Heipähei! Täällä ollaan eletty hiljaiseloa, koska ollaan miehen kanssa häämatkalla :) aina silloin tällöin on tullut luettua viestejänne, kun on päässyt Wi-Fin äärelle :)
Neuvolatäti sanoi, että pitäisi olla erityisen tarkkana ruokien suhteen reissussa. En koe kuitenkaan joutuneeni kauheasti rajoittamaan syömistäni. Välillä olisi tehnyt mieli lasillinen viiniä, joka olisi kruunannut aterian :) tosin en kyllä ennen raskauttakaan usein alkoholia käyttänyt, joten ei tuosta yhdestä lasillisesta luopuminen vaikeaa ole :) ostettiin kuitenkin viiniä kotiin (ollaan siis matkalla Italiassa eli viinimaassa), jota voidaan nauttia sitten ensimmäisenä hääpäivänä vuoden päästä :)
Itse en ole kovin suuri murehtija, mutta nyt jostain syystä on noussut huolia esiin. Osa niistä on kyllä typeriä...
Asutaan tällä hetkellä miehen kanssa kaksiossa. Pohdin, milloin olisi hyvä myydä nykyinen ja ostaa isompi? Mitä, jos heti ei löydy uutta ja meille sopivaa asuntoa? Olen tottunut "pärjäämään" itsenäisesti, joten myös oma taloudellinen riippumattomuuteni mietityttää, kun miehestä tulee perheen "pääelättäjä". Ollaan miehen kanssa puhuttu näistä asioista jo paljon, mutta silti itseäni mietityttää :)
Itse en ole enää kovin "nuori" ensisynnyttäjä, joten minulla on ollut aikaa tehdä töitä, opiskella ja matkustella miten olen halunnut. Tuosta "vapaudesta" luopuminen hirvittää, kuin myös tuleva vastuu lapsesta. Tuleeko minusta hyvä äiti ja osaanko kasvattaa lapseni "oikein"? Itselle tuntuu oudolta, kun ei ole "kaikki langat käsissä" eikä pysty enää kaikkeen vaikuttamaan. Tuleva lapsi on toivottu, haluttu ja rakastettu, mutta silti näitä pohdintoja tulee :) tämä on kuin hyppy tuntemattomaan, ei vielä tiedä mitä on edessä :)
Onkohan kellään samoja mietteitä? :)