Mä näin yöllä unta tosta triplaohjelmasta ja Anna Abreusta bubiruusuna :D :D luin illalla ennen nukkumaanmenoa Lauruskan kirjotuksen ja siitä se sitten hyppäsi uniin. :D
En ole koskaan kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta veikkaan että ei ole kyllä ihan samanlainen mikä unessa oli :D
Muo on ruvennut jännittämään oikeen kunnolla synnytys... tai se just kun ei tiedä mitä yuleman pitää. En koe kuitenkaan että jännitys olisi liian suurta, vaan sellaista jännitystä kun ei tiedä mitä odottaa. Mies jo malttamattomana päivittäin kyselee miksei se jo tuu :)
Mä olen nyt pessyt kaikki vaatteet ja lakanat ym. Sängyt (ylhäällä ja alakerrassa) on pedattu valmiiksi puhtailla lakanoilla, vaipat ja kaikki tilpehöörit talkeista sinkkivoiteisiin hankittu. Enää puuttuu siis itse vauva :)
nyt olenkin sitten vaan keskittynyt virkkaamaan, kamala kun siihen jää koukkuun. Vauvalle virkattu jo 4 torkkupeittoa, 3 töppöset, pehmolelu ja vaunulelu. Ja loppua ei näy :) (muille virkkausintoilijoille vinkiksi, Pienet töppöset- kirja on täynnä IHANIA ohjeita! :) )
Täällä tänään 35+2.
Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille :)