La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vieläkin lähes oireetonta elämää.. Välillä alavatsaan sattuu ja väsyttää. Arrgh, turhauttavaa se on tämäkin :/

Maajo, toi haavauma alapäässä vois olla aika hyvä! Ei varmaa tulis kyselyitä sen jälkeen :D tai no, kaverit tuntien vois ehkö tullakki.. :D kuvittelisin että grillaillaan ja syödään ennen paljuilua, niin voin varmaan laittaa sen ruuan piikkiin :)

Jokohan uskaltaisin liittyä joukkoon..Täällä siis 29-vuotias,pikkukakkosta odotteleva mami. Positiivisen raskaustestin tein vapun jälkeen (4.5)..kävin neuvolassa joka määräs ultraan et selvitetään kuinka pitkälle raskaus on edenny. Noh,kävin ultrassa ja kohdussa näkyi vain ruskuaispussi..lääkäri ehti jo hieman epäillä tuulimunaraskautta ja tän kuultua ite menetin jo toivoni ja ajattelin että kahden viikon päähän varattu kontrolliultra onkin sitten se milloin asia todetaan ja saan jälleen tyhjennyspillerit. Noh,kävimpä torstaina uudelleen ultrassa ja fiilikset oli aika huonot..mutta- yllätys yllätys,ultra paljastikin pienen papusen jolla sydän pompotti vimmatusti..ette usko kuinka onnellinen ja sanoinkuvaamaton olo on..meille siis olisi nyt tulossa toinen lapsi jonka laskettuaika on 15.1 eli raskausviikko 7+1 menossa. Takana tuulimunaraskaus ennen ensimmäistä lasta ja yksi keskenmeno ennen tätä raskautta..!

Tervetuloa joukkoon kirppu24 :)

Täällä kamppaillaan armottoman väsyn kanssa, meinaa olla tuskaa pysyä hereillä yövuoroissa..ja nyt niitä olis 4 putkeen..onneks nyt jo toinen yö menossa. Iltaisin olis jo valmis menemään nukkumaan heti kun on saanut neidin nukkumaan. Noh, eiköhän tää väsymys anna periksi joskus :wink

mimi on, peittojen heilutteli raskausaikana on jotain aivan käsittämätöntä kun veri kiertää alapäässä ja paikat on turvoksissa niin nautinto ihan omaa luokkaansa. :oops:

Mä komppaan Maajoa! Alku viikoilla peittojen heilutus aiheutti kipua jälkeenpäin, mutta nyt siitä ei voi kuin nauttia! ♡ Ja tuntuu, että mieskin on "innokkaampi" nyt kuin ennen raskautta ;)

Kiitokset!! Tuntuu ja kuulostaa Miuku90 niin tutulta tuo että yövuorot on tuskaa..täällä mieki kamppailen nyt toista yövuoroa ja väsymys on aivan kaamea..ei meinaa pysyä hereillä vaikka mitä tekis ja illalla kiukuttaa jo pelkkä ajatuskin yövuoroon lähdöstä! Onneks enää yksi yö tän jälkeen edessä!

Miten teillä naiset on himoja? Täällä ei kyllä kiinnosta pätkääkään tuo ukko... :grin

Ehkä saattaa tämä unettomuus aiheuttaa sen... 6 yö putkeen että menee pyörimiseks ja kellon kattomiseks.. :dead:
Jossain vaiheessa ehkä pieni nukahtaminen tapahtuu, hirmu levollinen olo sen jälkeen sen pienen hetken mutta sitte iskee turhauttaminen ja ahdistus ja itku että miks minä en saa nukuttua.
Päivällä sama homma, ei unta :sad001

hemmutar: kiitos kysymästä mutta hyvin on himot säilyny, on joka raskaudessa ollu sama, mutta kuten kaikki muukin tääki on niin yksilöllistä.

Täällä ei ole oikein ollut himoja plussatestin jälkeen. Samoin oli esikoista odottaessa ja mies toteskin plussan jälkee et nyt tais alkaa 9 kuukauden selibaatti :D

Itellä se johtuu enemmän ehkä siitä että pelkään raskauden menevän kesken, vaikka eihän seksin pitäisi sitä aiheuttaa..

Mulla ei oo ollu minkäänlaisia haluja plussan jälkeen, mikä vähän ärsyttää itseänikin. Mulla on muutoinkin halut menny aina vahvasti ovulaation mukaan. Mies tiesikin aina, et milloin on "herkkupäivät" lähestymässä, kun silloin kiehnäsin ukossa kiinni kuin mikäkin kissa :D

Tammimamma kiitos kysymästä! Eilen illalla oli ehkä pikkunen inasen helpompi hetki. En tiedä, johtuiko sitten pienestä oksentelustressin helpottamisesta, kun lääkäri määräs pahoinvointilääkettä. En tosin yhtäkään oo vielä ottanut, kun en tahtois niitä syödä, mutta ehkä kokeilen tänään yhdellä tabulla, auttaako mitään. Pitkä automatka ja juhlat ohjelmassa. Matkapahoinvointikin on ilmestynyt tän raskauden myötä. Hyi! Mun on varmaan kans pakko päästä testaamaan sitä akupunktiota. Montakos kertaa sulle suunniteltiin ja millä tahdilla?

Joo himoja ois mutta paha olo varjostaa niitä aika pahasti välillä. :) mutta sitte ku on parempi olo ni kyllä heiluu peitto ja kunnolla. :p

Rsnn, mä pelkään samaa. Vaikka eihän seksin pitäis mitään keskenmenoa aiheuttaa, mutta silti :/
Tää oli oikein toinen kerta plussan jälkeen kun peittoja heiluteltiin :D eli ei kovin vahvasti mee.

Täällä on peitto heilunu suunnilleen entiseen malliin :p Vähän tuo huonovointisuus rauhoittaa, mutta saattaa olla että, jos edellinen raskaus itseään toistaa, niin loppua kohde tahti kiristyy :rolleyes:

Mullaki on halut laskenu, mut tiedän et jossain vaiheessa tulee takasinki. Nyt on viimeset kolme päivää menny jatkuvassa kuvotuksessa, ja tuntuu et pahemmaks vaa menee. Nyt tänää iski sit siitepölyallergiaoireetki kunnolla päälle. Mitää oireita ei vielä eilenkää ollu, ni en mitää lääkettäkää siihen ollu ottanu. Kiva ku nenä on ihan punanen, silmät punaset ku kutiaa, ja aivastuttaa ja nenä vuotaa ja pitäs iltapäivällä lähteä niihin valmistujaisiin.

Onko teillä kellään ollu kauheita maha/selkäkipuja... mulla on ollu pari päivää maha aika kipee ja nyt alkaa selkäki olla. Vuotoja ei kyllä oo, ainakaa vielä. Mitähän tässä oikeesti aattelis. :( liekö tuolla mahassa enää kukaan on hengissä.

Mulla ainakin ollu ihan kunnon selkä- ja menkkajomoja joskus alkuviikosta ja eilen ainakin ultrassa kaikki ok. Eiköhän nuo jomot kuulu asiaan tosiaan jos ei mitään vuotoja näy :)

Mä kävin shoppailemassa itelle vähän mammavaatteita kun kaikki housut ahdistaa. Löysinkin aika kivasti kesäksi housuja,shortseja,leggareita. Osa oli mammapuolelta ja osa ihan normivaatteita, onneksi on kaupoissa paljon normivaatteita jotka on löysiä ja venyviä :D
ja pakko oli hakee alushousujakin mammapuolelta.

Tervetuloa kirppu24! :)

Täällä mies lähti asioille ja mä saan rauhassa makoilla sängyllä! Luksusta. :D

Täällä mies pesee jääkaappia, kun valitin hajusta mikä sieltä tulee.

Suussa todella paha maku. Onko muilla tämmöistä ongelmaa?

Aamupalaksi vedin iiiison kipollisen marjoja ja sitten lähdin onnellisena Ikeaan ja shoppailemaan, melkein kaksinkerroin kontaten tulin takasin kotiin, kyllä se kroppa vaan vaatii kunnon aamupalan ja syömiset nykyään.. :wtf:
Maha kuralla, ripulilla ja niiiiin kipeä monen tunnin ajan :hungover:

Muistaapahan tästä lähtien.... :facepalm:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.. :oops:

Takaisin