La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pesuki, Meilläkin kakkosen kohdalla oli itsestäänselvyys että pakkaus otetaan kun noilla lapsilla on 11,5v ikäeroa eikä pojan jäljiltä ollut säästössä kun mun mummun tekemä liituraita-liivipuku kokoa 86cm tms :D

Nyt en oikein tiedä tosta äitiyspakkauksesta kun vaatteita on hirmuinen määrä.. Toisaalta niitä neutraaleita ja pojallekin sopivia on meillä vähän kun on tässä vuosien aikana lahjoiteltu kavereiden poikavauvoille. Pakkaus kyllä houkuttaisi.. Onneksi on aikaa miettiä :D Kun nyt ensin näkisi, että tuolla kohdussa on edes jotakin elävää. Vielä neljä pitkää viikkoa odoteltavaa.

Voimia vauva2016! Pelottaa itseäkin jos sitä tippuukin pois odottavista.. Niin moni on jo tippunut, ei tarvis enää kenenkään lähteä! :o

Voimia vauva 2016!

Mä ite kysyin tosta "uudesta" nipt testistä neuvolassa. Neuvolan täti paasasi, että testi ei todellakaan ole mikään uusi testi, vaan se on ollut niin kallis että sitä ei ole julkisella puolella tarjottu. Nyt sitä on vihdoin alettu tarjoamaan.

Huomenna nt-ultra. Jännittää vietävästi. Tänään ollut jotenkin tosi kummallinen olo, joten pelottaa saadaanko huonoja uutisia. Toivon kovasti että siellä olisi kaikki hyvin.

Voimia vauva2016 :Heartred

Mulla oli tänään yllättäen puuhakas kotipäivä, jostain sain oikein energiapiikin ja sain tehtyä paljon asioita. Nyt onkin sitten veto veks ja lihaksia jumittaa. Vatsakin kiristää, oon lötränny bio-oilia vaikka se haisee ihan kamalalta :wtf: Weledan öljy on tilauksessa, samoin kotidobbleri ja sukupuolitestijutska ja iltatee :woot: Juu ihan höpönpöpöä varmaan kertooko tuleeko tyttö vai poika mutku utelias ja malttamaton olen! :wacky: Onko kukaan vielä tehny noit kotitestejä? onko huuhaata?

Tänään kerrottiin esikoiselle 4 vee että äitin masussa on vauva, mut eipä se siihen sanonu juuta tai jaata. Kysyi vaan että "taimiko?" :p Maajussin tytär, ilmiselvästi ...

Mun mielestä äp on melkos poikavoittoinen väreiltään, muutenkin koot niissä vaatteissa on ihan kökköjä.. Esikoinen tosiaan tupsahti rv 32, eli pituutta oli 43cm ja painoa 1730g, eli meillä oli miltei pari kk käytössä koot 46cm ja 50cm erikseen hankitut vaatteet. Niitä oli kahdet vai kolmet asukerrat, pieni ei niitä kuitenkaan liannut ja ruokailutkin selvittiin sottaamatta harsojen avulla. Mutta sepä se kun ei tiedä minkälainen vonkale tulee! tai tuleeko yllättäen..
Äp laatikko on tallessa ja siitä mummu loihti kunnon prinsessapunkan pehmustettuine tikkireunoineen ja pitseillä. Tosi kaunis. Ja toimiva pitkään! :happy: Nyt jos virittelis siitä kattoon roikutettavan version oman sängyn viereen niin olis aika hienoa. . . :)
Eli rahana otetaan tällä kertaa.

Voimia vauva2016 :Heartred

Voihan vauva sentään, tänään hoidin illan 4kk ikäistä vauvaa ja arvatkaa vaan nousko kuume saada oma syliin nyt-ihan-kohta-heti-pian? Hitto vie jos tääki raskaus päättyy yhtä epäonnisesti kuin edellinen :smiley-angry017

Vauva2016, olen pahoillani :( voimia♡

Rypäle, joo julkisella sen niptin saa sitten ilmaiseksi jos lääkäri näkee tarpeelliseksi. Tai ainakin me saatiin, sen edellisen raskauden perusteella. Vaikka nyt ultrassa kaikki olikin ihan mallikkaasti.

Eitzu, näin mäkin olen käsittänyt että tuo nipt on julkisella puolella uusi. Kallishan se on edelleen koska verinäyte lähetetään Amerikkaan asti analysoitavaksi.

Nannuska, tiedän joitakin jotka noita sukupuolitestejä kokeilleet ja ihan mitä sattuu ovat näyttäneet :D

Maajo, saako kysyä mikä olikaan syynä että ette Niptiä ottaneet? Muistan hämärästi että oisit täällä kertonut asiasta mutta en yhtään nyt muista että kuinka asia meni.

Sokerihuurre: tänään soitti Oysin hoitaja uudelleen (eri kuin viime kerralla) ja kysyi mitä tehdään, kerroin vastauksen ja kysyin tuosta testistä lisää tietoa niin se selitti sitä sillä että ylipainosen äidin verestä ei välttämättä löydy sikiön geenisoluja joten tulosta ei välttämättä saada ollenkaan ja jos saadaan niin on se 20% mahollisuus virheelliseen positiiseen/negatiiviseen tulokseen, joten siksi päätettiin jättää ko. testi välistä kun kuiteskin tuossakin testissä ois sitten jatkotestinä punktio kuten on np-ultran+seulan antaman hälynkin.

Muokattu viimeksi:
Jaiks, tänään olis 2h päästä nt-ultra, meinaa pikkuusen jänskättää kun niin moni saanut ikäviä uutisia..
Voimia kovasti kaikille joilla asiat ei ollut niin kuin piti ❤️

Voimia vauva2016 <3 :(

Miukulle tsemppiä ultraan! Meilläkin tänään ultra mutta siihen on vielä piinaavat 6tuntia! :D pakko oli jo herätä touhuamaan jotain vaikka olis kerrankin saanut nukkua pitkään.. Ei vain uni enään tule kun jännittää!

Mäki pyörin neljän aikaan sängyssä pitkään. Päädyinkin nousemaan ylös ja syömään vähän aamupalaa. Sit sankin tyytyväisenä nukuttua pari tuntia lisää. :happy:

4h 40min nt-ultraan :nailbiting:

Esikko 38,4 kuumeessa jo neljä päivää ja tänää lääkäriin. On vaan niin väsyny ku viikonlopusta alkaen nukkunu alle neljä tuntia yössä ja sitäkään putkeen. Toisella niin kurja olla oli sitten kuumetta tai hiki lääkkeen annon jälkeen.. Sääliks käy pikku ressukkaa:sorry:

Nyt sitä miettii, että mitä tällanen nukkumattomuus tekee uudelle tulokkaalle, olo nimittäin ei ole mitenkään kaksinen. Toivottavasti lääkäri keksii mikä toisella on:shifty:

Voimahaleja Vauva 2016 ♡ :(

Ja voimia Bumble84 ♡ Toivottavasti kuume laskisi pain! Muistaa oman esikoisen korkeet kuumeilut ja unettomuudet, nii voin kuvitella, mitä joudut kokemaan :(

Mykerö, hunajaa kurkkukipuun :) Kotimaista hunajaa lusikallinen suoraan suuhun ja imeskele hiljalleen se pois. Jos ei se yksin riitä niin sit voi kokeilla lämmintä sitruunavettä, johon on sekoitettuna hunajaa.

Voimia Vauva2016! :(

Mä oon juhannustauolta koittanu saada juttuja kiinni. Huonot kentät täällä maalla ja luurilla vieläpä.

Oksentelu ja pahoinvointi myllää edelleen ja reilusti! :( Rv 12+2 menossa. Yääääh! Toivottavasti loppuu olot ennen tammikuuta.. Alkaa olla jo aika done tän oksentelun kanssa.

Synnytyskertomukset oli pakko lukea vaikka vähän teki mieli skipata. En vielä mee penkomaan sitä niille laitettua ketjua kumminkaan. Kunhan nt-ultra on käyty, niin ois ees haju istukan paikasta. Kunpa ei olis pahasti tälläkin kertaa! Sit uskaltais haaveilla synnytysjuttuja.

Takaisin