La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainakin se Floradix maistuu aivan jäätävän pahalle. Hyi! Viime raskaudessa sen ottaminen oli aina kunnon projekti. En sellasenaan pystyny laittamaan suuhuni sitä. Sekotin sen mehuun, nenästä kii ja mehu huiviin. Lasi vettä päälle ja purkka suuhun ja sit parin purasun jälkeen pysty päästää irti nenästä. Iyyyh. Joudun varmaan samaan rumbaan taas. Hemppa lähteny jo sellasta alamäkeä :(

Kerrotaan nyt tännekin. Onnen kyyneelet purskahti tänään ekassa neuvolassa kun kunneltiin sydän ääniä mahan päältä ja erittäin selvästi jo kuului. Pikkuinen höyryveturi <3 Keskenmeno siis alla 22.3 ja heti vajaan kahden viikon jälkeen yllättäen olinkin jo raskaana :D Nyt kyllä tuli maailman onnellisin olo kun viikoilla 9+6 pikku kaveri on edelleen matkassa vahvasti mukana :)

Täällä kanssa varhaisultran tuomiona tyhjä kohtu, eli tuulimuna. Jo toista kertaa peräkkäin..
Poistun siis ryhmistä. Toivottavasti saatte kaikki muut ihanat kääröt tammikuussa syliinne :) nauttikaa odotusajasta naiset!

Voi ei jensky. :( toivottavasti teillä tärppää pian uudemman kerran että saatte myös pienen nyytin syliin. Voimia! <3

Voi jensky todella paljon voimia. Nyt itse alkaa pakostikkin miettimään että mahtaako itsellä olla sama edessä.. Voima haleja sinne suunnalle ❤️

Nyt taas pistää miettimään että onko masuasukilla kaikki hyvin..käytiin tänää koko perheen voimin lenkillä ja tuli siinä vähän hölkkäiltyäkin..mut nyt huomasin vessassa käydessäni että paperiin pyyhkiytyi vaaleanhaaleeta verta. Onkohan normaalia vai pitääköhän jo alkaa huolestua? Tietyst pitää nyt seurailla lisääntyykö vuoto jne.. Taitaa olla parempi yrittää vähä rauhottua. Viikkoja mulla siis kasassa tänään 8+5..

Täälläkin alkaa pelko nostamaan päätään että onko tuolla mitään.. :sad001

Tissit on arat tuota oikein syvältä sisältä, se kamala pinta aristus on hävinnyt sekä nännejä kärsii jopa koskea kun liivit ottaa pois päivän päätteeksi päältä.
Pientä menkkajomotusta sillon tällön, nyt alkanut tulemaan uutena vaivana jos kauan on tekemässä kyykyssä jotain niin henki meinaa loppua kun alkaa ahistamaan ja kiristämään..
Turvotus laskenut..
Väsymys vaivaa kamalasti..
Jos ei muista syödä säännöllisesti niin tulee se etova päänsärky huono olo..
Leuka kukkii.. *ihanaa..*
Pissillä saa juosta todella usein :sour:

Ensi maanantaina olisi labrassa käynti ja viikko siitä sitten ultra..

Töissä ajelin trukkia tänään niin mietin pienessä mielessä kun se turvavyö oli niin kamalan lyhyt että minkä ihmeen virityksen minä siihen väkerrän että heinäkuun 10 päivään asti saa pidettyä salassa asian. Ja palataan taas ajatukseen... Jos tuolla jotain elämää on...:shy:
Sillon 10 päivä alkaa kesäloma ja 3vkoa sais vaan nautiskella, sen jälkeen jos oikein laskenut niin mentäs rv 17 niin ihan sama älyääkö porukka töissä vai ei... :)

10+0

Venla1983 Täällä ollut kans todella rajut mielialanvaihtelut, mielessä käynyt milloin mitäkin :sad001 Kaiketi tää sit kuuluu kuvioon. Ollut kyllä kaikkee muuta mitä kuvitellut! Helpottaa, etten olekaan ainut.

Luulin jo pahoinvoinnin helpottaneet, mutta ei.... Viiden päivän töissä sitkutelleena täytyi luovuttaa, ja saikkua taas puolitoista viikkoo. Alkaa olemaan jo henkisestikin aika raskasta. Seurakseni on ilmaantunut järjetön turvotus vatsaan :bored: Viikkoja nyt 10+6

Lohdutusta ultralaisille, minulle tuli aika ja silloin viikkoja 13+0

Pikkuhiljaa jokin kumma alakulo hiipii minullekkin, surettaa ilman syytä ja ei jaksas lasten kaa touhuta yhtään, mutta niin se on joka raskaudessa ollu että jossain vaiheessa alkanu väsymys hiipimään kehoon ja sitten pitää levätä kunnes taas energiat tasaantuu ja palautuu.

Itsellä menee lähinnä niin, jos en raivoa, niin huudan, tai ****ttaa muuten vaan, ja sitten vielä vollotan :banghead:
Ihanaa aikaa tää raskaus :yuck: noot...
Eka raskaus, eikä todellakaan mitään aavistusta tämmöisestä. Oli aina ajatellut kuinka ihanaa se olisi. Ehkä tämä tästä sitten helpottaa, joskus?!?!?
Miehelle suuri hatunnosto, ihme ettei oo lähtenyt käveleen :shy:

Jänskääjä, olit oikeesti HETI mielessä kun tänne kirjoittelin aiemmin. Toivon todella, että sulla kaikki hyvin! :) meillä vaan kävi huono tuuri toisen kerran peräkkäin.

Voimia huonoja uutisia saaneille :Heartbigred

Tänään oli ensimmäinen neuvola, täti laski että olisi päivän enemmän eli nyt 10+1. Sydänäänet kuului masun päältä, vaikka niin nopeasti että en itse oikein edes ymmärtänyt mutta neuvolatäti sanoi että selkeästi kuului. Pikkunen halusi aina vaan karata piiloon. Nt-ultra olisi ensi viikolla kun viikkoja 11+2. Olen jotenkin ihan pyörällä päästäni...

Ostin äsken lidlistä jugurttia ja eihän niissä mitään pästöröintimerkintöjä ole kun valmistusmaa Saksa, pöh!

Takaisin