Anopille kerrottu (paljastuttu, kun en alkoholia reissussa ottanu) ja oli kuulemma vuoden paras uutinen! :) nyt jännäämään tiistain ultraa, jolloin varmistuisi nämä viikot, kun itse vähän miettinyt, et mahtaisiko muuttua LA jompaankumpaan kumpaan suuntaan. Tiistaina ajattelin kertoa uutisen myös siskolleni, kun sattuu olemaan hänen syntymäpäivänsä, pitää vaan koettaa keksiä jotain hauskaa, miten voin hänelle ilmaista tulevasta tätiydestään. Tuo siskoni varmaan myös tulee olemaan lapsen sylikummi, koska mulla ei muita sisaruksia ole ja miehen puolelta nyt selvis, ettei kukaan hänen siskosta kuulu enää kirkkoon... Tulee siis hankaluuksia muiden kummien valinnassa, kun olisin halunnut siihen tehtävään esikoisen kohdalla vain sisaruksia. Mulla ei oikein ole sellaisia kavereita, joita kummeiksi viitsisin pyytää, kun yhteydenpidot viime vuosina jääneet ja osalla on jo monta kummilasta ennestäänkin. Miehen kavereihin taas en oikein luota yhden inhottavan "pilan" takia, minkä puolitoista vuotta sitten tekivät... Yksi kaveri hänellä on vähän läheisempi, mutta se on vaan sellainen aika hulttio ja oli tuon pilan yksi pääjehuista niin ei tunnu hyvältä ajatella häntä lapsen kummina. Mut onneks tässä on vielä yli puoli vuotta aikaa miettiä ja ei nykyään tuo kummius niin tärkeää ole ainakaan meille, kun ei mitenkään uskonnollisia olla. Et toimikoon miehen siskot sit vaikka epävirallisia kummeina oman siskoni lisäksi.
Oletteko muut miettineet jo kummiasiaa?