La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla reilu viikko ru:hun. Kovasti pieni potkii. :) rv 19+4.

Joo mulla on noin monta, kun mulla viimeks oli raskausmyrkytys esikoisen kohdalla (joka syntyikin sitten keisarilla rv 32+4). Raskausmyrkytyksen takia ylim. ultra rv 28 ja sitten myöhemmin synnytystapa arvionti uä leikkauksen takia.

Alinah, täällä odotellaan kanssa vielä reilu kaksi viikkoa ru:hun. 10.9. ois aika :) Hirmuinen jännitys jo nyt! Kateellisena luen muiden käynneistä :D Mutta ihana, että sieltä tulee pääsääntöisesti hyviä uutisia kaikilta.

Joo, mulla kanssa 9.9. Sitä ennen on 7.9 neuvolalääkäri joka ultraa myös. Kyllä sitä itsekin jo haluaisi tietää kumpi on tulossa. Tottakai olen iloinen toisten hyvistä ultra kuulumisista. :) <3

Voi että! Mun pitäisi odottaa vielä torstaihin asti et pääsee näkemään tämän zumbaajan :)
Voiko aamu enää ihanammin alkaa ku töihin ajaessa asukki rummutti vatsaa :) nyt vasta pari päivää tuntenut istuessakin nuo potkut :) Ja parasta aikaa paukuttaa <3

Ihanaa kuulla muiden pikkusten liikkuvan. Tänään alkanut huomaamaan (ehkä) sellaista kuplintaa. Se tulee välillä niin kopeasti ettei pysty keskittymään siihen niin nopeasti ja sitten kun oikein odottaa niin ei tule enään.... Mutta eiköhän tästä pikkuhiljaa ala tuntemaan kunnolla. Huomenna lääkäri aika ja innolla odotan taas kun pääsee kuulemaan sydänäänet pieneltä :3

Paljon onnea kaikille ru:ssa käyneille! :) vielä pitäisi itse viikko malttaa odottaa! :)

Kiitos joo päästään! :)
Se nainen oli tosi halukas vaihtaa siitä kaksiosta tohon yksiöön. Käytiin kattoo sitä kaksioo ja se nainen tuli kattoo tätä meidän yksiöö! Oli super tilava 58 neliöinen kaksio, tilava vessa ja iso olohuone sekä makkari ja keittiö. :) eikä oo edes pitkä muutto matka, ehkä 200-300 metriä jos sitäkään. Melkein naapuri talo kyseessä, Pukinmäessä pysytään siis. Tai savelaahan tämä puoli on missä asutaan miehen kanssa. Mut on niin huippu fiilis! :) :)

Takaisin