Mä tuolla aikaisemminkin jo kirjoittelin näistä mielialanheilahteluista, mutta ajattelin nyt vielä uudestaan kysyä onko täällä muilla vaikuttanut ja kuinka paljon tämä raskaus mielialoihin.
Mulla on nimittäin vaikuttanut todella paljon ja en olisi kyllä koskaan osannut arvata että näin paljon vaikuttaa. Mulla alkoi nämä heilahtelut rv 6 ja alkuun oli ihan hirveää vuoristorataa, ensin olin iloinen, sitten yhtäkkiä saatoin suuttua ja riehua ihan ilman mitään syytä, minkä jälkeen saatoin itkeä vaikka koko illan. Nyt tämä on muuttunut niin että mä ärsyynnyn melkein kaikesta mitä mies sanoo tai tekee ja iltaa kohden tunnen miestä kohtaan vaan pyhää vihaa. Mua ärsyttää ja suoraan sanottuna v*tuttaa nukkumaan mennessä niin paljon, että en meinaa kestää kun se tulee viereen nukkumaan. Kiehun suoraan sanottuna raivosta ja haluaisin vaan erota. Tämän lisäksi olen masentunut siitä että kun mun kaikki kesäsuunnitelmat meni piloille tän vauvan takia. Nyt en sitten pysty menemään mihinkään enkä tekee mitään ja oon vaan oman kodin ja tän p*rkeleen kropan vankina. Ja elämä on loppu ja miksi mä oon just NYT raskaana ja en kestä jne... Sitten aamulla noi ajatukset helpottaa ja on jonkin aikaa parempi mieli kunnes taas illalla kaikki menee huonompaan suuntaan. Itkeskely on vielä lisänä pahentunut. Saatan itkeä ihan milloin vain ja missä vain. Tänään aamulla kun kuulin radiosta autossa sellaisen pirteän pop kappaleen niin aloin itkeä ihan hervottomasti. Ja tosiaan ei ollut mikään tunteisiin vetoava tai millään tavalla surullinen biisi.
Siis mä olen oikeasti ihan hyper onnellinen tästä vauvasta ja todella toivon että tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saan pienen syliin tammikuussa. Sen takia mä olenkin ihan sekaisin, enkä ymmärrä mistä noi tunteet johtuu. Miksi mä joinain iltoina jopa toivon keskenmenoa (mä oon niin kauhea ihminen

, miten voi olla tollaisia ajatuksia). Vai johtuuko tää nyt jotenkin käänteisesti noista aikaisemmista keskenmenoista (niissä raskauksissa mulla ei ollut kyllä mitään vastaavaa), että yritän suojella jotenkin itseäni siltä keskenmenon pelolta vai mitä ihmettä.
Noin muuten nyt menossa rv 9+2 ja rinnat edelleen kipeät, pahoinvointia aalloittain, alaselkä ja alavatsasärkyjä, nippailuja ja issiaskipua. Vatsa toimii todella epäsäännöllisesti välillä on super löysä ja seuraavana päivänä taas ummettaa. Pissalla saa edelleen juosta ja väysmys on kaiken kattavaa.
NP ultra 1.7. klo 8.00 ja ensi viikolla hankin kyllä sen dopplerin.
Parempia aikoja odotellessa...