Heippa taas pitkästä aikaa! :)
En tiedä miksi tää on kännykällä niin ylivoimaista kirjoitella, konettakaan ei aina jaksa availla :D
Tervetuloa uusille ja ihani ru-kuulumisiakin on!
Ja ihanaa että täällä on kanssasiskoja jotka myös kärsii tosta hiton issiaksesta. Täällä ollaan sen vuoksi saikulla vko. Pää hajoaaaa..vaikka kyllä koko ajan liikun niinkuin lääkäri käski; koiralenkkejä ja jumppaa ja venytystä. Mutta ei mulla ole pokkaa lähteä esim. kauppoihin pyörimään ym. Ja nyt pitäisi oikeasti löytää joku mekko häihin. Pitääpäs varmaan tilailla vähän zalandolta.. :D
Täällä ilmeni kanssa ekassa ultrassa että istukka on ihan kohdunsuun edessä, mutta maanantaina neuvolalääkäri ultrasi ja sanoi että se on noussut jo ihan kunnolla ylös ja nousee siitä vielä lisää. Liikkeitä en tosin vieläkään tunne juuri kun istukka on vauvan edessä, voi mennä vielä monta vkoa siiheen kunnes tuntee. Äh. Ja en millään malttaisi odottaa että se vauvamaha nyt sieltä pomsahtaisi!! Mutta issiassärky kuulemma johtuu juuri siitä että se on sieltä tulossa esiin. :D
Lääkäri tosiaan ultraa meidän neuvolass aina, ja pakko oli kysyä voiko hän kertoa sukupuolen jos sen näkee. Naureskellen sanoi että on päättänyt että ei enää oikein uskalla niitä kertoa kun ei ole siinä niin haka. Hänellä oli ollut 4 pojan äiti potilaana, joka oli niin kovasti toivonut tyttöä. Lääkäri oli omasta mielestään ihan selvästi nähnyt tytön ruudun kautta ja iloisesti kertonut tyttöuutisista. No, kahden vkon kuluttua rakenneultrassa oli sittenkin löytynyt pieni pippeli, joten sen jälkeen kuulemma ei uskalla varmaksi sanoa. :D :D
Mutta sitten kyllä sanoi että jos hän nyt itse arvuuttelisi, niin kyllä tuolla on uloke joka voisi pieni pippeli olla, mutta ei mene takuuseen. Ja itsekin minä sen näin, joten nyt on kyllä tunne että kyllä se meidän pikkuinen poika taitaa olla! <3 mutta ru on 24.8, sinne asti pitää odottaa varmistusta. :)
Me ei olla tehty vielä mitään suurempia hankintoja, odotetaan kun saadaan juuri alkava muutto alta pois ja tavarat paikoilleen, sitten voipi ruveta hankkimaan tavaroita. Kaiken kyllä lastenhuoneen sisustusta myöden olen jo suunnitellut, joten sitten se on vaan kortin vinguttamista kun pääsee tositoimiin. :D
Nyt menossa 18+5.