La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ei ole vielä nimiä mietitty, - onneksi on vielä aikaa?

Kuinka moni aikoo selvittää sukupuolen? Me ei esikoisesta selvitetty, kun kumpikaan ei ehdottomasti halunnut mutta nyt molemmat ehkä haluaisi tietää sukupuolen etukäteen.

Kyllä mä haluun tietää sukupuolen etukäteen että tietää vähän minkälaista vaatetta ostaa sitten. :) Mutta tässä ei oo vielä mikään kiire. Ei voi tietää mitä tulee vielä tapahtuu, voi kattoo sitten kun ollaan ns. "Turvallisilla vesillä" nyt vasta rv 7+5 ja ehkä sen voi pitää sitten yllätyksenä muille... ;)

Hellu mulla tuli molemmista tytöistä supistuksia ihan alusta asti. Mitään ei kohdunsuulle tehny, jotan oli vaarattomia. Esikosta ne oli kipeitäki, nuoremmasta ei. Nuoremmasta vaan oli puolivälistä eteenpäin supistuksia niin paljon et kivuttominakin haittas elämää. Pahimmillaa tuli 4 tunnissa ja yhden kesto noin 10min. Lyhytkestosempia saatto tulla useemminkin. Se vaa nyt ihmetyttää et tässä raskaudessa ei ole vielä tullu ei kipeitä eikä kivuttomia, jos sieltä nyt tuliskii poika...

Ja otetaa sukupuolesta selvää jos vaan suostuu meille näyttämään. Nuorempi piti itteään pimennossä rakenneultran lisäks kaks seuraavaaki ultraa ennen ku suostu paikat näyttämään. Aina tuli pää, tai käsi tai napanuora tielle :grin Esikosta taidettii kaikille kertoa kumpi on tulossa, nuoremmasta ei kerrottu kellekään.

Kyllä mekin halutaan sitten tietää kumpi olisi tulossa :) tietää varautua sen mukaan.. Ja kerromme myös muille sitten kun tiedämme.
Nimiä ei ole yhtään mietitty ku koitan pitää muutoinkin jalat vielä maanpinnalla ettei tippuisi niin korkealta jos näin alkuvaiheessa vielä jotain sattuu.

Tuttavalleni kerrottiin ultran perusteella tytön tulevan, mut poikahan sieltä lopulta syntyi. Viimeiseen asti olivat siinä luulossa että tyttö tulee :)

Me ei olla otettu aikasemmistakaan,niin tuskin otetaan tästäkään selvää.... Säilytetään jännitys loppuun saakka..... ☺

Nimiä ei mekään olla mietitty eikä miettiä kun ollaan molemmat ajatuksella että jos aletaan miettiä liikaa niin varmasti menee kesken ja tapahtuu kamalia, joten.. Joku työnimi keksitään ja sitten rakenneultran jälkeen uskalletaan alkaa miettiä :)
Luultavasti paperille nimiä ja sitten jos ja kun toinen syntyy niin valitaan nimi, jos ollaan esim valittu nimi Tauno ja toinen onkin ihan Urpon näköinen :grin

Ja luultavasti halutaan tietää sukupuoli ennakkoon jos vaan mahdollista :)
Nyt jo muutamia vaatteita kirpparilta löytänyt, sellaisia mitkä käy oli kumpi tahansa :)

Mekään ei olla mietitty nimiä vielä... Meil on kans sama ajatus ku Hemmmutarilla et jos käykin jotain.... Ehkä sit rakenneultran jälkeen.....

Me halutaan tietää sukupuoli. Nimi on ollu valmiina jo varmaan puolvuotta. :D Tietenki sit jos vauva näyttää joltain muulta kun siltä mitä ollaan mietitty, niin sit mietitään uus. Kuulostipa tyhmältä tää mun selitys. :D

Nimiä ei olla mietitty vielä mutta ei oo onneksi kiirus sillä.

Sukupuoli saadaan selville jo nipt-testin tuloksista ja aiotaan myös se kysyä.

Me kysytään sukupuoli, kysyttiin esikoisestakin :)
Nimiä ei olla vielä mietitty, varmaan kans sen rakenneuän jälkeen tai viimesillä viikoilla :)

Mä en tiedä haluanko sen sukupuolen etukäteen tietää, kun sit jos se on tyttö ja kertoo kaikille niin kaikki maholliset vauvaan liittyvät tavarat ovat vaaleanpunaisia. Itse inhoan vaaleanpunaista tai siis haluan joskus pukea lapseni muuhunkin kun pinkkiin. Onneksi äitiyspakkaus on ihanan neutraali/sinisävyinen :cool:

Mies totesi yks päivä, että: "Kerro mulle, jos se on poika. Jos ei oo niin älä kerro kumpi se on."
Logiikka :hilarious:

Paniikki! Tänään tuli verta ihan hulahtamalla. :arghh: Kirkasta punasta verta. Nyt pelottaa. Onneks ei vuoda enää tai koko aikaa. Mut ala maha on kyllä ollu aamusta asti kipee, niinku menkkakipuja. Toivon, ettei mitään vakavaa. Pelottaa ihan kamalasti.

Iitu: tsemppiä tilanteen kanssa. Soititko synnärille? Ja toivottavasti vuoto on jo loppunut. Halauksia.

Itselläkin tuli tänään vuotoa kun yritin ulostaa... kärsin kovasta ummetuksesta ja nyt kun pinnistin toista kertaa tänään niin rupesi emättimestä vuotamaan verta? Ei vuoda enää ja odottelen huomiseen jolloin soitan lääkärille.

Nyt on 9+3. Vuoto lakkasi, mut kipuja on vielä. Oon pikku kaupungista, eikä täällä oo synnäriä. Seuraan nyt tilannetta ja toivon että meni ohi. Tai sit on lähettävä yötä myöten ajeleen tarkastettavaks. Aamulla soittelen neuvolaan.
Toivon, että nää "menkkakivut" on vaan kasvukipuja. Aiemmissa raskauksissa ei oo ollu mitään vuotoja, joten pelottavaa tämmöinen.

Takaisin