Alinah: Toivottavasti tutkimuksissa ei löydy mitään! Siis toivottavasti vauvan kuulossa ei ole vikaa! Meillä ei silloin synnäriltä lähtiessä toisesta korvasta tullut sitä "vastetta", mutta ei kuulema huolestuta, jos toisesta se tulee. Eipä ole sen jälkeen edes meillä kuuloa testattu ja välillä vähän mietityttää meilläkin tuo tytyn kuulo. Välillä tytsy on huolestuttavan rauhallinen imuroidessa ym. kovien äänien aikana, joten on käynyt mielessä, josko meillä on kuulossa vikaa :|
Odotan kauhulla muuten tuota aikaa, kun tytsy on sen verran iso, että kuulee ja näkee muiden syövän karkkia, sipsiä tai muita herkkuja ja haluaisi itsekin varmasti sitten, mutta haluttaisi itse pitää mahdollisimman pitkään tyttö ilman karkkeja ja muita "roskaruokia", vaikka itse niitä silloin tällöin syödäänkin.
Hienointahan se olisi, jos saisi opetettua, että karkki sillokn tällöin on ok, että tulisi ns. terve suhtautuminen herkkuihin, mutta toisaalta en kyllä tahtoisi tytön syövän neljänkään vanhana vielä välttämättä mitään karkkeja ym. :| ja joo, oon vähän nipo.