La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia ja haleja kirppu ♡ tää alkaa oman mielen päälle käydä, kun niin moni on joutunut lähtemään :( ei kellekkään tuollaista toivo!

Suuren suuret pahoittelut Kirppu. Toivon kovasti, että seuraava tarraaja jaksaa loppuun asti :Heartred

Voi ei voimia kaikille km saaneille <3

Ääh tullu monen päivän tauko tänne ja yritin lukea kaikki viestit joita oli jotain 150 kpl joista osaa en muista :D pitäs useemin vilkkuila et ei ois kerta luettavaa noi palj.

Voimia km saaneille! :(

Onko muilla ruokahalun kanssa ongelmia? Mulla ei oo eilisen jälkeen ollut nälkä ja oon joutunu pakottaa itteni syömään jotai. Vähän huolestuttaa...

Cookie: Sama ongelma oli itsellänikin. Jouduin pakottamalla syömään. Oli niin huono olo.

Voimia Kirppu <3 On tää niin kamalaa ku niin moni on joutunu saamaa huonoja uutisia :sad015 Muistan kyllä iteki miten kamalalta se tuntuu, ja sit ku ei nää mitää muuta ku raskaana olevia missä site kulkeekin :(

Mulla taas on toisinpäin.. Vähintään kolmen tunnin välein on pakko syödä. Maha kurnii muuten ja heikottaa.

Täällä ruoka maistus vähän liiankin hyvin, joutuu jo vähän ihteesä toppuuttelemaan että ei kokoajan pistäs suun sisään jotain.. Pahimpaan välinälkään vetänyt jääkaappi kylmää kurkkua :)

Voimia Kirppu ja toivotaan, että seuraavalla kerralla jaksaa loppuun asti mukana! Kovin moni on täälät ryhmästä "joutunut" poistumaan, nyt kaikki loput pysytään, - jookos?

Täällä olotila etova, - huono olo palasi eilen illalla ja tänäänkin havaittavissa "hissiefektiä". Huh. Mieli hieman eilistä parempi ja ajatus tammikuun vauvasta sai minut ensimmäistä kertaa jopa hymyilemään. Eli alkaisikohan hormoonitkin hieman tasoittumaan? Tosin vieläkin "menetetty" terassikesä hieman harmittaa, mutta ei läheskään niin paljoa (joo, - tiedän että olen hieman pinnallinen kun tuollaisia harmittelen mutta en voi sille mitään...).

Onko kenelläkään hyviä vinkkejä raikkaista kesäjuomista? Alan olla totaalisen täynnä colaa, spriteä, jaffaa, ginger alea... ja haluaisin jotain vaihtelua, kun vesi maistuu oikeastaan todella pahalle (kun suussa jatkuvasti paha maku).

Mulle maistuu parhaiten maustetut kivennäisvedet ja sitruunamehulla "terästetty" jäävesi. Ei tuu niin paljon ekstrasokeriakaan kuin limsoista :)

Voimia kaikille keskenmenon saaneille, niin surullista :sad001

Mulla on kans tuota ruokahaluttomuutta. Lähinnä niin et tietyt ruuat maistuu ja tietyt ei ja välillä ei saa alas oikein mitään. Juomana menee nyt light mehu appelsiini-mango :hungry: muihin light juomiin jo alko kyllästyy.
Täällä mennään 10+4. Maha alkaa pyöristyy, eikä enää ole ihan pelkkää turvotusta :) Mites muiden masujen kasvut?

Täytyy varmaan lähettää mies ostoksille, kun itse voi niin huonosti. Tänään sain pahoinvointiin lääkkeet, ostin b-vitamiinia ja rannekkeet.

Täällä iltaisin menkkajomotusta, varmaan väsymys painaa ja päivisin joutuu nostelemaan töissä.

Massun kasvu, tänään huomasin ensimmäisen kerran että vaikea "vetää" mahaa sisään, niinkuin ennen.. Tuli työkaveri lähietäisyydelle pukukopilla jututtamaan niin yritin vetää röllykkää sisään, tuntui jonkunsortin paine tai pallo tms ottavan vastaan.. o_O

Täällä tullut myös ajatuksia mihin mä oikein ole ryhtynyt, en mä vauvaa halua kun en osaa käsitellä tms sitä.. Mutta kuitenkin kohta ajatukset taas että tammikuussa on pieni käärö kaverina ym... :nailbiting:

Voi, onpas täällä paljon surullisia uutisia, voimia! Tuntuu ihan naurettavalta tulla valittamaan tänne kaikista raskausvaivoista, mutta johonkin näitä tuntoja tekee mieli purkaa vaikken kasvotusten nyt oikein kenenkään kanssa juttutuulella ole...

Elämä on kyllä töiden taas alettua ollut yhtä selviytymistä päivästä toiseen. Töissä kuljen paikasta toiseen kuin haamu ja lasken vaan minuutteja siihen koska voin taas syödä jotain (->parempi olo). Tänään kesken hommien alkoi pyörryttää niin, että piti keskeyttää työtehtävät hetkeksi. Lämmin lounas on päivän huippuhetki jota odotan kuin kuuta nousevaa, ja sen jälkeen onkin muutama tunti suht normaali olo. Töistä tultua kaikki tuntuu ihan toivottomalta pakkopullalta ja tietokonetta tai telkkariakaan en ennen tätä hetkeä ole jaksanut kotona avata lainkaan tällä viikolla. Yleensä oon vaan torkkunut/nukkunut iltakuudesta eteenpäin. Tankkaamassa käyminenkin työmatkan varrella tuntuu ihan ylivoimaiselta. Jos saisin vapaasti valita ja unohtaisin kaikki terveellisyysjutut, en tekisi mitään muuta kuin makaisin koko päivän sohvalla ja napostelisin taukoamatta jotain herkkua. Pysyisi ainakin paha olo poissa eikä tarttis käyttää järjettömiä määriä tahdonvoimaa terveellisempiin valintoihin (jotka ei vaan kerrassaan tuo sitä normaaleinta oloa).

Pienetkin jutut saa mut ihan raivon partaalle, kun en yhtään jaksais mitään ylimääräistä. Miehen kanssa en ole puhunut pariin päivään (puhelimella) sen jälkeen kun kilahdin ihan totaalisesti pankkitapaamiskuviosta. Pitäis jollain ihmeen ilveellä hoidella hirveesti kaikkia omia juttuja arkipäivisin jossain kaukana samalla kun siirrän majapaikkaani kaupungista toiseen (mm. viikon päästä Lappiin), ja työni luonne tekee sen muutenkin tosi hankalaksi. Hermot on niin kireällä, että parempi vaan mörköillä kaukana muista ihmistä aina kun mahdollista...

Kiitos ja anteeksi, helpotti vähän. Eiköhän tää tästä taas kohta luista paremmin, kun rv 10 jo menossa :) Jossain luki, että raskausoireet on pahimmilaan rv 9-11 ja sen jälkeen alkaa helpottamaan.

Täällä vasta 7+5 ja tuntuu, että maha on kauhea pömppis, varmasti turvottaa ja pieni pömppis ollut entuudestakin, mutta kokoajan tuntuu, että tämä näkyy. Töihin mennessä pitää miettiä mitä pukee päälle ettei näkyisi, käyttää löysiä paitoja yms. Saa nähdä miten saa sukulaisilta pidettyä piilossa siihen saakka, kunnes on tarkoitus kertoa. :nailbiting:

Voi että ku täältä tippuu porukkaa pois :(

Siinä mielessä huono seurata tällaista ryhmää ku tulee pelkoja itsellekin, kun näkee kuinka paljon keskenmenoja tulee.
Mulla kohta varmaan viikon tullut tota pyyhintä vuotoa, mutta koittanut ajatella positiivisesti että se on jotain muuta ku vakavaa. Toivottavasti niin! Kipuja ei onneksi ole.
Tänään varasin ajan sikiöseulonnan verikokeisiin ja ultra olis 2.7.
Aika kauan täytyy malttaa odottaa :)

Takaisin