Kauheen ahkeria joulunlaittajia olette! Mä olen suunnilleen lahjat laittanut ja siinä se onkin. Piparitaikina odottaa pakastimessa leipojia, en tiedä koska jaksetaan...
Mulla onkin ollut tapahtumia tässä parin viikon aikana. Ensin äitiyspolilla todettiin kaiken olevan kunnossa, mitä verenpaine vähän nousussa. Lisättiin verenpainelääkitystä. Viime viikolla neuvolassa hemoglobiini oli noussut jo 127 ja käskettiin lopettamaan rautalisä kokonaan. Torstaina huomasin, etten ollut tuntenut vauvan liikkeitä sitten keskiviikon. Enkä saanut tuntumaan, vaikka mitä tein. Ei muuta kuin käymään tays:ssa käyrillä. Sykkeet ja liikkeet näkyivät onneksi heti, mutta mun verenpaineet oli 168/107

. Lopulta lääkäri ultrasi vauvan, joka oli näin loppumetreillä kääntynyt perätilaan.
Lauantaina vietettiin poikien kaverisynttärit, 13 ekaluokkalaista. Vauhtia oli, mutta hyvin selvittiin.
Eilen kävin tk:ssa astmalääkkeitä uusimassa ja sainkin antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen.
Saas nähdä mitä torstaina äitipolilla sanotaan? Onko kaveri edelleen perätilassa ja aiotaanko sille tehdä jotain?