La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KATJU: tsemppiä sinne suppareitten kans!! Ja reonlalle paljon Onnea vauvasta! Miten tuommonen kohtutulehus siis ootko tosi kipiä? Ihana kun pääset näkee poitsun!!:)

Onnea ReOnLa! Pian näet pojan ja kun kummankin kunto sallii niin saatte olla yhdessä vuosikausia. Malta siis vielä hetki jos se on tarpeen voinnin vuoksi. Ja toipumisia sinulle!

Paljon onnea ReOnLa!! Täällä kans käynnistys alotettiin 10 aamulla cytotecillä ja 11.30 alko supistukset säännöllisinä 6min välein aika kivuttomasti, mut kuitenki osasin sanoo ku supistus päällä..17.30 lorahti lapsivesi ja nyt supistukset sen jälkee säännöllisiä 4 min välein ja todella napakoina jo tulee.. Eiköhän meidänki neiti pian jo siis synny!! :) Viikkoja tänään tosiaan tasan 38

Paljon onnea reonla ja pikaista toipumista! :)
Painaakohan vauva jotain hermoa kun pistelee jalkoja kun seison paikallani. Ei kovin kivuliaasti mutta häiritsevästi.

Onnea synnyttäneille ja hurjasti tsemppiä tositoimissa oleville! :) :)

Täällä on nyt 4 ilta putkeen kun supistelee napakasti. Aina kuitenkin ne sit loppuu siinä yhden aikaan yöllä. Josko tänään ne tästä voimistuisi. Toivossa on hyvä elää :)

Olen tänään imuroinnut, pessyt lattiat, pessyt ja ripustanut 2 koneellista pyykkiä ja pyyhkinyt koko talosta pölyt, tehnyt siis 2h supersiivouksen. Lisäksi käynyt 2x 30min koiralenkillä ja tehnyt lumitöitä. En kyllä usko enää siihen että rehkimällä saisi vauvan ulos :) tulee sitten kun on tullakseen ja valmis <3

Täällä käyty tänään kokoarviossa ja 3,3 kg tämän hetken arvio ja arvio laskettuna n. 3,5kg. Kaksi kovakouraista sisätutkimusta-> Kohtu 2cm auki ja pituutta 2cm...toivottivat tervetulleeks synnyttämään :) Mun puolesta saa jo syntyäkin, jos niin haluaa :) Harmi kun alkoi sellainen menkkamainen vuoto tuosta..siteitä varmasti ehtii käyttää synnytyksenkin jälkeen.

Jaksoin polkea vaan 16min tota kuntopyörää.. :D on vähän kunto rappeutunut, no kävin mä tekee pienen lenkin tänään ja oon kuitenkin imuroinnu kämpän ja pyyhkinyt pölyjä... Nyt noi pyykit kuivuu ja jos se mies vaikka tulis töistä niin vois sitä yhtä ässää kokeilla.. :D sit kuppi vadelmanlehtiteetä..

Mä oon lähinnä ollut hissukseen tämän päivän, että sai mies olla toimenpiteessä "rauhassa". Huomisesta voi sitten taas ruveta ahkeroimaan. :-D

Hääpäivän kunniaksi paistoin meille lettuja, kera mansikkahillon ja kermavaahdon. Eipä tässä muuten mitään erikoista ole tehty, kun tuo toinen on vähän kipeä. Eikä kyllä itselläkään ihan parhaat olot ole ollut, kun liitoskipuja tms. tuolla lantiossa on ollut.

Neuvolassa kaikki oli hyvin. Vauva ei ole vielä kuitenkaan kiinnittynyt eikä näin ollen ole laskeutunut. Sf-mitta oli saman 33 cm kuin edellisellä viikolla. Nyt on seuraava neuvola jo maanantaina (38+6).

Huomenna tulee pari työkaveria kylään - katsomaan minua/meitä vielä kokonaisena.

Takaisin