Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämän viikon to np-ultra Diadem: onpas jännä juttu, kun mäkin olen HUSin alueelta, mutta meillä kyllä ite soitetaan ja varataan ultratkin. Eli ilmeisesti on ihan sairaalakohtaista noi käytännöt.
Miirumaarum: mulla ainakin ollut välillä ihan reippaastikin valkovuotoa ja normaalia kuulemma on.
Mulla on pahin olo selkeesti jo helpottanut..päivisin ei ällötä läheskään niin paljoa enää, mutta iltaoksennukset tulee edelleenTämän viikon to np-ultra
![]()
Täällä tulee valkoista valkovuotoa varsinkin silloin jos juilii tuonne alamassuun :)
Ei kutise, mutta yöh! Mies väittää, että ei haista mitään normaalista poikkeavaa, mutta en tiedä uskonko, kun ei se ikinä haista vanhan roskispussin hajuakaan. Pitäisi ehkä käydä näytillä..
Viikot tällä hetkellä (vasta) 7+3.
Aina ollut tarkka painon suhteen ja sen eteen tehnyt töitä. Tuskaani ei myöskään helpota, etten ole pystynyt liikkumaan yli kuukauteen, ja syönytkin pahoinvoinnin vuoksi ihan päin peetä Valkovuotoa tulee ja runsaasti, sitä tulee normaalistiki runsaasti, että sitä pikkuhousunsuojaa ilman ei voi elää. Nyt raskaana vuodon määrä vaan lisääntyy entisestää, ja välillä se muistuttaa ihan ovislimaa, kirkasta ja sitkeää. Mitää tulehduksia ei oo koskaa todettu.
Tietenkään se ei ole ihanaa, että joutuu tälläistä fiiliksiä kokemaan!