Uskaltaudun viimeinkin kirjoittaan tänne, kaikki viestit oon kyllä täältä lueskellut.
Mulla nyt menossa 8+3 ja meidän tilanne oli vähän erilainen, olin syönyt e-pillereitä tasaisesti jo 2 vuotta ja yhtäkkiä jäi kuukautiset pois ja ihmettelin asiaa, koska mulla on yleensä tasaisesti tullut välipäivinä vuoto. No miehen kanssa ajateltiin, että tehdään nyt varmuudeksi raskaustesti, vaikka kumpikaan meistä ei raskautta oikeasti osannut miettiäkkään. Testi näytti heti selkeen kaks viivaa ja katottiin toisiamme ihan äimänä, että tässä on pakko olla joku vika, käytiin ostaan toinen ja sama juttu.
Soitin sinä iltapäivänä vielä kuntamme neuvollaan ja sovittiin, että meen käymään siellä ja kun tarkkaa tietoo ei mullakaan ollut milloin ollut edeltävät kuukautiset kun olin 3 lattaa sitä ennen putkeen syönyt. No neuvola täti soitti heti ultraan, että jos siellä sattuis mahdollisesti oleen aikaa ja sainkin parin päivän päähän sit sinne heti ajan ja olo oli tosi outo, kun miehen kanssa siellä aulassa odoteltiin, vähän sellanen olo et "mitä mä täällä teen". No siinä sitten sisäkautta harjoittelija alko ultraan ja lääkäri totesi iloisesti, että "yksi sydän lyö tiuhaan kohdun sisällä", viikkoja arvioi olevan 6+5. Olo oli epätodellinen, kun sieltä lähdettiin, kumpikaan ei sanaakaan sanottu.
Lapsi on päätetty pitää vaikka kummankaan elämäntilanne ei ihan 100% hyvä ollut lapsen tuloon, päätettiin kun se pieni herne siinä näytöllä nähtiin, että asiat tulee järjestyyn ja laitetaan kuntoon niin, että lapsen on hyvä tulla tammikuussa maailmaan.
Minkään sortin raskausoireita mulla ei oo vieläkään ilmaantunut,ei edes kävässy, joo tiedän pitäis ehkä olla tästä asiasta kiitollinen. Kuitenkin mä kaipaisin jotain merkkiä ja muistutusta, että sisällä jotain kasvaa. Olo on edelleenkin tosi outo ja en olisi ikinä kuvitellut joutuvani tälläiseen tilanteeseen :)