jänskääjä
Jostain jotain jo tietävä
Taylorlube, lekuri sanoi että mulla kuulema surkastuneet selkälihakset mistä johtuu kivut ja säryt kun lihakset ei tue tarpeeksi ! Meinasin nauruun purskahtaa koska itse urheilua säännöllisesti harrastaneena kuulostaa huvittavalta, mutta ilmeisesti treeni ei vain ole selkään mennyt perille. Nyt pitää kuulema venytellä, jumpata ja kehittää nimenomaisesti selkää sillä muuten raskausajastani tulee lääkärin sanojen mukaisesti täyttä tuskaa. :D kyllä vielä jaksaa hymyilyttää mutta muutaman kuukauden päästä ehkä ei...
Ja snälla igelkotten, mulla kans näillä näkymin kuukautisista laskettuna laskettuaika 29.1, mutta luulen että se tulee ultrassa muuttumaan sillä kiertoni on todella epämääräisen epäsäännöllinen. Kyllä täällä näitä tammikuun loppupuolen odottajiakin löytyy :)
Tervetuloa uusille !
Ja snälla igelkotten, mulla kans näillä näkymin kuukautisista laskettuna laskettuaika 29.1, mutta luulen että se tulee ultrassa muuttumaan sillä kiertoni on todella epämääräisen epäsäännöllinen. Kyllä täällä näitä tammikuun loppupuolen odottajiakin löytyy :)
Tervetuloa uusille !

Siinä on poikkileikkaus vyötärön kohdalla ja siitä alkaa leveä helma, niin pömppömaha jää helmojen alle piiloon, onneksi. Olisikin iskenyt paniikki, jos tänään olis vielä tarvinut lähteä mekkokauppaan.