La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en edes tiedä mikä tuo on :D Telkkarista tulee katsottuja vaan tiettyjä sarjoja js elokuvia eikä niitäkään ikinä silloin kun oikeasti tulevat. Juuri miehen kanssa naurettiin kun tuli jotain viime joulun mainoksia sarjan välissä :D

Mä näin yöllä unta tosta triplaohjelmasta ja Anna Abreusta bubiruusuna :D :D luin illalla ennen nukkumaanmenoa Lauruskan kirjotuksen ja siitä se sitten hyppäsi uniin. :D
En ole koskaan kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta veikkaan että ei ole kyllä ihan samanlainen mikä unessa oli :D

Muo on ruvennut jännittämään oikeen kunnolla synnytys... tai se just kun ei tiedä mitä yuleman pitää. En koe kuitenkaan että jännitys olisi liian suurta, vaan sellaista jännitystä kun ei tiedä mitä odottaa. Mies jo malttamattomana päivittäin kyselee miksei se jo tuu :)

Mä olen nyt pessyt kaikki vaatteet ja lakanat ym. Sängyt (ylhäällä ja alakerrassa) on pedattu valmiiksi puhtailla lakanoilla, vaipat ja kaikki tilpehöörit talkeista sinkkivoiteisiin hankittu. Enää puuttuu siis itse vauva :)
nyt olenkin sitten vaan keskittynyt virkkaamaan, kamala kun siihen jää koukkuun. Vauvalle virkattu jo 4 torkkupeittoa, 3 töppöset, pehmolelu ja vaunulelu. Ja loppua ei näy :) (muille virkkausintoilijoille vinkiksi, Pienet töppöset- kirja on täynnä IHANIA ohjeita! :) )

Täällä tänään 35+2.
Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille :)

Mäkää en oo kuulluka tost tripla-ohjelmasta ja en taida edes vilkastakaa :)

Tais olla tuo kyseinen Tripla toiseksi viimeinen jakso.. Tulee normisti sunnuntaisin neloselt, ilmeisest ei kuitenkaan tänää.. Yhden jakson alkuun uteliaisuuttani katsoin osittain mut ei oikein napannut.. Joten en ole katsonut..
Tv-ohjelmista muuten.. Ärsyttää ihan suuresti et nyt useamman ohjelman tuotantokaudet päättynyt ja sit ne tulee samantien uusintana!!! Höh..

Mie kattelen paljon koneelta ohjelmia (katsomo, ruutu), sillon ku esikoinen nukkuu tai iltaisin ennen ku ite nukun. Mutta nyt kaikki syksyn sarjan on jo loppunu ja mietin että mitähän sitte :D Kaikkea hömppääki siis tullu katottua aivojen nollaukseksi ja ajankuluksi. Jään helposti koukkuun vaikka mihin sarjoihin. Tosta triplasta ei oo kyllä mitää käsitystä, paitsi pari mainosta nähny.

Meillä katotaan telkkarista vain walking deadia. Nyt saikulla ja äippälomalla netflixistä on tullut ystävä ja kuinkahan monta sarjaa olen kahlannut läpi sohvalla liitoskivuissa kärvistellessäni.

Meil ei siis juur muuten telkkaria katota kuin aamusin pikku kakkonen ja muut aamupiirretyt. Muuten jos ohjelmaa tulee katottua niin se on sit netflix tai areena, josta valikoituu lähinnä ne brittisarjat.

Me katotaan jonki verran telkkaria, mut kyllä ärsyttää et monesti alkaa monta mielenkiintoista ohjelmaa samaan aikaan ja sit ne loppuukin samoihin aikoihin. Sit menee helposti puolivuotta et alkaa taas uudestaan monta sarjaa samaan aikaan... Ja sen puolivuotta-vuoden verran tulee pelkkiä uusintoja! On mullakin "ongelmat" :D no onneksi löytyy myös netflix ja viaplay!

Juurikin tuosta syystä meillä pyöritetään sarjatkin boksin kautta (sen lisäksi ettei ikinä ehdittäisi/jaksettaisi katsoa juuri silloin kun tulevat). Boksille tallennetaan kokonaisia sarjoja jotka katsotaan "sitten joskus" eli silloin kun ei telkkarista tule mitään mielenkiintoista. Nytkin kun suosikkisarjat taas loppuvat niin boksilla odottaa kolme kokonaista sarjaa, että aloitetaan katsominen :)
Ns suoraan telkkarista ei meillä katsota kun joskus lastenohjelmia. Niin ja mies katsoo jääkiekkoa :D

Kerrankin nukuin koko yön heräämättä kertaakaan. Olisko stressi lauennut, kun alkoi ensimmäinen äitiyslomapäivä. Me ollaan sen verran vanhanaikaisia, että täällä katellaan vaan telkkaria tai dvd:tä. Mies kyllä tilasi netflixin kännykkäänsä, mutta puuttuu se johto millä yhdistää televisioon.

Meilläkin katsellaan välillä telkkua (jotain Marja Hintikan ohjelman tyylistä joskus tai musa tv:ltä Ridiculousnes), mut enimmäkseen dvd:itä. Netflix meillä oli joku kolme vuotta sitten ehkä, ja ei oikein löydetty sieltä mitään katsomisen arvoista, tiiä sitten, onko nykyään parempi tarjonta :)
Tykkään siis itse katsoa noita vanhoja "kunnon" sarjoja, puhtaat valkeat lakanat jne :D jenkkihömppä harvoin uppoaa, jotkut elokuvat joskus. Ja kauhua ei nykyään jaksa katsoa, kun kaikki elokuvat niin samanlaisia. Mutta suomalaiset sarjat ja elokuvat yleensä on meikäläisen valinta :D

Mämmi, me just eilen katseltiin Isänmaan toivoja telkkarista ja haikailtiin Käenpesän perään. Tykkäsin myös siitä Kiiltokuvia-sarjasta joka tuli maikkarilta jokin aika sitten. Kyllä suomalaisetkin osaa sarjoja tehdä, vaikka muut Pohjoismaat onkin vielä parempia. :)

Joo, kyfi ja numerosarjaa perässä. Mitä ihmettä? ;o

Mä tulin äsken neuvolasta. Sf mitta oli pysynyt samassa 33cm, ei ollut huolissaan siitä. Hb 102 täytyy aloittaa rautakuuri uudelleen. Vauvan pää tosi alhaalla lantiossa, osa häpyluun takana.. sykkeet hyvät, verenpaine laskenut alemmas. Pientä turvotusta muttei ole huolissaan kun paineet hyvät. 17.12 on äippäpolilla sit ultra ja synnytystapa-arvio :)

Tuleeko tuo synnytystapa-arvio kaikille?
Meillä ei neuvolassa ole mitään "uutta" ollut ekan käynnin jälkeen vaan kaikki on vaan ne pari itse tehtävää mittausta ja se on siinä.

Kävin hemmottelemassa itseäni tänään kasvohoidossa ja jalkahoidossa.. :) pitäis käydä useammin, sen verran hyvää teki.. Nimim. ensimmäistä kertaa jalkahoidossa.. :) ei tarvi miehen nyt noita mun varpaankynsiä leikata niinku esikoisen kohdal joutu tekee..

Poks 36+0!!

Oih, kelpais mullekin jalkahoito! Mies ei semmosia anna, kun oon yrittäny vihjailla.. :D

Takaisin