasvaa synnytystä kohti :/

onneksi rv 30 lähestyy, sillä se tarkoittaa sitä, että ennenaikainen synnytys niihin aikoihin on jo turvallista! (tai niin turvallista kun nyt keskosena voi olla, mutta kuitenkin).

Mä en osaa jännittää synnytystä, varmaan siksi, että oon ensimmäistä kertaa tän asian edessä ja niin tietämätön etten tajua edes pelätä :grin. Ja jotenkin se kaikki ennustamattomuus. Siis se, että synnytys etenee omalla tavalla halusi tai ei niin säästää ajatuksena ainakin mua stressiltä. Eli kun sitä ei voi itse hallita niin ei auta kun mennä mukana vaan. Onneksi Suomessa on tasokasta terveydenhoitoa ja sitä kautta ollaan ihan hyvissä käsissä :happy:.

Mullakin tänään rv 24+0 eli laskettu aika 26.1.

Eilen ennätettiin hakea Matkahuollosta äitiyspakkaus. Vähän hiplailin vaatteita jo, mutta eiköhän tarkempi tutustuminen jääne viikonloppuun. Alkuviikosta kovasti ohjelmaa ja pitkiä työpäiviä.

Mä olen laittanut kanssa kaikki paperiasiat kuntoon. Paitsi sitä liiton asiaa en ole vielä.... Täytyykin laittaa!

Hyvää tiistaipäivää kaikille!

Tammivauva toi on kyll hyvä artikkeli luin sen joku päivä sitten... ainoo mikä mulla jäi siitä kummittelemaan oli se kohtukuolema nainen joka joutui synnyttää kuolleen lapsensa! Aivan kauheaa mä en varmaan pystyis...

Takaisin