La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hcg on noussut normaalisti eli on nyt n. 2500! Unohdin tarkan lukeman jo. Lääkärin arvion mukaan olis nyt n. 5+0 tai 1 tai 2. La olis sitten n. 28.1.2016. Nyt sit vaan odottelen suht rauhallisin mielin mitä seuraavaksi on luvassa :) Tällä hetkellä kaikki vaikuttaa normaalilta. Odotan että sydämen syke näkyy ultrassa ni sit voin itsekin uskoa että raskaus on todellinen..

Onnentähdelle hirveästi tsemppiä ja toivottavasti vuoto loppuu pian ja pikkunen kestää matkassa mukana. <3

Toivottavasti OnnenTähti olisi vaan väärä hälytys <3

OnnenTähdelle tsemppiä tilanteeseen :)

Ja ihan mahtavia ideoita tuohon alkoholittoman pullon piilotteluun! Mutta entäs jos tekeekin mieli alkoholia :eek: onkohan se jokin oire? Äsken kävelin kotiin ja himoitti todella paljon kylmät terassioluet joita ihmiset joi. Siis apua!

Epätoivoisena kävin vielä nettikeskusteluja lukemassa. Kyllä se siltä näyttää että jos tulee noita hyytymiä niin peli on menetetty. Odotan kyllä vielä ne kouristelut ennen kuin luovun ryhmästä :)

Tammimamma: Mulla kanssa välillä tehnyt mieli olutta, kuivaa siideriä tai viiniä. Olen sitten ostanu ihan niitä alkoholittomia versioita ja toiminut hyvin. Harmi vaan että alkoholittomia viinejä ei ole hyviä olemassa.

Jada: mitkä fiilikset siellä? Onko olo helpottanut? Jos et ole kokeillut vielä sitä akupunktiota, niin voin todellakin suositella! - Itsellä ei niinkään enää huonoa oloa, vain todella paha maku suussa koko ajan ja sen takia etoo/kuvottaa.

Venla: joo, olen kokeillut myöskin alkoholittomia viinejä, ja en todellakaan ole löytänyt mieluista. Maistuu ihan mehuilta. Yök. Taitaa viineissä olla se alkoholi joka tuo sitä "täyteläisyyttä".

Noh, - ensi kesänä on sitten meidän vuoro nauttia lasillisesta viiniä tai kylmästä oluesta terassilla :)

Toi on muuten hassua kun munkin teki mieli eilen ja tänään siideriä ja mä oikeasti juon normaalistikin ehkä yhden parin kuukauden välein :o Ei tosin niin paljoa tee mieli, että alkoholitontakaan ostaisin. Edellisessä raskaudessa kyllä kesähelteillä saatoin yhden alkoholittoman juoda silloin tällöin ihan vaan sen takia, että sai kivaa vaihtelua juotaviin. Mä kun en mehuja juo juurikaan ja kaikki limpparitkin tuli jo korvista.

Mä täällä olen hermoromahduksen partaalla. Mies lähti yllättäen kaverinsa kanssa kaupunkiin (käy tosi harvoin missään) ja mä yritän näitten kahden erityisen kanssa selvitä illasta. Nuorempi on ollut nukutettavana kohta kaksi tuntia eikä vieläkään osoita rauhoittumisen merkkejä ja välillä käytin sen oksentamassakin (normaalia iltapuuhaa meillä perussairauksien vuoksi). Vanhempi puolestaan omien ongelmiensa vuoksi vaatii jokaiseen tehtävään erillisen käskyn/ohjauksen ja minähän en niitä ehdi jakelemaan kauhean tiuhaan tahtiin kun nuorempaa nukutan. Tilanne on siis se, että lapset jotka ovat normaalisti tähän aikaan unessa (no vanhempi nyt ei ehkä nuku mutta sängyssä kuitenkin) on molemmat vielä hereillä. Nuorempi puuhaa kuin duracell-pupu ja vanhempi lutannut suihkussa kohta 20min ja hänellä vielä iltapala syömättä, huomiset kevätjuhlavaatteet esille ottamatta jnejne. Ja että elämä olisi vielä hehkeämpää niin mulla on tietysti huono olo ja väsyttääkin kiitettävästi kun herätys ollut viideltä (kuuden tunnin unien jälkeen) ja töissä tuli kännykän askelmittarin mukaan ravattua 13000 askeleen verran ja siihen päälle toki työmatkat, kauppareissu jne..

Ja tähän vielä toivottiin (ja on työn alla) se kolmas lapsi! Kyllä ihmiset on sitten hulluja! ;)

Tammimamma: Mulla on kanssa suussa tosi kamala maku koko ajan, minkä takia etoo ja kuvottaa. Olen yrittänyt saada tuota makua pois monella tavalla, mutta ei se lähde millään.

On muuten vaikeeta, täällä vaan hampaita purren yhteen kun lopetin nyt maanantaina sitten tupakoinnin kuin seinään. Alkaa itteä etoo se tupakan haju, oksettaa jo valmiiksi muutenkin.. :S

Jouduin laittamaan kahdelle kaverille (jotka jo tietää raskaudesta) viestiä ja kysyä onko heillä tyhjiä siideripulloja. Toisella oli ja huomenna pitää mennä hakemaan ne :D on tää vaan koomista, äitikin mulle nauroi kun kerroin suunnitelmista :D

Ainii, siellä on kuulemma paljukin. Arvatkaa näytänkö iltaisin siltä että oon yli puolenvälin? Pieni turvotus ja avot, maha on iso :D mä en tiedä miten siitä paljusta selviän!

Alinah: minäkin lopetin tupakoinnin kuin seinään. Lauantaina hermosavut oli otettava, kun olin testissä löytänyt plussan. Sen jälkeen ei juurikaan ole tehnyt mieli, vain pari ajatusta asialle suonut. Mutta tupakka haisee pahalta, etenkin siinä vaiheessa kun sitä on jäljellä yksi kolmasosa :D

Hei, itse luulin oman la olevan 10.12 mutta kun olin menossa np-ultraan jossa todettiin että nyt mennään vasta viikoilla 8+6... minulla oli ilmeisesti jostain muusta syystä jäänyt kuukautiset edelliseltä kuulta tulematta... no pääsin tavallaan varhaisultraan ja pääsen uudestaan ultraan juhannusviikolla :) LA minulla nyt 1.1.2016. Esikoinen tulossa ja olen 28-vuotias :)

Muokattu viimeksi:
Mimi: äkillinen tulehdus alapäässä? Haavauma liiallisesta seksistä? Flunssa tuloillaan ja et viiti paljuilla? Sano syöneesi jotain sopimatonta mikä turvottaa sun mahaa?

Takaisin