La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taylorlube, lekuri sanoi että mulla kuulema surkastuneet selkälihakset mistä johtuu kivut ja säryt kun lihakset ei tue tarpeeksi ! Meinasin nauruun purskahtaa koska itse urheilua säännöllisesti harrastaneena kuulostaa huvittavalta, mutta ilmeisesti treeni ei vain ole selkään mennyt perille. Nyt pitää kuulema venytellä, jumpata ja kehittää nimenomaisesti selkää sillä muuten raskausajastani tulee lääkärin sanojen mukaisesti täyttä tuskaa. :D kyllä vielä jaksaa hymyilyttää mutta muutaman kuukauden päästä ehkä ei...

Ja snälla igelkotten, mulla kans näillä näkymin kuukautisista laskettuna laskettuaika 29.1, mutta luulen että se tulee ultrassa muuttumaan sillä kiertoni on todella epämääräisen epäsäännöllinen. Kyllä täällä näitä tammikuun loppupuolen odottajiakin löytyy :)

Tervetuloa uusille !

Työn etuja on huikata gynekologille, että vilkaisisitko ultraäänellä onko kaikki hyvin. ;) Tänään pyysin lapsettomuuspoliklinikan gynekologiani katsomaan tilanteen, kasvaako oikeassa paikassa ja muutoinkin kaikki olisi kunnossa. Kaikki on kunnossa, pieni sydän sillä pienellä pavulla sykki Viikkoja kasassa Ultran mukaan 7+0 eli la 29.1.2016. Maanantaina on sitten ensimmäinen neuvola.

Voi tsiisus tämä ummetus :bored:
Tietääpähän että fazerin jälkiuunileivät ei sovi kropalle tällä hetkellä :grin
Vaikka suurinta herkkua onkin aina ollut..
Sellaisen tulpan pisti tuonne kakkososastolle että mieskin nauroi tuossa kun ei normi farkut menny jalkaan kun turvottaa massua ja oikein pistää ja kääntää paksusuolta tuolla kyljessä.. Mammahousut kyllä meni jalkaan mutta kauppareissulta tullessa kun oli saanut ilmaa pois pötsistä niin piti niitä mammapöksyjä nostella kun meinasivat valua! :laughing001

Erittäin rasittavaa.... :facepalm:

Tänään soittelin neuvolatätille lääkäriaikaa, sain onneks kesäloman ekalle päivälle sen, 13.7 :) sillo menee jo 14+5 :)
Neuvolatäti myös sanoi että soitella kun lääkärissä käynti ollut, että haluanko käydä sen lääkärin ja rakenneultran välissä neuvolassa höpöttelemättä kuulumisia :)

Mä oon laskenu että mulla olis LA 26.1.16 mutta eihän tuota tiedä kos vaikka muuttuisikin vielä johonkin suuntaan. Tervetuloa uusille! :)

Mies päätti lähteä ryyppäämään kavereitten kanssa, minä sitten päätin tänään vähän herkutella! Ja ostinpa pari alkoholitonta siideriä itelle.. ;)

Tänään pyörähti 9. viikko käyntiin, mahaa ei enää piilotella, turvotus ei ikinä laskenut vaan maha jatkaa kasvuaan. Ei mitään mahdollisuutta salata "turvallisille viikoille", mutta ei mulla nyt ole tarvettakaan. Oireena tuo pallotus, väsyttää vähän ja toisinaan vihloo eli hyvin menee :)

Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille ♡

No melkein joo Pinni! :)

Voi apua! Minä tyhmänä kokeilin vasta nyt tuota mekkoa minkä meinaan laittaa sinne rippijuhliin ja voi morjestapäivää! Tää vaan korostaa tätä mahaa :D mitähän tässä nyt sitten keksis? Mieskin nauro mulle, että yritys peitellä epäonnistui ja pahasti.. :D

Huhhuh, tänään on ollu erityisen ärsyyntynyt fiilis kiukuttanu kaikki ja ihan yht äkkiä sängyssä kun olin niin tirautin pari kyyneltä. Ei oo kyllä ihan mun tapaista tihrustaa vaikka kuinka kiukuttaisi... :o liekö raskaus hormonit..?

Ehkä turhamainen aihe mut meinaatteko rasvata ihoa jollain super rasvalla ja millä? Lähinnä venymisen takia siis :)
Arpiahan varmasti tulee jos on tullakseen mut itse ajattelin ainaki yrittää estää..
En vaan vielä tiedä mitä rupean iholleni tupsutteleen :)

Mimi, mulla kans on sellanen kellohelmanen fiftarityylinen mekko, ja kahdesti tän raskauden aikana sitä tarvinu käyttää. Ekan kerran oli viikkoja 5+1 ja silloin vasta epäilin raskautta. Sinä päivänä yks sukulainen kysyki sitä ku se mekko todellaki saa mahan näyttämää vauvamahalta :grin Sanoin että turvotusta vaan. Sit 9+2 se maha näyttiki siin mekossa jo tosi isolta:eek: Mut musta tuntuu et mun kaapissa ei ole olemassa ainuttakaan mekkoa joka ei mahaa korostaisi, silloinki ku ei ole raskaana, näytän mekkojen kanssa siltä kuin olisin. Mulla tos fiftarimekossa ei ole alushametta, ku en raaskinu ostaa. Ja jotenki voisin kuvitella et alushameen kanssa (jos se on sellanen reilusti kohottava) maha ei näyttäis niin isolta, kuin ilman.

Ehkä turhamainen aihe mut meinaatteko rasvata ihoa jollain super rasvalla ja millä? Lähinnä venymisen takia siis :)
Arpiahan varmasti tulee jos on tullakseen mut itse ajattelin ainaki yrittää estää..
En vaan vielä tiedä mitä rupean iholleni tupsutteleen :)
Mä ainakin käytä tommosta: Weleda Stretch Mark Massage Oil

Ja aamupala syöty ja oksennettu ulos! :D hyi helvata. Mies ei oikein ymmärrä mun pahaa oloa. Tänään vielä pitäis jaksaa 5h töissä, ei siinä muuten mittää mut 5h päivään ei kuulu ruokatuntia joten luultavasti kuolen töihin nälkään ja pahaan oloon! kaiken lisäks kun ulkona nousee lämpöasteet niin meidän liikkeessä ne nousee tuplana. HUOMENNA SAA LEVÄTÄ!! :) lohduttaudun sillä :)

Joo mää kans haluan lisää infoa tosta weledasta :) mistä sitä saa?

Mää kuulin joskus et se kookosrasvakin olisi hyvää tähän tarkoitukseen, mut ei ole tullut perehdyttyä asiaan sen tarkemmin..

Muokattu viimeksi:
Mulla on myös edellisestä raskaudesta jäänyt tuota weledaa, muistaakseni ostin luontaistuotekaupasta!?! :happy:

Mitenköhän pitkään tämä väsymys vaivaa? :arghh:
Vois vaan nukkua ja köllötellä, ei jaksa mitään isompaa tehdä kun meinaa silmät lupsahtaa kiinni :sad001

Meillä on huomenna nuoremman pojan rippijuhlat. Tänään kokeilin mahtuuko mekko. Mulla on kans fiftarimekko kellohelmalla ja tyllialushameella. Ja se peittää kyllä mahan täydellisesti. Tisseistä ainoastaan kiristää. Täytyy laittaa litistävät urheiluliivit alle :laughing002 Siinä on poikkileikkaus vyötärön kohdalla ja siitä alkaa leveä helma, niin pömppömaha jää helmojen alle piiloon, onneksi. Olisikin iskenyt paniikki, jos tänään olis vielä tarvinut lähteä mekkokauppaan.

Siskoa olen nähnyt parina päivänä pitkästä aikaa. Sisko on useamman kerran katsellut mun mahan seutua tutkivasti. En ole hälle vielä kertonut, mutta luulen että tietää jo :) Tätä kumpua on kyllä jo aika hankala piilotella. ja nyt vielä iski lämmin keli ja täytyy vähentää vaatteita.

Huomenna juhlien jälkeen ajateltiin kertoa pojille! saapa nähdä mikä on vastaanotto...

Takaisin