La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on 6+2! Viikon päästä maanantaina olis ultra, jännää! :)

Viime yö tuli kyllä nukuttua niin huonosti. Esikoinen syö rintaa vieläkin öisin ja viime yönä oli tavallista levottomampi yö. Liekö tulossa hampaita lisää vai mikä tekee... oon meillä ollu vähä unikouluu vastaan, mutta jos noi heräilyt ei helpota vuoden ikään mennessä ni kait se on pakko jonkilainen unikoulu pitää. Ei kuitenkaa jaksais tän toisen synnyttyä heräillä kahden lapsen yösyöttöihin. :s

Täällä 5+ jotain menossa vasta.

Ilmaa on kyllä maha täynnä ja suoli toimii vilkkaasti. Välillä pitää oikeasti juosta vessaan sen takia.

Täällä keskustelut menossa esikoisen kanssa kun herättyään ilmoitti haluavansa lähteä tänään mun äidille 180km päähän. Katsoin junalippuja ja tiistaista alkaen pääsisi neljä kertaa halvemmalla. Mut sehän on teinin mielestä aivan liian pitkän ajan päästä.. Argh!

Mulla menossa 8+6. Ilmaa mullakin masussa. Pahoinvointi jyllää edelleen. Kunpa ei enää montaa viikkoa! Toiveikkaana odotellen.. Tervetuloa uusille! :)

Ilmaa täälläkin :meh: Varsinkin iltaisin..

Vanhemmat tuo vielä koiran jossain vaiheessa iltaa niin joutuu varmaan kunnon sisäänvetäsyn tekemään ettei massu pömpötä... :grin

Uneton yö nro 7 täällä..
Eka yö sentään ettei tissit ollut tiellä, kävin stadiumilta ostaa alekorista urheiluliivit, 7,90€ jäi hintaa.. :joyful:

Huomenna töihin, onhan tässä kotona tullu vajaa 2 vkoo lorvittua, ei pahoinvoinnin takia kuitenkaan vaan jalkaongelman..
Mahtaa se olla kysely missä olet ollut jne jne...
Ja jos tällä unirytmillä menee vielä ens yö kanssa niin kiukkuisuutta voi olla myös ilmassa, pomo kyllä sanoi että anna hormoonien hyrrätä, jos kiukuttaa ja ahistaa niin tulet vaan heidän koppiin päästelemään höyryjä.. Kunhan et lyö.. Ja toinen siihen että jos lyöt niin elä naamaan! :grin
Huippu ukkoja! :p:grin

Onneks se pahoinvointi kävi täällä vaan sillo yhtenä päivänä kylässä, pientä etomista ja kamala närästys ja heikotus iskee jos ei muista syödä tarpeeksi usein.

Kivaa sunnuntaita kanssa siskoille! :)

Täällä menossa rv 7+6. Yrittää kerätä iitsensä kokoon tulevaa iltavuoroa varten.. Gnaah..

Täällä menossa 8+4. Ilmapallo-oloa täälläkin iltaisin. Raskausoireet muutenkin yhä vähäisiä. Toivottavasti kaikki ok :)

Onko teillä tietoa näyttääkö raskaustesti millaisen tuloksen mikäli raskaus olisi mennyt kesken ja testaisi sen jälkeen?

Täällä 6+1 jonkun laskurin mukaan :) äsken tuli kamala olo, vatsaan koski (koskee vieläkin), tuntuu että pyörtyy vaikka makaa, oksetti. Nyt vähän helpottaa, mutta pelottaa. Tuo vatsakipu tuntui siltä kuin rakko olisi täynnä ja sen vuoksi koskee, noh, mulla oli kamala pissahätä ja kävin juuri äsken vessassa. Sitten tuntuu myös siltä, että vatsa olisi taas kovalla ja sen takia koskee, mutta voisiko muka mun alavatsakivut johtua siitä? Hiukan pelottaa. Mutta vähän on sellanen olo, että jos vaan maha nyt pelittäisi ja pääsisi vessaan niin voisi helpottaa :D

Täällä 6+1 ja tiistaina eka neuvola, jonka jälkeen tarkoitus varata varhaisultraan aika :) ja ilmapallo fiilis täälläkin! Ekaa kertaa eilen illalla jopa vähän oksetti. Johtuiko sitte yo-juhlissa syömästäni kakkuvuoresta vai raskaudesta, who knows :D

Mukavaa sunnuntaita! :)

Oho, mulla on ensimmäinen neuvola vasta reilun parin viikon päästä 16.6. :wideyed: En kyllä mitenkään malttaisi oottaa varsinkaan 18.6. olevaa lääkäriaikaa, jos silloin saisi jo asialle varmistuksen, että matkaako joku mukana :happy:

Täälläkin 6+1, tuntuu et kaikki oottaa että raskauden pitäs olla elämän parasta aikaa, no ei oo! Oon koko ajan kiukkunen, itkettää masentaa ja eilen ko teki vielä 12tunnin työpäivän niin kyllä tuntuu et ei jaksa, jatkuva väsymys on aivan kauhiaa, en viikolla viis iltaa ja jos olo on tämmönen vielki niin taitaa pittää hakea sairaslomaa sitten, meillon muutenkin töissä kauhea stressi koko ajan päällä, ei varmaan tee tolle pienelle ihmisen alullekkaan hyvää jos äiti juoksee töissä pää kolmantena jalkana kuoleman väsyneenä :( sori tää avautuminen :) mut omi pakko

Ultra oli juu yksityisellä :) Eka neuvolakin on kyllä mulla ollu jo. Oli sillon 8+0. Neuvolalääkäri ja sitä myötä seuraava neuvolakäynti onkin sit vasta heinäkuussa. Siinä välissä juhannuksen jälkeen nt-ultra.

Täällä 9+0 :) niin äkkiä mennyt taas tämä aika.. Ilmaa täälläkin mahassa ja tänään taas joutui oksentamaan.. Mutta ei tämä pahoinvointi onneksi niin pahaa ole mitä esikoisen kanssa.. Keskiviikkona toinen neuvola, jännittää jo ultra :)

Yksityisellä käytiin varhaisultrassa viikoilla 7+5 , neuvolassa eka käynti oli 27.5. Ja seuraava heinäkuun alussa. Np-ultra juhannusviikolla. ☺

Mä kävin perjantaina naistenpolilla varhaisultrassa, kun tosiaan lapsettomuutta hoidettu 2 vuotta. Viikot nyt 7+0. Se voi olla, että tää on kohta tiputuksessa kun ruoka eikä juoma pysy sisällä. Neuvolaan aika 8.6.

Takaisin