Hemmutar
Puuhakas puhuja
Me ollaan oltu reilu 2v yhdessä, muutin elokuussa miehen luo, itse asuin kaupungissa kaksiossa, miehellä omakotitalo, niin järkevin oli näinpäin tehdä se muutto :)
Mietiskeltiin tammikuussa että ei me tästä enää nuoremmaks tulla (minä 33, mies 35) että annetaanko tulla jos on tullakseen.. Oltiin jo varauduttu että menee vuos, kaks jopa viis..
Mitä vielä.. 3 yrityskerralla nappas
Ei oikein tiedä mitä ajattelis..
Päivä kerrallaan mennä ja sen rahan mukaan elää mitä tulee ja on. Aina on onneks kirpputorit keksitty minne voi mennä lisätienestiä tekemään :)
Äiti joskus sanoikin kun muutin kotoa pois että jos on rahallisesti tiukkaa niin karsi kaikesta muusta turhuudet pois paitsi ruuasta :)
Eikä me mitään hanhenmaksa palleroita ym syödä, normi sapuskaa :)
Kumpikaan meistä ei juo eikä polta niin siinä jo vähän säästää :)
Mietiskeltiin tammikuussa että ei me tästä enää nuoremmaks tulla (minä 33, mies 35) että annetaanko tulla jos on tullakseen.. Oltiin jo varauduttu että menee vuos, kaks jopa viis..
Mitä vielä.. 3 yrityskerralla nappas

Ei oikein tiedä mitä ajattelis..
Päivä kerrallaan mennä ja sen rahan mukaan elää mitä tulee ja on. Aina on onneks kirpputorit keksitty minne voi mennä lisätienestiä tekemään :)
Äiti joskus sanoikin kun muutin kotoa pois että jos on rahallisesti tiukkaa niin karsi kaikesta muusta turhuudet pois paitsi ruuasta :)
Eikä me mitään hanhenmaksa palleroita ym syödä, normi sapuskaa :)
Kumpikaan meistä ei juo eikä polta niin siinä jo vähän säästää :)