Vaatteiden määrää en ole ikinä laskenut ajatuksella. Mun lapset on ollut oksentelevia niskapaskojia eli vaatteita on kulunut useampia päivässä. Lisäksi mä olen laiska pyykinpesijä. Lukumäärää miettiessä kannattaa miettiä kuinka tiuhaan itse pesee pyykkiä ja etenkin jos pesee syystä tai toisesta vauvan vaatteet muista erillään niin muutamaa vaatekappaletta tuskin tulee pyöritettyä..
Meillä esikoiselle meni syntymän jälkeen 56cm vaatteet alle kaksi viikkoa. Nuorimmainen taas piti 50cm vaatteita ekan kuukauden. Lapsilla on ollut 4cm eroa syntymäpituudessa ja poika kasvoi hurjaa vauhtia kun tyttö taas tosi hitaasti. Ja koska näitä ei voi ennakoida olen varannut tulokkaalle muutamia vaatteita koossa 50cm ja vähän reilummin 56cm. Oikeasti "paljon" on sit vaatteita 62cm -> mut siihenkin suurin syy on se, että tuon nuorimmaisen jäljiltä niitä riittää kun käytti 1v iässä 68-74cm vaatteita :D
Meillä esikoiselle meni syntymän jälkeen 56cm vaatteet alle kaksi viikkoa. Nuorimmainen taas piti 50cm vaatteita ekan kuukauden. Lapsilla on ollut 4cm eroa syntymäpituudessa ja poika kasvoi hurjaa vauhtia kun tyttö taas tosi hitaasti. Ja koska näitä ei voi ennakoida olen varannut tulokkaalle muutamia vaatteita koossa 50cm ja vähän reilummin 56cm. Oikeasti "paljon" on sit vaatteita 62cm -> mut siihenkin suurin syy on se, että tuon nuorimmaisen jäljiltä niitä riittää kun käytti 1v iässä 68-74cm vaatteita :D

ja kaippa nuo ovat jo pikkuhiljaa päässeet kärryille että tässä tehdään uutta perheenjäsentä eikä levitetä takapuolta huvikseen 
eikö täällä tosiaan muut kerää massaa ?