La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä taidan siirtyä nyt alkuunsa tähän ryhmään, ennen kuin saan uä-vahvistuksen mun lasketusta ajasta. Tammikuun viimeisinä päivinä olisi nyt alustavasti la mulla.
Viikonloppuna tein ensimmäisen plussatestin ja tänään oli varmistettava se. Höpsö kun olen.
Nyt siis kaiken järjen mukaan rv 4+1 menossa.
Neuvolan varasin jo tänään, juhannusviikon maanantaina olisi käynti.

Tervetuloa tansku! :) et ole ainoa ketä varmistustestejä on tehnyt :D täällä myös yks hömelö ilmottautuu kun tuli niitä testejä tuhlailtua :D

Tervetuloa uusille plussalaisille. Tansku ja Lauruskaah. Itse kanssa tein testejä muutamana peräkkäisenä päivänä. Ennenkuin uskoin asian.

Onko tää nyt sitä hajuherkkyyttä vain onko mulla mennyt pää sekasin. Koko aja nenään haisee tupakka (kotona sisällä) vaikka kumpikaan meistä ei polta. Miehen tupakoivat kaverit oli täällä viimeks eilen, mutta eihän sen enää pitäis lemuta :confused:

Heti töihin päästyä iski taas kauhee väsymys ja huono olo. Väsyttää kuin ei olisi koskaan nukkunut. Hieman jännittää miten jaksaa, kun tiistaina alkaa kolmen yövuoron putki.

Mulle ei varhaisultrassa sisätutkimuksia tehty. Aika hassua tosiaan jos se korvais rv 15 sisätutkimuksen.

Hitsi miten kurja olo. Oksensin taas mahan tyhjäksi.. tiiä enää mitä söis.

Tänään kävin lääkärillä kovien vatsakipujen ja pahoinvoinnin takia. Tänään rv 6+4. Pikkuinen sielä polski mutta kohdusta löytyi myös paljon verta. Toivotaan ettei ennusta mitään pahaa!

Ostin ne pahoinvointi rannekkeet ja voin suositella!! Aamuyöllä kun herään vessaan niin laitan ne samalla käsiin, niin aamulla ei tartte juosta heti oksentamaan. Ei ne kyllä sitä ellotusta poista mutta helpottaa silti. Lääkäri kirjoitti myös pahoinvointi lääkkeitä, että pärjään töissä. viime rakkaudessa kun oksensin synnärille asti... :D

Voi naiset..

Mitä mää tähän rustaisin!
Tie on ollut takkuinen tähän asti. Luulin raskauden menneen kesken sillon aiemmin kun yhtäkkiä turskahti epämääräisen paljon verta joka myöhemmin osoittautui ettei olekaan ihan kirkasta vaan rusehtavaa. Kävin viikko sitten ultrassa jolloin lääkäri totesi, että tyhjältä pussukalta näyttää ja epäili vahvasti kyseessä olevan tuulimunaraskaus. Olin jo tuolloin luopunut täysin toivosta ja jäin odottamaan viikon päähän eli tälle päivää tulevaa ultraa. Ihan sillä odotin että saan tietää tänään miten siitä tyhjästä raskausmateriaalista pääsee eroon.
Lähes kokoajan on ollut myös pyyhintävuotoa ja vatsakipuja viimeisen parin viikon sisällä.

Tänään ultrassa käydessä lääkäri sanoi ettei mitään epäselvää enää, täällä lyö pieni sydän :Heartred
6+6 viikot olisi arvion mukaan menossa ja olen pakahtua onnesta ja onnenkyyneleistä! Itku pääsi jo lääkärin luona :)
Aivan käsittämätöntä.. on ollut niin hirvittävän raskas kuukausi kaiken väsyn ja myllertävän mielen keskellä. Nyt nautin!! :)

Voi Enni85, ihania uutisia! Toivotaan että se pieni myös pysyy matkassa kaikesta huolimatta ja vuodot ja kivut osoittautuvat harmittomiksi myös jatkon kannalta. Tosiaan, nauti!

Kirosin sen tuttavan ennustuksenkin jo monta kertaa mielessäni kun laittoi, että onnea olisi tiedossa. En kauhean onnekkaaksi kokenut itseäni kun luulin raskauden keskeytyneen/olevan tuulimuna kyseessä..
Näin unta tässä pari viikkoa sitten, että äitini ja muutama vuosi sitten kuollut isäni olivat remontoimassa meille lastenhuonetta :Heartred
Näitä ihmettelin että miksi pitää tuollaistakin nähdä kun kaikki toivo oli mielessä mennyttä..

Mulla näki ar-ultrassa viimeks myös tyhjän pussin, tarkastusultrassa näkyi pieni syke, mut mulla ei valitettavasti enää seuraavassa tarkastuksessa ollut kehittynyt ja tyhjennyspillerit laukussa lähdin kotiin. Mulla ei ollut mitään vuotoja, nyt jännitän ultraa, vielä en tiedä ees milloin se on.
Toivon isosti ettei täältä tipu ketään pois!

Ssiu jos niitä onkii ollu kaks, mut ei enää?

Ihanaa Enni85! Nyt rentoudut ja nautit :)

itselläkin eka ultra jännittää maaliskuisen tuulimunan takia.. Siks ollaanki päätetty nyt mennä sinne varhaisultraan, että varmistuu että kyydissä on joku :)

Takaisin