La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkos täällä muilla ollu veristä vuotoo, mut silti vielä pieni matkassa? Itsellä ollu nyt ehkä viikon ajan aina kakkosella käydessä..parina viime päivänä vähän enemmän...

Enni, Ihania uutisia!

Ssiu, Toivottavasti pieni pysyy kyydissä kaikesta huolimatta!

Kata, Tuleeko vuoto emättimestä varmasti? Lähinnä sen vuoksi kysyn jos tulee vaan kakkosella käydessä, et jos onkin joku pukama joka vuotelee..

Kata, samat oireet mullakin, ja etenkin pyyhittäessä (siis aina vessassa käydessä) pikkusen jää paperiin verta. En oo käyny vielä missään ultrassa tai neuvolassa, mutta puhelimessa terkka sanoi että niin kauan ku mun vuoto on kuukautisvuotoa selkeästi niukempaa ja kivutonta ni on todennäköisesti harmitonta, ja koska en kuulu mihinkään riskiryhmiin, niin en pääse neuvolan kautta varhaisultraan eikä kuulemma oo syytä muihinkaan tutkimuksiin. Että oottelen nyt ekaa neuvolaa (16.6.) että josko siellä selviää että miten tuolla masussa menee, toisaalta hieman peloissaan mut yritän nyt kuitenkin ihan rauhassa malttaa.

Mullakin on kakkosella tullut jonkun verran verta, mutta johtui todennäköisesti siitä, kun vatsa oli jatkuvasti sekaisin sai koko ajan ravata kakkosella niin varmaan rasittui jatkuvasta pyyhkimisestä. Nyt on jo rahoittunut hiukan eikä verta tule enään. Verta tuli siis hieman pyyhitäessä. Samalla verta tuli rv:llä 5 ja 6 yhtenä päivänä aina kun pyyhki. Sit se meni ohi. Siihen ei siis liittynyt mitään kipuja eikä vuoto tullut kun pyyhittäessä.

Hienoa Enni, tervetuloa takaisin :)

Kääk, oon saikulla ton koiven takia tän vkon loppuun niin työpaikkalääkärillä ei ollut oikein tietoa miten tässä tilanteessa ottaa särkylääkettä, jep.. Mieslääkäri, luulis tietävän :)
Soittelin neuvolaan ja kyselin särkylääkkeistä niin siellä mukava täti sanoi heti että tuletkin hänen luokse maanantaina, mä tokasin että vois jo aiemmin niin sillä oli vapaa aika nyt keskiviikkona :)
Parempi kyllä noin niin ei tarvitse töissä muistutella minne olisi ollut lähtö.. :)

Sanoi puhelimessa myös että sydänääniä tms ei katsella eikä kuunnella, ne tulee sitten muutaman viikon päästä.. Muutaman tosiaan.. Noin vkolla 12 :grin

Aphrael, on ehdottomasti emättimestä. Alkuun oli lähinnä muutama viiru valkovuodon seassa, mut nyt on saanu useamman kerran pyyhkiä ja ei liity enää pelkästään valkovuotoon. Muistelen, et keskenmeno alkoi noin ja yks kaks se vuoto sit vaan lisäänty paljon. Tosin muistelen myös edellisessä raskaudessa maininneeni rv 10 paikkeilla samanlaisesta vuodosta lääkärille ja sillon kaikki oli ok.

Kata, toivottavasti on ihan normaalia eikä ole syytä huoleen.

Täällä myös tullut taas sellaista ruskeaa vuotoa, ei paljon mutta selvästi kuitenkin. Vähän meinaa huolestuttaa, vaikka kuinka yritänkin vakuutella itselleni että tällainen voi olla ihan normaalia.

Rsnn.. Olitkos tyksissä tuona elokuun ukkosenpäivänä? Liekö joku osastolla olleista vävyehdokkaamme juuri sinun
IhanAa!! Milläs viikoilla, tai siis koska sinun tuleva la on?
Kerrassaan satumainen sattuma

Mulla ei onneksi ole vielä ainakaan ollut mitään vuotoja. Ei edes sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa ennen plussaa. Nyt on kyllä ihan kamala olo kun perjantaista lähtien ollut ärhäkkä flunssa ja pahoinvointi alkaa voimistumaan pienestä ällötyksestä oikean pahoinvoinnin suuntaan. Miehelle sanoinkin, että on siinä flunssassa toki yksi hyväkin puoli kun nenä on ajoittain niin tukossa ettei haista niitä ällöttäviä hajuja ;)

Bettie, mietin ihan samaa ja kysyinkin sitä siltä lääkäriltä, mutta se sano että sitä on mahdoton sanoa näin pienillä viikoilla.. Meillä on kyllä molemmin puolin suvuissa niin paljon kaksosia, että jotenkin sitä vähän odottaiskin että jossain vaiheessa sais omat tuplat.. :)

Taylorlube, me asutaan espoossa että oon ollu jorvissa synnyttämässä. Mutta mistä sitä tietää jos meidän poju onki tuleva vävyehdokas. :D mulla la on 22.1 eli viikko sun jälkeen. :)

Kiitos ihanat naiset tsempistä! :)

Ainakin tänään mieli on ollut totaalisen tyhjä kaikesta huolesta ja murheesta ja oon vaan hihkunut menemään :)
Kerroin jopa parhaalle ystävälleni tänään jonka kanssa hihkuttiin sitten yhdessä :)
Jouduin myös polttariporukalle kertoon ku lauantaina kaverin polttarit ja vielä viime kuun lopulla olin lähdössä viihteelle heidän kanssaan.. Ei taida toukka alkoholista välittää joten juhlin selvinpäin. Eikä haittaa ollenkaan :)

Takaisin