La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tukivyöhön ei tarvitse lääkärin tai terveydenhoitajan lähetettä. Sen kun vaan kävelee hakemaan sen tukivyön lainaamosta.

Kannattaa testata onko lämpö hyvästä vai pahasta selkäkipuun, mulla meinaan lämpö selkeästi pahentaa kipua (saunaan kun erehtyy niin tietää käyneensä....) eli toisilla toimii paremmin kylmä.

Minullakin tukivyö ja kyllä siitä on apua huomaa ettei kävellessä ala sattumaan mahaa ja selkään, muutoin ei kipuilua ole kuin pitkää matkaa kävellessä... riippuu niin että mikä on kenenkin tilanne masun koon, peruskunnon yms. suhteen .. Kyllä se kokeilun arvoinen ainakin on :)
Tänään meinasi jo huoli tulla kun ei potkuja kuulunut koko päivänä mutta äsken kun söin mars jätskin ni johan alko jalat liikkumaan :D

Kävin ostamassa käytetyn tukivyön kympillä :) itse en saa sitä edes kiristettyä alaselän kivun takia.. Kiristys kun on vasemmalla takareunassa. Mies sen nyt laittoi ja tuntuu tukevalta. Samalla shoppailureissulla ostin myös kympillä käytetyn äitiystakin, aika ison mutta mahtuu villapaita alle talvella :) happy

Aaa okei semmonen on varmaan parempi jos tarvitsee vahvempaa tukea... Itse tilasin carriwelin tukivyön makso jonkun 15 euroa ja hyvä itselle ja mukava päällä kun ei ole saumoja tai mitään ylimääräistä :)

Mä tilasin serolan vyön, mutta ei tää kovin paljoa auta. Mä toivon, että sen verran auttaisi että pystyy toimiin loppuun asti ja sais ees vähän jumpattua

22+5 vasta täällä niin johan tuossa parissakin viikossa saa paljon voimaa! :) milläs viikoilla terkku on menossa? :)

Hemmutar, hahah :D äkästä viestiä on mennyt jo. Epäilen että soittaminen ei auta mitään. He vaan sanoo että voivoi, ruuhkaa pukkaa :D vatuttaa jo ajatuskin siitä hissimusiikista mitä joutuu kuunteleen ensin tovin ennenkun sieltä Kelasta saa ees ketään asiakaspalvelijaa langan päähän :o

Heippa kaikki!
Olen ollut tosi huono kirjottelemaan, on muka niin kiireistä :) mutta lueskelen kyllä täällä aika ahkerasti.
Nyt on kaikki kiireet muutamaksi viikoksi hötkyilty, sillä tämä mamma määrättiin eilen vuodelepoon ennenaikaisen synnytyksen vaaran vuoksi. On kyllä tosi pelottavaa, kun viikkoja on vasta 25+0, eli vauvan pitäisi pysyä vatsassa vielä piiitkään. Eikös tällä ollut muitakin, joilla oli kokemusta tällaisesta? Mitenkäs teillä on mennyt? Itselläni siis kohdun suu sormelle auki ja kanavaa 2 cm ja aina kun nousen seisomaan, alkaa heti supistella :/

Valtavasti voimia kaikille töissä jaksamiseen ja kaikenlaisten kipujen kanssa kestämiseen!

Aurinkoista torstaipäivää (kai tänään on torstai? :D)!

Siis täällä viikkoja tänään 22+1 ja meillä on muutaman päivän ollu kans iltasin ihan mielettömiä potkuja, näkee päälle päin ihan selkeesti. Mieskin on ny vähä taas enemmän innostunu, ku tuntee potkut ite käteenki tosi selvästi :D

Josefiina, mulla on tänään viikkoja 25+4. Hirveä kasvu- ja kehitysvauhti tuntuu pienellä olevan, kun voimaa tulee viikossa hirveän paljon lisää. :)

Mizi, hui! Toivotaan että pieni pysyy jemmassa vielä useita viikkoja. Pakkolepo on varmasti henkisesti rankkaa, mutta toivottavasti siitä on apua. Hurja tilanne kyllä. Onko noille yleensä joku syy vai onko se ihan tuurista kiinni miten käy?

Yyyh, sokerirasitus alkoi :S Mitenhän täällä saa pari tuntia kulumaan..
Huonosti nukuttu yö takana kaikenlisäksi. Pirpana potki nukkuun mennessä ihan mahdottomasti :) oli kunnon jamit menossa!
Ens yönä lähdetään sitten reissuun.. Saa nähdä mitä siitä tulee. Mulla on lähes kokoajan kävellessä pissahätä. Sitte ku istahtaa nii se menee ohi. Ärsyttävä vaiva!

Terkku, ei löytynyt mitään syytä, mutta jotkut tulehdukset voivat aiheuttaa tällaista.

Nuo vauvan jumppahetket piristää kyllä tässä stressaavassa tilanteessa. Onneksi on tosi aktiivinen vauveli :) Vauvan painoarvio oli muuten eilen 800 g. Minun korvaani tuo kuulostaa ristiriitaiselta...kasvua rakenneultrasta on tosi paljon, mutta kuitenkin tosi vähän ajatellen että pikkuinen joutuisi nyt ulkomaailmaan.

Voimia Mizi! Mä olin hetkisitten vastaavassa tilanteessa mulla ei kuitenkaan ollut kohdun suus auennut.... mut muistan miten se epävarmuus hajoitti päätä! Nyt vaan koitat jaksaa levätä!

Takaisin