La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on pinniksenä Ikean Gulliver sänky ihan vaan siitä syystä kun se on monikäyttöinen eli saa pinnisiän jälkeen yhden seinän pois joten tulee myös taaperon sänky, mies sit teki siihen vielä eriilisen laidan niin taapeot pysyi sängyssään putoamatta lattialle. Nyt viimeksi kun kävin Ikeassa ostin pinnikseen sijauspatjan niin saa kosteussuojan kätevästi sen alle joten kosteussuoja ei hiosta sitten vauvaa (esikoiselle tuli ihottumaa kosteussuojasta).

Susa: Meillä siirrettiin samasta kiipeilysyystä neiti sillon alle yhen vanhana laidattomaan sänkyyn. Lisäks tyyppi pyöri niin paljon, että heräs aina pinniksessä huutamaan ku oli jumissa. Nyt sitten nukkuu välillä sängyssään poikittain jalat roikkuen reunan yli ilman et huomaakaan:grin

Bumble: kuulostaa niin meidän lasten nukkumatyyliltä, nekin on sen verta levottomia nukkujia että illalla ku nukahtavat pää tyynylle niin aamulla saattavat olla poikittain tai pää jalkopäässä :laughing002

Joo, mä en oo ikinä löytäny neitiä samoin päin aamulla kuin on illalla jätetty, eli tyyny on niiiin turhake meillä:hilarious:

Saa tuosta Sundvikistäkin laidan pois. Pakko oli ottaakin, ettei tuu vahinkoa, kun neiti kiipeili yli. Sitten ostin jatkettavan Juniori sängyn, onhan tuo tilavempi köllötellä.
Voi semmonen kehto ois kätevä, neidille ois tullu tarpeeseen, koko ajan piti kantaa tai vaunuissa liikuttaa. Toivottavasti poitsu on tyytyväisempi tapaus :)

Me ostettiin Fillikidin cocon sänky, kun makuuhuone niin pieni, ettei sinne järkevästi saa normi pinnistä sijoitettua.. Tykkään kans kun yhden laidan saa alas ja kiinni omaan sänkyyn.. Ei tarvii joka kerta nousta itse sängystä +pyörät on ihan hyvä bonus. Olisin kelpuuttanut minkä vaan sängyn jos vaan ei olis tuota tilanpuutetta.

Sokerihuurre (ennustava tekstinsyöttö koitti tarjota sokerijuurikasta) :dead: toi stokken sänky on ihana, mut niiiiin kallis! Sen ottaisin kyl jos lompakko pullistelis!

Meil on joku toosi vanha pinnis. Se löyty meiän porukoitten talosta silloin kun ostivat sen. Edellinen omistaja oli joku vanha papparainen, joka säästäny aivan kaiken ja nää kaikki tavarat tuli talokaupan mukana. Mun äiti sit vaan maalas pinniksen sellaseks jännän punaseks, ku esikkoa odotettiin. Nyt se on vähä väärän värinen pojalle, mut saa kelvata :grin Meiän pinnikses ei saa laitaa siis alas eikä pohjan korkeuttakaa voi säätää, mut sängyn pituutta voi. Eli vastasyntyneelle lyhyemmäks ja isommalle pitemmäks. Ja lyhyimmillään siihen mahtuu passelisti äp-laatikko :)

Tänää ollu sellanen "nipistely"-päivä. Kävellessä nipistelee ympäri mahaa tosi ikävästi, tän oireen olin ihan täysin unohtanu vaik samaa ollu edellisissäki raskauksissa. Kovaa ei pysty kävelemään, ja sit ku lisää vielä sen si-nivelen löystymisen ja kivut :confused:

Mulla pn vähän ristiriitaiset tunteet ru:n jälkeen! Kaikki näytti olevan muuten hyvin, mut vauva nukkui niin sikeästi eikä vaihtanut asentoa eikä sydämen valtimosta saatu kuvaa.. Heräteltiin ja tönittiin ja olin kyljellään ja silti vauva ei vaihtanut asentoa. Vähän venytteli ja nukkui vaan. Ja istukka oli tosi alhaalla edessä, ehkä kohdunsuun edessä. Kahden viikon päästä uusinta ultra! Tarkastetaan istukan sijainti ja se valtimo.

Ja hei, TYTÖLTÄ näytti!!! ❤️❤️❤️❤️

Te joiden lapset pyörii sängyssä niin, että tyyny on turhake pystytte varmaan käsittämään miten turhauttavaa on kun lapsen pään pitäisi olla kohotettuna.. Ei auta kiilatyynyt eikä koko sängyn nostaminen vinoon kun useimmiten lapsi on kääntynyt pää alaspäin. Ja sit toki itkee ja heräilee kipuihin. Vielä nytkin kun ikää kohta 4v väännetään öisin aiheesta ;)

Aphrael: todellakin turhauttavaa varmasti tuollainen, miksei joku insinööri oo keksiny lapsen pään mukaan kääntyvää sänkyä että aina ois pää kohotettuna?

Sandrax86 täälläkin "neiti" makoili vaan mahallaan eikä antanu profiliii kuvata ja myös tämän makuu asennon takia sukupuoli jäi epäselväks mut tyttöä silti epäili vaikka itselläni on edelleen poika olo.

Te jotka tunnette vauvan liikkeet..
Mulla on ollut aktiivista liikehdintää tähän asti mut tää päivä on ollut tosi vaisu. Eilen myllersi vähän väliä ja tänään tuntuu vaan potku sillontällön. Aktiivisuus ilmeisesti vaihtelee. Oletteko kiinnittäneet huomiota tuohon?

Enni juu, kyllä se aktiivisuus vaihtelee. Ja vieläki voi olla et kaikkea ei tunne jos potkiiki vaikka selkään päin. Tai jos tänää on vaa nukuttanu enemmän ;)

Enni, tuo on kai ihan normaalia. Riippuu varmaan jonkun verran myös siitä, miten aktiivinen itse olet - jos liikut paljon päivän aikana, lapsi saattaa nukkua tyytyväisenä koko päivän. Meilläkin välillä tyyppi rymyää enemmän ja välillä on rauhallisempaa. Latailee varmaan välissä akkuja että jaksaa taas möyriä :D

Enni, täälläkin hiljaisempi päivä tänään :)
Parin päivän välein tainnut nyt olla tälläinen rauhallisempi meininki..
Pitää nauttia nyt tästä vielä kun voi... :D

Juu nyt muutama päivä ollut hiljaisempaa masussa, mut suklaapalan jälkeen sellanen monotus, ettei kyllä epäselväks jäänyt

Tääl kans tuntuu et joka toinen päivä riehutaa ja joka toinen päivä levätään..... ☺

Takaisin