La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enni, täällä sama meininki! Näköjään kohta tunti mennyt, eiköhän se toinenkin mene. Mulla tosin kerrankin hyvät unet takana, joten fiilis on yllättävänkin hyvä. Tsempit sinne!

Mizille voimia <3 onneksi voin lohduttaa että uudelleen synnyttäjillä on monesti kohdun ulkosuu sormelle auki, mullaki junnun kohdalla kohdun suu oli pitkään sormelle auki mutta kun kanavaa oli jäljellä eikä paikat olleet pehmeät niin kukaan ei huolestunut, lääkärit vaan sanoivat että tyypillistä uudelleen synnyttäjälle olla sormelle auki.

Tsemppiä Mizille lepäilyyn!

Vielä puol tuntia pitäis kärvistellä täällä labrassa. Onneksi on evästä mukana, pakko syödä heti ku viimeinen verikoe otettu! Alkaa oleen vähän vaisu olotila tässä vaiheessa. Joku pappa mua viihdytti täällä sairaskertomuksellaan, maahanmuutto asioilla ja ihmisten ylipaino myös mietitytti :)
Olenpa tässä odotellessa ehtinyt soittaa Kelalle ja vakuutusyhtiöön, joten hyvin on odotteluaika käytetty hyväksi Kelan ruuhkassa jonottaessa..

Huh, mies on töissä ja mulla vapaapäivä. Täällä mä just sain kaikki keittiön kaapit tyhjennettyä ja tavarat pakattua laatikoihin. Nyt vuorossa olisi mun vaatteet sekä näin alkuun ainaskin olohuoneen pöydän välitason tyhjennys, huomenna on vaan 10-16 mulla töitä niin voi sitten taas jatkaa siitä mihin jään tänään.. Mutta aikas hyvällä mallilla omasta mielestäni täällä alkaa olla hommat.. ;) lauantaina muutto!

Tsemppiä mizi! Toivotaan et pieni pysyis ainaki sen 10 vkoa vielä kyytillä!

Alinah, mulla alkaa huomenna samat hommat, me tosin muutetaan vasta viikon päästä eli eka päivä. Mut hommaa riittää kun pakko saada lapset johonkin pakkausten ja muuton ajaksi ettei kaikki leviä sitä mukaa ku pakkaa. Äh..jotenkin tuntuu että pää leviää kun pitäs taas repiä rahaa kaikkien maksamiseen..mut kai tästä taas selvitään ku on ennenkin selvitty. Ja vieläkin ollaan hengissä :P

Mizi ota nyt vaan iisisti ja pie jalat ristissä ;) kyl se siel pysyy viel tovin ainakin :) täällä taitaa flunssa olla rantautumassa :( pärskiny tään päivää ihan kamalasti.

Huh ekasta työpäivästä (saikun jälkeen ) selvitty! :) alan ymmärtää kaikkia jotka toivovat pääsevänsä jo pois töistä! Mulla selkää vihloo niin että vois itkeä :hilarious: mutta kuitenkin oli ihanaa päästä ihmisten ilmoille pois neljän seinän sisältä ja ihana kun kaikki oli niin iloisia kun tulin takaisin... Ilmeisesti esimies ei ollut kellekkään kertonut!

Kaks viikkoa syys lomaan ja seitsemän viikkoa äippäloman alkuun!:smiley-bounce012

Mizi, Mulla on ollut hyvin samanlainen tilanne kahdessa edellisessä raskaudessa. Ensimmäisessä lapsi meinasi syntyä rv 28 ja makasin muutamia viikkoja sairaalassa kun rauhoittelivat tilannetta lääkkeillä ym. Toisesta riitti kotilepo (rv 24 lähtien tms). Ensimmäinen syntyi lopulta 41+4 ja toinen 39+6. Nyt rv 22+ ja supistelee paljon, mutta kohdunkaulalla oli kaikki vielä ok. Tsempit lepäilyyn!

(Niin ja rauhoiteltiinhan mulla tokassakin raskaudessa supistuksia, mutta siihen riitti käynnit synnytysvastaanotolla tarpeen mukaan ja piikki lihakseen.)

Kiitos kaikille tsempeistä! <3

Aphrael, hienoa, että raskaudet jatkuivat loppuun asti. Lohdullista kuulla :) Toivottavasti tässä raskaudessa selviät helpommalla.

Kyllä aika menee hitaasti maatessa! Pari päivää vasta mennyt, ja välillä levossakin supistelee kipeästi, niin en usko, että ihan lähiaikoina pääsee liikkeelle :( Täytyy yrittää keksiä jotain mielenkiintoista tekemistä, jota voi tehdä makuuasennossa.

Alinah ja Aile, voimia muuttoon!

Aurinkoista mieltä syksyiseen päivään hyvät naiset!

Mizi, Neulominen, kirja, leffoja, sarjoja, askartelua, palapelejä, tietokoneella kaikenlaista.. Noita on ainakin tullut itse harrastettua vuodelevossa. Aika käy kyllä tosi helposti pitkäksi.

Mulle tuli ylimääräinen lepopäivä tähän kohtaan kun nuorimmainen on kipeänä. Hyvä niin, koska supistellut tosi paljon kahtena edellisenä iltana työpäivän jälkeen. Ensi viikon olenkin onneksi vähän kevyemmissä työtehtävissä.

Työmotivaatio nolla täällä :( meinaa väsymys kausi alkaa taas... menee kausittain kun on täynnä virtaa ja saa paljon aikaseksi ja sitten tulee taas vaihe kun voisi vain nukkua..

Mulla ollut nyt viikko lomaa, joka on vietytty anopin ja appiukon luona Pohjois-Suomessa. Tekee kyllä ihan hyvää tälläinen viikon tauko töissä jaksaminen kannalta Olen ollut flunssassa, joten paljon tullut vain levättyä ja luettua. Lenkilläkin kävin. Voimia Mizille lepäilyyn...

Täällä selvisi väsymyksen syy, Hb 103. No, rautalisähän siinä sitten aloitettiin ja jo seuraavana päivänä oli hiukan parempi olla. Nyt en vaan tiedä onko riittävän suuri annos tuo, kun tuntuu että tän viikon syönnin jälkeen alan olla taas väsyneempi. Seuraava neuvola vasta 12.10. Voihan sitä käydä mittauttaan, mutta suositteli tuota kolmen viikon kokeilua jotta nähdään kunnolla mihin tasoon nostaa, vai nostaako. Mun virallinen äippäloma alkaa 25.11. mutta koulussa kun oon niin koitan tykittää meneen joululomaan saakka, joka alkaa 11.12. Meinaan saada tehtyä yhden harjoitteluraportinkin ennen joulua. Sitten huilaan ☺ Tammikuussa alkaa harjoittelu, jonka sain hyväksluettua. Saa nähdä miten loppukevät sujuu, kuinka myötämielinen poika on mun opiskelulle

Takaisin