Onpas kummallisia nyt olleet nää pahoinvointioireet... Perjantaita kohden tuntui, että kuvotus vaan yltyy, lopulta mikään syöminenkään ei auttanut, oksensin hissiin ja perjantai-illan olin aivan tainnoksissa kun vatsaa sattui ja kuvotti niin paljon. Yöllä oli pakko työntää sormet kurkkuun kun ei saanut muuten silmällistäkään unta. Seuraavana päivänä pystyin kuitenkin työskentelemään aamusta iltaan joskin syöminen oli pakkopullaa ja nyt tuntuu, että huono olo pysyy kurissa taas tiheällä syömisellä ja unohtuu tyhjällä mahallakin vallan ainakin kun on hässäkkää. Liekö ollut joku mahatauti, kun jotain kuumeiluakin oli ja mulla on ollut paha taipumus syödä ulkomaisia pakastemarjoja kuumentamatta vastoin kaikkia ohjeita... Ikinä ei ole niistä ennen mitään tullut, mutta tietysti raskaus muuttaa koko elimistön toimintaa immuunipuolustus mukaan lukien. Voi hemmetti mua, idiootti olen! Mieleen hiipi myös kamala epäilys kun eka raskausoireet koko ajan vaan lisääntyy, sitten tulee tuommoista infektioon viittaavaa kuumeilua ja sen jälkeen oireet laskevat ihan minimaaliselle tasolle, apua... Mutta ehkä kontrasti työtohinoiden ja lomalössöilyjen välillä on niin suuri, kun ei kertakaikkiaan ole ehtinyt olojaan tunnustella päivystyshässäköissä. Jos siellä joku yhä on matkassa mukana niin viikkoja olisi 8+3.